Sistema de joc 1ª Trobada del Butinet

Missatges de campionats ja pasats.
Topo2

EntradaAutor: Topo2 » 19 nov. 2002, 18:05

En fí, arribat a aquest punt no queda gran cosa a dir, com puc parla d'una manera de jugar que començo a descobri si la gent que la pràctica de tota la vida no és posa d'acord.
Entenc que la geografia oriental, faci que les variants locals siguin molt abundants, però també és cert que avui en dia no tenen massa sentit, que son molt valides a casa i molt respectables, però imposibles d'exporta a d'altres llocs.

El que us demanaria és que unifiquesiu els criteris.

Per altre banda, a mi em sembla molt bé, que la gent del Bages organitzin desinteresadament un torneig de butifarra, i tenen tot el meu respecte i admiració, però si us plau, no digueu que és un campionat del butinet.
En un campionat de butinet les uniques normes vigents han de ser les del butinet, i no les "normes locals", perque si no és així, la gent que no sigui del Bages (aquesta vegada) doncs no cal que perdi un dia de festa o vingui de molt lluny, si no és que desde bon començament tan sols esta interessada en el dinar o en la convivencia amb altres butifarres.
Si és així, doncs perfecte, però si el que realment vols, doncs és participa en el torneig per veure la teva pericia com a jugador davant rivals nous, cara a cara, .........., doncs no cal que feu el viatge.



:evil: :evil: :evil: :evil: aquest és el meu últim missatge, fins que no pugui utilitzar el meu nick correctament, o sigui, a la gent que no estigui d'acord amb mi, doncs em sap greu, però és la meva opinió personal.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 nov. 2002, 12:27

Hola Topo2 !

Primer de tot, el problema del nick, si no t'expliques millor no et puc ajudar. Quin problema tens ? No et recordes del password ?

Pel que fa a la trovada: l'organitza (sense dubtes) el ButiNET.
Però que es "el ButiNET" ?
Jo sinserament no puc estar en tot, i la trovada s'organitza entre jo, i altres ButiNETaires que voluntariament ajuden, i pel que sigui, es va decidir que aquesta trovada fos al Bages.

Un cop decidit on es farà la trovada, repeteixo organitzada pel ButiNET, es va tenir que decidir quin sistema de joc es feia servir.

El ButiNET, malgrat que el alucinat que el va fer jugava Occidental i nomès va tenir temps d'incloure aquesta modalitat, NO es occidental.
Al ButiNET es juguen partides Orientals, occidentals i partides en que cadascú fa servir el seu sistema.
Per tant discrepo quan dius que el ButiNET es Occidental.
EL ButiNET només contempla renuncios Occidentals, però es jugen MOLTS sistemes diferents. Per exemple, un cop vam fer una partida al "rebes": qui fa mes punts perd. Es força curios jugar-hi, veient com tothom surt de as, sota manilla de 12, cantant trionf del directe, etc etc :-)

Per tant, com que el capionat numero 0 organitzat pel ButiNET (al molnars) va ser Occidenat, es va decidir (millor o pitjor, i que jo hi puc estar a favor o en contra) en una reunió d'@, que aquest fos Oriental.
Va ser una decisió per aquest campionat i sense que tingui que servir de presedent.

Ja que espero que pels proxims campionats que organitzi, ja haguem pogut normalitzar una mica el tema oriental occidental, i que el ButiNET ja suporti la modalitat Oriental.

Per acabar, no entenc que te a veure que es jugi Oriental amb no venir al campionat.
Sincerament, la forma de jugar, es lo de menys, el campionat es fa per celebrar el 1er aniversari del butinet, i fer una partida cara a cara amb la gent que la fas virtual.

Ale, ja m'he desfogat, adeu :-)


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants

cron