buti mariscada al mig la mar

Missatges de campionats ja pasats.
azteca
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 06 des. 2007, 01:49

buti mariscada al mig la mar

EntradaAutor: azteca » 19 abr. 2008, 13:25

Hola mol bones sok imur123, us esperem per al repte de la butinet per passaru be. Aquest campionat cecelebrarà el dia 7 de juny a les (11 o 11.30) al port de sant carles de la rapita.
Sortiriem del moll de creue turictics i recreatius per enbarcar a la golondrina ens dirigirem al Restaurant "Xiringuito de la costa" situat a la punta de la banya en mig el mar un lloc emblematic.
On disputarem el campionat de butinet, en acabar passarem a degustar el dinar que us tindrem preparat. En acabat tindra lloc l'entrega dels trofeus. (cada 30 minuts hi haura sortida cap al moll de creuers).

el preu del campionat es de 36 € (inclou: sortida amb golondrina, dinar, i entrega de trofeus per al 1º i 2º guanyadors)

si us plau mireu la pagina del restaurant www.xiringuitodelacosta.com es un lloc únic.

US ESPEREM!!!! ÀNIM!!!! (màxim 100 persones)

telf. de contactes: 620.919.971 - 977.743.337 (pregunteu per imur123 - toni rasche verdu)

aqui teniu la llista dels participants i el numero de conte:

2100-0691-82-0200110551

plana
senyora mar
ousa
senyor jordi
lagavulin
juan capdevila
QjQ
lanena
manel
empar
malik
bonnie
gay
dolça
isidre
sisco
conçol
miratge2005
kenni10
florencia
anna4
flyca
miguel
roberto(confirmara)
browher
peque55
conchi
mery42
juan mayoral
cheyen
seuma(confirmara)
senyora seuma(confirmara)
jaume
jordan55
seuma(confirmara)
cris7
quattre
ateca
veloz
xiringuito
perlo
evaristo
agusti
pere pau
juan ramon
maitechu
pluto
manuchao (6 acompanyans)
pika
ivars
gummo
casell
llastre
joselu
triston
xosep-2
ferran
ARC
senyora ARC
sogre i sogra ARC
nen ARC
raul curto
ricardo pla
boni
malik
azteca l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 juny 2008, 17:52, en total s’ha editat 18 vegades.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 20 abr. 2008, 12:02

Hola azteca, té molt bona pinta això però hauries d'explicar una mica més bé tot si et sembla, no poses el dia, ni el lloc, preu, etc etc
Jo de moment ja he preparat el flotador.

Gràcies,
baby

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 abr. 2008, 12:38

Hola Imur123: Estic mol content de que estiguis decidit a tirar envant l'idea de fer un "Campionat on bord", nomès et volia dir que ànims.... i ja ens tindràs informats.
adeu
alfons/plana
plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 maig 2008, 12:36, en total s’ha editat 2 vegades.

azteca
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 06 des. 2007, 01:49

EntradaAutor: azteca » 20 abr. 2008, 12:58

baby ha escrit:Hola azteca, té molt bona pinta això però hauries d'explicar una mica més bé tot si et sembla, no poses el dia, ni el lloc, preu, etc etc
Jo de moment ja he preparat el flotador.

Gràcies,
baby


ja esta tota l'informació que ens demanaves hi ha ens confirmaràs l' assistencìa

azteca
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 06 des. 2007, 01:49

EntradaAutor: azteca » 20 abr. 2008, 13:02

plana ha escrit:Hola Imur123: Estic mol content de que estiguis decidit a tirar envant l'idea de fer un "Campionat on bord", nomès et volia dir que ànims.... i ja ens tindràs informats.
adeu
alfons/plana

Pd: Per cert, ja ens pots apuntar.... pels que venim de fora, donens alternatives de llocs de confiança per poder dormir


hola plana com estas, espero que la idea t'agradi nose si podras venir pel tema del teu restaurant però magradaria molt que puguessis assistir hi ha aque el nostre restaurant esta en mig la mar i m'agradaria que el puguessis coneixer. Adeu i moltes gracies hi ha en faras publicitat al xat.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 20 abr. 2008, 13:06

.... al mig del mar..... (ais baby q tu i jo no arribarem amb aquestes coordenades) pots ser una mica (miqueta) més explicit q l'idea sona genial?

:wink:

PS: ... mi sargento quien cuida la burra??? Tú, por preguntar.... (apa plana a fer publicitat :wink: )

azteca
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 06 des. 2007, 01:49

EntradaAutor: azteca » 20 abr. 2008, 13:07

peach ha escrit:.... al mig del mar..... (ais baby q tu i jo no arribarem amb aquestes coordenades) pots ser una mica (miqueta) més explicit q l'idea sona genial?

:wink:

PS: ... mi sargento quien cuida la burra??? Tú, por preguntar.... (apa plana a fer publicitat :wink: )


ara ja ho tens mes especificat esperem que t' agradi i la teva confermacio

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 20 abr. 2008, 13:16

azteca snif snif.... tinc un compromís familiar aquell dia... buaaaaaaaaaaaaaaaa
Guardaré el flotador pel pròxim any, moltes gràcies de totes maneres, i que vagi tot molt bé....

baby

PD: linda peach te dejo los manguitos de snoopy

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 20 abr. 2008, 13:18

aisssss no podrem anar-hi q just tornem de Sicilia el dia abans (catxis!) però enhorabona per l'idea i q vagi tot genial!






PS: linda baby aveure a qui li coloquem ara el flotador

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

EntradaAutor: Kristina » 01 juny 2008, 18:32

.....
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:19, en total s’ha editat 1 vegada.

florencia
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 22 abr. 2007, 20:22

EntradaAutor: florencia » 08 juny 2008, 10:25

La butimariscada a estat una pasada. El lloc idilic al mig del mar, la atencio del personal del xiringuito exquisita, lo dinar bonisim, el que mos posaseu veure i picoteo ma sorpres i ma semblat un detallaso, els companys de joc divertidisims. Tot aixo a fet que es respires un ambient mol i mol agradable i relaxat (que al fi i a la cap es el que tots busquem en dies aixi). Tony amore gracies per un dia perfecte, apuntam desde ia a la proxima :D

uosa
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 16 gen. 2005, 00:52

Imur123 ENHORABONA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

EntradaAutor: uosa » 08 juny 2008, 10:54

Va sortir tot rodò Imur123, :lol: :lol: :lol: 8) no oblidare mai aquesta butimarisca¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
mmmmmmmmmmmmmm.............tant que m'agrada jugar a la butifarra i quasi dessitjava que em toqués descans per poder-me estirar a pendre el sol.tancar els ulls 8) :oops: 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: i deixar lliures els pensaments......mmmmmmmmm..vaig tornar nova¡¡¡¡ jajajajajaja¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Gracies per la vostra entrega i generositat,gracies també a tots els que hi vareu ser,i molt especialment a la meva "parella de fet"Alfons ets genial¡¡¡

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Re: Imur123 ENHORABONA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

EntradaAutor: plana » 08 juny 2008, 13:41

Ostres, ostres, ostres!!!! mira com m'he posat de vermell uosa :oops: :oops: :oops: :oops: ....

imur123/Toni: Com crec que ja està tot dit... APUNTAM PER LA PROPERA!!!!!.... pero ens veurem abans,

Per encàrrec de l'Imur, aqui teniu la Classificació d'ahir:
CLASSIFICACIÓ DEL I CAMPIONAT BUTIMARISCADA AL MIG LA MAR:

Campions: goolfi - litri
2ons: uosa - plana
3ers: conchi - miratge 2005
4arts: gummo - ibars
5ens: pika - casey
6ens: arc - fructuos
7ens: gay - dolça
8ens: isisdre - cisco
9ens: josep - ferran
10ens: amunike - toda
11ens: cisco - marti
12ens: manel - QjQ
13ens: malik - bonnie
14ens: taxi - jaume
15ens: flika - cheyen
16ens: richy - manuchao
17ens: quattre - peque
18ens: florencia - jordi
19ens: raul - curto


Vaig a aixugarme la baba...... QUINA PASSSSSADA DE LLOC.... I DE GENT!!!!


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron