CAMPIONAT DE BUTI A VALLS EL DIA 29-04 A LA SALA KURSAL

Missatges de campionats ja pasats.
msanch1
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 26 jul. 2003, 03:02

CAMPIONAT DE BUTI A VALLS EL DIA 29-04 A LA SALA KURSAL

EntradaAutor: msanch1 » 30 abr. 2006, 16:08

Hola, estic una mica emprenyat!!! Em vaig apuntar a un campionat de buti a la sala kursal de valls el dia 29 a les 15 h. Vaig anar per passar una bona tarda i em vaig quedar amb les ganes. Ens vam trobar unes quantes parelles sense saber res de l'organitzador. El vam poder localitzar trucant per telèfon i resultava que es va suspendre. No podia avisar? Un e-mail o una nota a butinet hagués estat suficient. A les 15'30 h d'aquell dia encara hi havia a butinet.org un avís invitant-nos a participar a dit campionat. Un zero pel roger gomis, organitzador del campionat.
Àdeu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 maig 2006, 03:25

Hola msanch1 !

No se que ha pasat, però el dia 25 d'abril em van comunicar els organitzadors del campionat de valls, que el campionat s'anulava per questions d'organització. Al moment vaig "desactivar" el campionat de la base de dades.

Per motius que encara desconec, el campionat segueix sortint a la base de dades.
----Una estona després------
Ok, el campionat estava dos cops a la base de dades, no mi vaig fixar i vaig desactivar el que no era, i per tant es va quedar el campionat a la web.

Per la part que em toca, disculpes :-(

Adeu !


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron