I CAMPIONAT OPEN DE BOTIFARRA DE REUS

Missatges de campionats ja pasats.
LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 08 juny 2006, 19:29

Merlí li va recordar el seu nou objectiu: desempallegar-se de l’armadura.

- I de què servirà?-va preguntar el cavaller, taciturn- a la meva família ja no els fa res si em trec l’armadura o no.

- Fes-ho per tu mateix- va suggerir Merlí-. El fet de romandre atrapat dins d’aquesta ferralla t’ha donat molts maldecaps, i a mesura que passi el temps les coses aniran pitjor. Fins i tot et podries morir d’una pulmonia per tenir la roba xopa.

- Suposo que l’armadura s’ha convertit en una molèstia- va replicar el cavaller-. Estic cansat d’arrossegar-la pertot arreu. Ben mirat, ni tan sols puc gratar-me l’esquena quan em pica.

- I quant fa que no sents la carícia d’un peto, el perfum d’una flor o una bonica melodia sense l’armadura pel mig?

- Gairebé ni me’n recordo- va murmurar tristament el cavaller-. Teniu raó Merlí. M’he de treure aquesta armadura per mi mateix.

- No pots continuar vivint així i pensant com ho vas fer en el passat- va dir Merlí. Així és com vas quedar atrapat en aquesta presó d’acer.

- Però, com podré canviar la meva vida?- va preguntar el cavaller.

- Sovint les persones no són conscients del camí que segueixen- va replicar Merlí.

- Voleu dir que aquest camí era aquí, però jo no el vaig veure?

- Sí, i pots tornar en aquesta direcció si vols, però aquest camí porta a la falsedat, a la cobdícia, a l’odi, a la gelosia, a la por i a la ignorància.

- M’esteu dient que jo sóc tot això?- va preguntar el cavaller, indignat.

- De vegades, ets alguna d’aquestes coses- va admetre Merlí tranquil·lament.

Llavors el mag va assenyalar un altre camí més estret i costerut.

- Sembla un camí molt difícil- va observar el cavaller.

- Aquest- va dir Merlí- és el Camí de la Veritat.

- Em sembla que no paga pena seguir-lo. Què tindré quan arribi al cim?

- Es tracta del que no tindràs- va aclarir Merlí-: la teva armadura!

Robert Fisher “El cavaller de l’armadura rovellada”

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 09 juny 2006, 12:29

plas, plas, plas, plas, plas, plas, LAMAQUINA........ l'únic important es: ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

El teu amic

alfons/plana

el_fera
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: el_fera » 09 juny 2006, 14:37

Hola ja que em dedico a escriure 3 o 4 ralles per primer vull felicitar a LAMAQUINA SAMA i PLOU i tots qui van colaborar molt bé FELICITATS

tot aixo de l'abril74 bé a que al dat d'avans d'aquet que diu ell va ficar una butifarra i de guanyar-ne ells vam guanyar nosaltres perquè és una mica patata i és va deixar fotre tot l'oro i apartir de aqui senli va anar la castanya :roll:

abril74 de tots els qui vaig jugar jo eres el més patata i si no saps perdre dedicat al solitari segur que et surten tots

un concell para + atencio a ferte als tantos que tens i no com picarli les manilles al company per que vas demostrar que ets un crac amb aquesta tècnica saps quin es al teu problema que at pensas que tothom es com tu per sort sou una minoria

a i quina sort! vaig tindre tot el campionat la manilla i l'as de copes sempre perque sempre que passava el trumfo al company li deia (""DIGUE'LS-HI"") :?

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 10 juny 2006, 16:16

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:07, en total s’ha editat 1 vegada.

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: Adonis » 11 juny 2006, 01:56

Benvolguts , el _fera i Abril 74 , tant el comentari d’un , com l’altre , teniu la vostra part de raó , us diré que si voleu veure in situ , com es piquen les cartes , aneu al campionat de Navàs ( prop de Manresa ) i allà , aprendreu les tècniques més sofisticades del joc de la “ Botifarra “.
Amb això vull dir que no val la pena entrar amb retrets de que si ...tu o de que si ... jo .
Els dos sou gent del Butinet , i per tant mereixedors de tot el nostre respecta .
La gent que varem ser a Reus , pràcticament tots érem del mateix “ club” i no sé lo que passa , que quan juguem de campionat i posem tant interès ... que no semblem les mateixes persones . ¿ Es per el premi ? ¿ Es per l’honor , de guanyar o perdre ?
Jo , més aviat crec que es ... per l’orgull ! ... ja que llavors refloreix la llevo , que tots el humans portem a dintre de ( l’armadura ) de la que parla l’amic , LAMAQUINA.
¡ Companys ! en aquet món , l’únic que val la pena es tindre una bona amistat amb gent com vosaltres , i lo demés son coses intranscendents , que no porten en lloc .
També us tinc que dir , que a cada poble o ciutat de Catalunya , no es tenen les mateixes regles amb el joc , a Manresa es fa , al passar el trumfo , amb un cop a la taula ... i al poble del costat es diu ... passo ! Com veureu , no i hauria forma d’entendre’ns , la millor manera , es que les normés , es posin al començar el campionat i per molt bé que tothom ho fes , sempre ... es faria alguna “xapusa “.
De totes maneres , sempre va bé aflorar aquestes petites coses .
Salutacions per vosaltres , i a veure si fem unes partides per el Butinet , que tinc ganes de guanyar-vos unes “birres “ !!
Atentament .
Adonis

el_fera
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: el_fera » 11 juny 2006, 15:41

ABRIL JA PER ACABAR I SEGUIR TENINT COMPANYS PER PODER JUGAR AL BUTINET I A ON FAIGI FALTA. SI ADONIS ESTIC AMB TU PERÒ LO BO DEL CAS ES AQUET JO NOMES AMB DEFENSO D'UN ATAC DE UN ........

et fa una rialleta d’aquelles de nen petit que ha fet una entremaliadoria i et diu Amb tres manilles no amb dues mira com tenies la castanya "I LA SEGUEIXES TENINT PER LO QUE VEIG LO TEU ES CRONIC NO FLIPIS TANT" :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

abril tu R que R a viam si a tu et DELEGUEN mariconada al trumfo i tens tres manilles i alguna cosa + es pot saber que fiques amb al munt d'anys que portes jugan ala buti crac??????¿¿¿¿¿¿¿ :oops: :oops: :oops: :oops:

jo i la majoria anan amb al marcador faborable o desfaborable lo que va fer al jordisolsoni ens o deia al director general de churruca que tambe se'n apren

l'any vinen per poc que pugui miraré de torna a REUS i si tenim la mateixa sort d'enguany segur que guanyarem al fi i a la cap es un joc d'atzar i si no jo no flipare com tu no tinc la castanya tan tocada

PER CERT de una-abril si es pot apendre pero de un-abril anar per altra acera ets + raro que un ( QUATRE ) mira si nets que a REUS de 115 jugadors 114 saviam ( COM ES TENIE QUE JUGAR ) per la meva part dono l'asunte per tancat

demano disculpes als companys del butinet per averme posat a la teva alçada per la meva part no tornara a passar molts petons gràcies

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 11 juny 2006, 17:02

En primer lloc demano perdó per ficar-me on no em demanen pero bé es que m'agrada el marro


Adonis company tens tota la rao del mon ,
Pero possar d'eixemple el Campionat de Navas no es del tot encertat des de el meu punt de vista, en aquest campionat hi ha calers en joc, i masses des de el meu punt de vista,, i quan entre això en joc molts dels que ens anomenem humans perdem tota la humanitat,

En quan al campionat de REUS, moltes felicitats als organitzadors,
vaig trobar que estava molt ben organitzat chapeau nanos, eL proper any no m'el perdo i possar en dubte el triunf dels guanyadors ho trobo fora de lloc , perquè els problemes es resolen a la taula no pas a "toro passat".

per acabar només dir

Com deia el cabo de la guardia civil del meu poble , en vives sempre deia : "El ladron piensa que todos son de su misma condicion"

i ostres no busquen fantasmes on no hi ha que prou complicada està la vida perqué ens la compliquem mes nosaltres .

vinga siau
psc

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 11 juny 2006, 23:40

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:07, en total s’ha editat 1 vegada.

senalla
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 11 set. 2003, 12:10

EntradaAutor: senalla » 11 abr. 2007, 22:57

LAMAQUINA ha escrit:Posem les fotografies del Campionat Open de Botifarra de Reus, a disposició, dels interesats, per que les podeu gaudir.


Les fotos son fetes , per ONES, ROSALLIVIA, JMF, SENALLA




Les fotos ja no hi son.

LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 25 abr. 2007, 23:51

Pose'm a disposició dels interessats les fotografies del Campionat.

donem les gracies a ONES ROSALLIVIA MIQUELUS KIKU, els que las han fet



http://lamaquinacat.spaces.live.com/?_c ... 02_owner=1


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron