ButiTrobada NO-Oficial a GIRONA!!!!!

Missatges de campionats ja pasats.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 04 març 2003, 01:37

Bones kunvidat. Entenc la teva postura pero no tenim més remei que cobrar el peatge per endevant com tu bé dius. Obviament qui es presenti a la inscripció i pagui serà admés pero has de pensar que per poder montar aquesta trobada hem de tenir una previsió de la gent que vindrà per no trobar-nos amb sorpreses i que no té res a veure amb un convencional campionat de poble. Aqui no hi han ni subvencions ni ningú hi guanyarà un sol euro. Es fa per amor a l'art i perque ens poguem reunir tots i passar una bona estona. Si tens qualsevol dubte enviam e-mail a l'adreça on s'anuncía la trobada i et contestaré rapidament. Espero que t'animis i que poguem contar amb la teva presencia. Salut, manilles i cartes fermes.

lolillo "nasgul"

el campionat de girona

EntradaAutor: lolillo "nasgul" » 12 març 2003, 18:28

8) cl purta parella a ya la trobaren :twisted: dig sepoc paga al mateix campionat :?: grasies y adeu

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 12 març 2003, 22:41

Bones lolillo "nasgul". No és imprescindible portar parella pero lo abans possible t'hauríes d'inscriure si es q vols venir. Hem de fer una previsió d'asistencia tant per el dinar com pel campionat. Si t'hem de buscar parella tb necesitem un cert temps... Has de pensar que els dinars han d'estar confirmats pq el Hotel així ens ho demana (ens posaran en una o altre sala en funció del numero de gent). A més la unica manera que tenim per confirmar la gent al campionat es que paguin sino ens podriem trobar que molta gent digués que vé i a l'hora de le veritat tenir una assistència baixissima . Per tant et recomano que si tens ganes de venir t'inscriguis tal i com diu en aquesta pagina i si et falta parella m'ho comuniquis per e-mail i t'en començarem a buscar company/a en funció del teu nivell de joc a ser possible.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 24 març 2003, 07:44

només un comentari

INOLVIDABLE

Lluis.
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 12 març 2003, 02:44

EntradaAutor: Lluis. » 24 març 2003, 16:27

Timba no oficial de botifarra a Girona

Hola companys/es butinetaires:

Per primer cop m’atreveixo a escriure en aquest fòrum, cosa poc habitual en mi, però desprès del esdeveniment del passat dia 22 a Girona ha fet que em decidís a fer-ho.
En primer lloc, perdoneu per lo de timba, però em resulta una paraula bonica, no l’havia sentit mai (perdoneu també la meva ignorància). Així es que ja em teniu mirant l’enciclopèdia catalana i resulta que la única definició que he trobat (llibre 22 pag.342) es: 1.- Precipici i 2.- Casa de joc . La primera no crec que sigui la més adient , ara, la segona podria ser, però…. déu meu, si tingués de fer una “timba” a casa meva no sé pas a quina habitació posaria tanta taula i tanta gent! En fi …….serà que tinc la casa petita….
Desgraciadament, només he assistit a dues “timbes”, la de Sant Joan de Vilatorrada i la de Girona. Vaig quedar sorprès de la primera per l’organització que es va dur a terme; un treball molt seriós i molt cuidat, digne d’elogi, però….... renoi, lo de Girona!, no tenia res a veure: estava cuidat fins l’últim detall, fins i tot el lloc, molt acollidor. Gent de Girona !!! crec que heu posat el llistó molt alt, tan pel que fa a l’organització, tracte amable, lloc (ubicació), servei…etc, etc... i fins i tot, un bon menjar.
Vull felicitar públicament a en Xavier, conegut per a molts com a "noi_bo" i a tots els col•laboradors, que juntament amb ell, han fet possible que uns quants components d’aquesta gran família que és el butinet (més de 125 persones), poguéssim gaudir de poder conviure fent-ne un dia tan agradable, fent un campionat , unes mans de botifarra fora de competició, fent-la petar, rient, ballant … etc, etc... En definitiva, relacionant-nos amigablement que és el que tots volíem i desitjàvem.
@Carles: Gràcies per parir aquest lloc que s’anomena butinet i que és el punt de trobada d’una gran família, només hi trobo a faltar un detall, una gran paperera on tots (i dic tots), puguem posar dins, el nostre orgull, enveges, egoismes, pretensions, afanys de protagonismes... és a dir, el nostre "ego" (tant capciós moltes vegades), abans d’entrar al butinet, ja sigui o no per jugar. No malmetem aquest tresor que tenim, anem tots a la una i fem una gran pinya.
I per acabar, voldria felicitar al Joanroig i a la seva parella com a campions, però, m’ho he repensat …Joanroig, oi que em perdonaràs? Però et posaré com a 3è classificat; en 2n lloc i sots campions, al equip Gironí encapçalat pel noi_bo, per aquest gran muntatge; i en 1r lloc, i com a campions, els veritables guanyadors: "tots nosaltres”. Crec que hem sigut nosaltres els virtuals guanyadors per poder gaudir de la companyia de tots els presents.
Una forta abraçada a tots.
Lluis

annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

EntradaAutor: annesherly » 24 març 2003, 19:10

Holessssss

Dp de llegir tot el que ha escrit en Lluis (que escriu poc, però quan es posa... es posa :D ), que queda dir, si estic d'acord amb tot el que ha posat?, (anda que el tema timba, ja et val jajjajaj, encara que "no me creo nada"), doncs que va estar:

UNA TROBADA ENCANTADORA (suposo que altres adjectius quedarien millor jajjajaj, però per a mi, li queda de meravella :) ).

Espero que totes les trobades o campionats, ja siguin oficials o no oficials, siguin tan divertides i enriquidores, com han estat fins ara.

Felicitats i petonets,
annes.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 25 març 2003, 11:18

noi_bo, joisi , catim, ones,bet.......perdoneu si em deixo algu.....
TXAPEAU !!!!!!!!




P.D. perdo , per si algu no enten,(estan bojos aquestos gabatxos) juojouuoju
"em trec el barret"



culleres ,cos un desastre,, soc en larvi....
larvi_DESPISTAT

juojuojuojujoujo

plaf
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 08 nov. 2002, 21:41

EntradaAutor: plaf » 25 març 2003, 13:48

QUINA TROBADA ¡¡¡

Holetes butinaires:

Lluis, annesherly, larvi m'adhereixo a les vostres opinions.

La meva primera trobada, (unes hores tant sols), va ser la de Manresa i el record que conservo és molt bo. Però la trobada de Girona,
QUINA TROBADA ¡¡¡ , va ser tant i tant entranyable. Vaig coneixer a una petita part d'aquesta gran família del butinet, petita parlant en termes generals, ja que per a mi va ser una gran troballa. Crec que tots teníem un sonriure :D que denotava amistad, benestar, satisfació...

Moltes gràcies Xevi, noi_bo, a tu i tots els teus col·laboradors/res, per donar-nos l'oportunitat de gaudir d'un dia tant meravellós i ple d'emocions.

Ànims per repetir-ho l'any vinent ¡¡¡

Una forta abraçada per tothom i molts petons.

plaf

KARLES
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 18 set. 2002, 23:16

TIMBADA A GIRONA

EntradaAutor: KARLES » 25 març 2003, 21:59

Hola a tots: :lol:

Després de llegir l'escrit de l'amic Lluis, a on ens deixa ben poc per dir als altres, (menys mal que no escrius gaire en els fòrums (jajajajaja)) m'he decidit a donar la meva opinió sobre el tema: :D

En primer lloc, dir-te, Lluis, que si jo sabés escriure com tu ho fas, amb la DIPLOMÀCIA pertinent, el mateix escrit que tu has fet el signaria ara mateix amb el meu nom. Però no és així, jo no sé escriure DIPLOMÀTICAMENT, i dic les coses pel seu nom. :x

Els qui ja em coneixeu, sabeu que sóc molt de la conya i m’agrada “liar-la”. :P

Espero no molestar ni ferir els sentiments de ningú, tant sols desitjo que prengueu les meves paraules com una crítica constructiva. :wink:

M'ha sabut molt de greu, que tant el "Déu" del Butinet (perdona per la conya @Carles, però a vegades he llegit que tu mateix t'anomenes així i em fa molta gràcia), com els teus "Àngels Celestials", no haguéssiu volgut ó pogut venir amb els "humans" (o sigui, nosaltres), pels motius que fossin, a una trobada que, com molt bé ha dit en Lluis, serà inoblidable per a molts de nosaltres ja sigui per la seva ubicació, organització, menjar, premis, ball, música, etc. :)

Tant sols la gent que organitzem trobades en diferents àmbits, (jo, per exemple, porto des de fa anys i altruistament, 800 persones a esquiar una setmana a l'any, omplint dos hotels) sabem el què costa fer-les i aconseguir que es crei un bon caliu per tal que la gent s'ho passi bé i així, torni a les altres convocatòries. :shock:

Potser és per això que intento dir, de la millor manera possible i amb tot el meu respecte, a la "cúpula del butinet", que després d’haver sabut crear i muntar un joc minoritari (ja que només es juga, que jo sàpiga, a CATALUNYA), per la qual cosa us felicito efusivament i us dono les gràcies, no entenc ni entendré mai que no es doni suport, des de la vostre plataforma, a les persones que desinteressadament organitzen trobades que, al cap i a la fi, són per passar una estona agradable, jugar en directe, retar-nos a campionats, fer amistats, riure......... :evil:

Potser amb la vostra presència ja n'hi hauria hagut prou per donar el mínim suport a l'organització d'aquesta trobada. :(

Repeteixo que això no és cap crítica, sinó tan sols una opinió personal, ja que penso que si ens hem pogut trobar tanta gent com la que el dia 22-03-03 vàrem reunir-nos a Girona i a d'altres "timbes", es gràcies a la vostra labor que heu fet, feu i esperem que continueu fent. :D

PER ACABAR, NOMÉS DIR GRÀCIES A TOTS ELS QUI FEU POSSIBLE AQUESTES "TIMBES", OFICIALS I NO OFICIALS :P

Ah!!!!!!!!! Se m’oblidava cridar: - NO A LA GUERRA!! I QUE HI HAGI PAU!! :(


VISCA ELS BUTINAIRES. :D :P :lol: :roll:

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 26 març 2003, 21:12

Bones gent. Voldria escriure unes paraules d'agraiment per a tots els butinaires en general i per els que vareu venir a la trobada del dissabte d'una manera més especial. Penso que tots els que erem allà varem passar una diada entranyable i com aquell qui diu en familia. Vaig gaudir molt retrobant vells coneguts, fent noves amistats i passant una vetllada en companyia de tots vosaltres, els verdaders campions de la I Butitrobada a Girona. Sou maravellosos i ens ho vareu posar molt facil als organitzadors.
També vull felicitar als meus companys de "feina", és a dir, ones, catim, joisi, bet i mart. Menció especial per la catim que va treballar sacrificadament savent desde el primer moment que no podría venir. Voldría també donar les gracies a Crow per el magnific logo que ens va dissenyar demostrant lo bon artista que és.
Voldria ja per acabar fer un incís. Estem, i parlo en nom de tots, profundament agraits al Carles per haver creat el Butinet i haver permés d'aquesta manera la difusió del joc i que tots nosaltres ens haguem conegut. Sembla mentida que se li acudís a un occidental jeje paradoxes de la vida (és conya eh??).


PD. Gracies Carles i felicitats per les constants millores... Valorem molt la teva feina.

Visitant

papelera ?

EntradaAutor: Visitant » 27 març 2003, 03:26

Excelente tu idea Lluis :idea: Solo una persona inteligente e imaginativa, podría haber concebido un concepto tan adecuado como el de tu "papelera". Está muy bien que haya un lugar donde depositar aquellas cosas que nos degradan a los humanos.

Pero ¿sabes?, yo soy (por defecto profesional), una persona muy concienzuda, y, a veces, reviso incluso las papeleras.

Lo he hecho con la tuya y, tal como esperaba he encontrado cosas que no debian estar en ella. Fíjate, encontré allí tirada la tolerancia, el respeto a las decisiones ajenas, el beneficio de la duda que siempre se otorga cuando no se dispone de datos suficientes para juzgar. Por cierto ¿hasta que punto se puede juzgar?, bueno, eso lo dejaremos para otra ocasión. Pero lo que mas me sorprendió encontrar alli tirado fue... el agradecimiento. Me consta que butinet, distraccion de la que disfrutamos gracias al talento, la dedicacion desinteresada y la imaginación de alguien a quien todos conocemos, ha traido muchisimas cosas buenas a nuestras vidas. Es posible que haya gente que ya no conciba llegar a casa despues de un dia duro y no encontrar el butinet y a aquellos amigos que le esperan para jugar, charlar o simplemente para cruzar 4 bromas por el xat general. Amigos que nunca hubiera tenido de no ser por este "invento". Se han establecido lazos de unión importantes aqui entre personas que posiblemente jamás se hubieran conocido. Incluso hay quien ha encontrado valores terapeuticos en butinet, personas con dificultades para relacionarse, timidos(entre los que me incluyo :oops: ), y personas sumidas en depresiones por tener serios problemas que en butinet han consiguido la ilusion necesaria para levantarse todos los dias y continuar viviendo. ¿te parece exagerado?. Pues te aseguro que no lo es.

Es importante que saquemos el agradecimiento y todo lo demas, rapidamente de la papelera, son cosas que nunca se debieron tirar allí. Espero Lluis que con tu buen criterio estes de acuerdo conmigo.

En cuanto a la ingeniosa colaboración de KARLES, quiero hacer un pequeño matiz. Los @, al menos en mi caso, no somos angeles. De hecho ni siquiera confío en encontrar ese oficio cuando me muera. Sólo somos personas que dedicamos parte de nuestro tiempo libre a que butinet sea acogedor y satisfactorio para todo el mundo. Incluso te diré que butinet es un autentico ejemplo de tolerancia. Cuando un usuario nuevo se inscribe no tiene que rellenar ningun formulario. Que se le acepte no depende de su color, raza, condicion social o creencia política. No se le pregunta nada. Se le acepta y punto.

Y por último un poco de historia. Nos costó muchos años de victimas y sufrimiento, lo que hoy tenemos, es decir, un país libre donde todo el mundo puede hablar, pensar o reunirse cuando, como y con quien quiere. ¿ Crees KARLES que si no se cuestiona la asistencia a un determinado acto, se debe cuestionar la NO asistencia'.

un beso muy grande a todos los butinetaires. Os lo mereceis si habeis sido capaces de tener paciencia para leer todo esto :roll:

mafalda

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

papelera

EntradaAutor: mafalda » 27 març 2003, 03:32

uixxxx algo he hecho mal :oops: el invitado anterior soy yo. como vereis esta mi firma :wink: :lol:

annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

EntradaAutor: annesherly » 27 març 2003, 12:03

Holesssss

Veig que darrerament aquest apartat del foros està bastant mogudet, això és bó, oi?, com tu dius mafi, va costar molt poder parlar sense prohibicions.

Des de la meva modesta opinió (que per a mi opinar no és jutjar) i com a part d'aquesta familia de butinaires que em considero, volia comentar que dp d'haver mirat diverses papereres (inclosa la meva), en cap he trobat l'agraïment.

Mireu... sincerament crec, que ningú està en possessió de la veritat absoluta i per desgràcia molts comentaris surten de rumors que no són certs i que en la majoria de casos fan mal. Jo personalment, em considero de les que no sap de la missa la meitat, però vulguis o no em sento esquitxada com a molts altres, pels comentaris que es fan, així que proposo que si alguna persona té algun problema amb alguna altra, ho parli directament amb ella, sense influències i amb criteris propis, ja que sempre he pensat que les persones adultes s'entenen parlant, i tots, des del creador del butinet fins al darrer usuari, casdascú amb les seves responsabilitats i dins el paper que hem asumit, SÓM IGUALS.

El meu comentari, no és una crítica per a ningú, sinó una reflexió en veu alta i totalment personal.
Petonets a tots i que no pari la música :wink: !!!
annes.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 27 març 2003, 12:27

Estic completament d'acord amb tu mafalda, pero a sobre afegire un parell de coses, A l'enorme paperera que en Lluis reclama tb falta posar l'enorm agresivitat i el xafardeix que s'ha originat amb aquesta timba, trobada o el que sigui cadascun es molt lliure de anomenar-la com volgui i de buscar el tres pels al gat o al diccionari el que cregui oportu, sabeu??, tot depend amb el to de veu que se digui i per poguer jutgar les coses cal estar present, ja que aixo de me han dit, he sentit , que ho se, etc..., moltes vegades no funciona, per ejemple s'acusa del to empleat per dir NO OFICIAL a lo de Girona, algú s'ha preguntat pq s'ha fet o s'ha dit?, o passem directament a pensar i escoltar e imaginar o creure el pq d'aixo?, potser ni ha molt de marro radera d'aixo, i per prudencia i discreció per evitar precisament mals rotllos i no fer precisament el que esteu fent, s'ha callat, pero CALIA RESALTAR QUE NO ERA OFICIAL, ja que les mateixes dates i com a testimoni esta el propi noi_bo, estava prevista i organitzada una Trobada Oficial, demanada pels Gironins, i organitzada per ells i la qual el propi noi_bo al asseventar-se es va oferir per ajudar ( i mireu si va ajudar i ajudar que la va fer solet i sense tenir cura de tot el que savia i va passar per sobre de tot i de tots) , pero aquet tema qui millor que ell per dir el que va passa o la propia organització???, i/o els butinaires que van estar treballant per montar la tan reclamada Trobada a Girona???, ( per cert mireu la perfecció que fins i tot les dates les va fer coincidir, per la qual cosa es va prendre la decició que la Trobada Oficial la passarien a la tardo), a partir d'aqui la resta esta servida, sense més intervencions que les de la gent pugui pensar, per lo tant ara ja sebeu una mika més de pq el @Carles volia fer constar que no era UNA TROBADA NO OFICIAL, sabeu?, si jo estic montan alguna cosa i un dels que venen i se ofereixen a ajudar etc..., i una vegada te tota l'informació, decidis fer altre per la seva conta i a les mateixes dates, me foteria molt de veritat, el que penso que no seria tant discreta jo com @Carles, i hagués optat per la no dicrecció dien desde un principi les coses pel seu nom. Per cert creus que ni ha sufient espai per tot aixo Lluis a la paperera??, i respecte a tu KARLES dir-te que de moment tinc el sexe ben definit, per lo tant ni angel ni arcagel, nomès una noia disposada ajudar a la gent que li fa falta i ademés que m'encanta, per altre banda esteu molt poc informats ja que si que va assistir un @ pq no us documenteu abans de dir segons que?, i ja possats amb el tema precisament per molta de aquesta gent que tu Lluis dius que recolçan el teu escrit i que me sorprenderia si ho sapigues, diuen que l'@ que va anar es un espia i la resta d'@ van fer boicot, aixi dons si vas pq vas i si no vas pq no vas!!!!, pero mare de deu senyor!!!!!!, que es aquet judici???, pero a tota aquesta gent que pensa aixo (espero siguin poques) AMB QUIN DRET ES CREUEN per decidir el que esta be o malament
respecte a les decisions i la vida dels demès???, ara us dire una cosa que no tenia ni volia dir pq no intrereessa a ningú fins ara, jo el dia 22/03/03 treballaba de guardia de 8 a 15 hores ara ja ho sabeu, pero tb us he de dir, que si en el seu moment haguès sapigut tot això? se m'haguessin tret les ganes de anar a un lloc on no me sento ben rebuda, a mi m'agrada anar als llocs que se que m'estimen i en respecten, m'agrada anar a passa-ho be i punto, i m'agrada retrobar-me amb grans amistats i coneguts que al llarg dels mesos he pogut coneixa amb aquet programa que es diu "butinet.org", i donar les gràcies, en primer lloc als pares de @Carles per subencionar tot aixó, al @Carles (conegut carinyosament com "EL DEU", ja que es el creador del programa i Lluis per aixó no fa falta ser creyent ademés si o fosis només ni ha un sol Deu per els creyents) per l'esforç i les millores constants que estas realitzan, perque cada vegada més gent pogui gaudir de tot el que a dit la mafalda, i agraïr als @ la seva dedicació i el seu companyriesme, que es molt, i me fan sentir com a casa, i per descomptat a tots el butinaires que tan m'estimo i coneixo, als nous donar la Benvinguda i esperar que disfrutin, els que no conec tant esperant que poc a poc ens coneixem, i els que estan en contra de tot aixó pues que tinguin una bona buti i dirlis que millor jugar i difrutar, que intentar fer mal a la gent ,que la vida son 4 dies, i que el temps posa tot al seu lloc.

VINGA BUTINAIRES AL MENYS HE POGUT SER SINCERA I EXPRESAR TOT EL QUE SE M'HA PASSAT PEL CAP I PER EL COR A LA MEVA ESTIMADA I GRAN FAMILIA QUE SOU LA MAJORIA DE TOTS VOSALTRES, i només dir que aquet cap de setmana NO TREBALLO yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, i ens veurem a Rourell, els que pogueu venir que espero sigueu molts tinc tantes ganes de veure a la gent que m'estimo!!!!!!!!! un amu@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@s enorme per tot i totes

rous

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

PAU

EntradaAutor: CarlesG » 27 març 2003, 16:20

En un moment en què la immensa majoria de la Societat (i també del BUTINET, que en forma part) està demanant PAU i està cridant perquè s'aturi la guerra, sembla que s'iniciï en aquesta estimada comunitat d'afeccionats al noble joc de la butifarra una guerra civil, on uns, us deixo triar, tenen el paper de SADAM HUSSEIN i els altres de BUSCH-AZNAR.

Com que no em sento identificat ni amb uns ni altres, us demano PAU, per favor.

Per desgràcia, a la vida real (i jo sóc el primer) hem de ser molt agressius; però quan entrem al butinet, per fer una partida, per xerrar pel xat o per llegir i/o intervenir als foros, l'hem de deixar de banda, l'hem de seguir deixant de banda, com fins ara ha estat, per no perdre l'ambient de companyerisme i bonhomia que sempre l'ha presidit (ara un cursi diria: "és que som com una gran familia!").

Mireu, no hi ha res que sigui oficial ni no oficial (i si hi és, a mi me la rempanfinfla). L'única cosa oficial que jo conec és el que es publica al Butlletí Oficial, i el BUTINET n'està al marge. L'esperit del BUTINET és el mateix de la Trobada de Girona, on tothom va ser ben acollit (i sens dubte ho haguessis estat tu Rous): llibertat, lliure admissió, diversitat, no discriminació, educació, companyerisme... (i segur que em deixo molts adjectius).

Deixem-nos de polèmica, agraïm de tot cor al @Carles i al seus col·laboradors l'esforç que fan per mantenir aquesta web i el BUTINET (aquí qualsevol adjectiu es quedaria curt) i agraïm al noi_bo i els altres organitzadors l'èxit de la trobada de Girona/Vilobí, que és l'únic premi al seu treball desinteressat.

Com dic sempre, ha més dies que butifarres, i tots (TOTS) ens hem d'anar trobant al butinet i a les ulteriors trobades.

NO A LA GUERRA

CarlesG


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants