Felicitació trobada Vilanova i la Geltrú

Missatges de campionats ja pasats.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Felicitació trobada Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: noi_bo » 29 des. 2002, 22:55

Va ser una trobada molt maca on penso que tothom s'ho va passar molt bé. A veure si repetim ben aviat... Menció especial per a la Sònia. Ets una passada reinaaaaa muakssss.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 30 des. 2002, 00:45

Jo també em vull agregar a la felicitació, m'ho vaig passar de conya, la gent era (es) collonuda, i crec que va valer la pena fer uns quants km., i crec s'hauria de fer més sovint.
Angie, va ser un plàtan molt gran poder-te coneixer en persona (volia dir plaer).
Sang molt bons el torrons artesanals.
Felicitats Sònia, se que vas patir intentant que sortis bé, SMUAKSSSS.

A tots-es FELICITATS !!! i gràcies de nou per aguantar-me

sonia27
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 oct. 2002, 21:50

gracies a tots

EntradaAutor: sonia27 » 30 des. 2002, 04:19

gracies al noi_bo i al mauri per la mencio q fan sobre mi i dir-vos q no feia falta i q ho vaig fer molt a gust i de pasada tambe us voldria donar les gracies a tots el que vau venir i vau fer que l'Angie us pogues coneixer q era l'objectiu de la trobada i que jo tambe em vaig alegrar molt de coneixer a tots als q encara no coneixia.
PETONS A TOTS!!!!!

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 04 gen. 2003, 13:46

Jo també vull afegir felicitacions per la trobada. :lol: :lol:
A la Sònia i el Sangdelprim per la bona organització i les ganes de tirar-ho endavant. Al Sangdelprim per la delikatessen-sorpresa que ens va portar per a tots. Al mauri pel regalitu que ens va fer a les dones. A l'Angie per trobar un foradet a la seva atapeida agenda. I per últim a tota la gent que va vindre, de més lluny i de més aprop, amb ganes de passar-ho molt bé.
La pròxima a Las Palmas, no?

Un petonàs
martawei

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 08 gen. 2003, 22:34

excepcional, em aquesta paraula intento acostarme a la sensació que vaig tenir, en repassar, a posteriori, la trovada "d'amics" a Vilanova. no vull fer cap menció ni al sang, ni a la sonia, tranquisssssss ,no per que no se la mereixin , si no per que no trovo les paraules, nomes puc dir gracies sou collonuts.
la excusa era la millor, ja savia que seria un plaer coneixerte , platanera, i ho va ser ,vaja si ho va ser.
voldria mencionar en ciutatdesal, em consta que volia aber estat em nosaltres, una abraçada ,maco.
va ser tot perfecte assiesssssssss soniamuas.
i ja saps que mai plou a gust de totom.
endavant i que no tardem molt en reveurens :D

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 10 gen. 2003, 15:03

Gracies larvi, maco. Doncs si, va ser una llastima no poder venir al sopar finalment, i més greu em sap veient que tothom s'ho va passar tant be i que tothom era (és) tant collonut.

Però hi ha més dies que llangonisses, no? Ara que ... si voleu venir ... ja l'organitzaré jo aquí el sopar :wink:

Apa, no us canseu fent sopars arreu de catalunya.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron