viernes 15 copa de verano

Missatges de campionats ja pasats.
marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

viernes 15 copa de verano

EntradaAutor: marzebetiko » 15 set. 2006, 18:49

el viernes 15 (creo que es 15 si no ikgual es el viernes ) a las 22:00 horas de la noche are un campeonato de butifarra modo eliminatoria y le e puesto de nombre la copa verano ; mi objetivo es hacer una copa para cada estacion del año y con el año detras vamos que esta es la copa verano 2006 os podeis apuntar aqui o en butinet diciendomelo a mi es sencillo sera modo eliminatoria pero si os eliminan por cualquier razon no os salgais porque podreis seguir jugando conm los otros perdedores asi creo quew sera mas justo y también jugaremos todos ; yo creo que si tuviese 16 parejas seria perfecto aunque con 8 o 32 me vale ; apuntaros y a por la copa verano que aunque ya se acaba aun es en butinet

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

d

EntradaAutor: marzebetiko » 15 set. 2006, 23:49

ya tinc els participans ,el podi y els campions de este campionat que per a mi a sigut un exit total ;

els participants han sigut :

colomer-kuby

ElenaSQ -marzebetiko(yo)

wear-dudu

IOU-alex30

pater-adela

lluis2005-losangeles

polvorilla-rockefeles

peixera- nanet


Tinc que agrair a totes estes persones la col.laboracio que han donat perque sense ells no podia a ver fet aquest campionat que ha sigut un exit per a mi personalment ara va el podi y finalment aniran els campions :


3- clasificats ; an sigut dignes competidors y al fginal se lleven l ;honra del tercer els seus noms son ................................ peixera y nanet un aplauso per a ells .

ben jugat ben jugat pero anema amb els segons no

2-classificats and lluitat hasta arribar a la final y ay se han vist superats pero a sigut un molt bo campionats per a ells els seus noms son..................... ElenaSQ y (qui ho diria con lo roin que soc) pero soc yo jajajjajajajaajjajaja creec que emb mereix ell aplauso tambe ejjejee .

1- GRANDIOSOS CAMPIONS DEL CAMPEONATO COPA VERANO 2006 SON....................................................................................................................................................................................................................................dema os lo dire ; que es broma son ................................................................................................................ PATER Y ADELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


FELICITATS CAMPIONS ; Ahora me agradaria que els que han jugat el campionat que fiqyuuen les seues imnpresions sobre el campionat , etc y els que no lan jugat que fique en el que vulguen tambe un plaer y gracies per a ajuadarme a totsm els participans

pater
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 05 nov. 2005, 22:55

EntradaAutor: pater » 16 set. 2006, 11:56

:D Amics divendres dia 15 de setembre es va jugar el campionat "copa d´estiu".
La varem guanyar l´Adela i jo, em va dir que tenia 18 anys, jo m´ho vaig creure perque sóc del temps de la guerra i m ´ho crec casi tot. Pero que be que juga aquesta noia. Un petonàs Adela.
Felicito els organitzadors i donar-vos anims perque es facin coses iguals o millors i tots junts podem fer del butinet un esplai cada vegada millor.
També felicito a totes les senyores i senyoretes perque veig que cada dia la toquen més be... la carta clar.
Cordialment amics i companys, una abrasada. PATER.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 16 set. 2006, 18:59

pater ha escrit:........ donar-vos anims perque es facin coses iguals o millors i tots junts podem fer del butinet un esplai cada vegada millor.
També felicito a totes les senyores i senyoretes perque veig que cada dia la toquen més be... la carta clar.


Hola pater, et recomano visitis en els foros, l'apartat campionats ke diu "dijous nit online". Podràs repetir la teva experiència. Estic segura que les "sufridores" organitzadores de aquests campis (ja van 12!!!!) estaran encantades de rebre't, elles i tots i TOTES les butinaires, tant els/les que les toquen bé, com els/les q no les toquem tan bé..... :wink:

Una abraçada!

baby


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 44 visitants

cron