REGLAMENTS

Missatges de campionats ja pasats.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

REGLAMENTS - SISTEMA DE CAMPIONAT - CLASSIFICACIÓ

EntradaAutor: corpetit » 05 set. 2008, 16:53

SISTEMA DE CAMPIONAT

L’ordre en la classificació final de les parelles participants del campionat es determinarà atenent a les següents condicions o requisits i per ordre de prevalença:

1.- Major nombre de partides guanyades. En cas d’empatar una partida, es comptarà mitja partida guanyada per cada parella implicada.
2.- En cas d’empat a partides guanyades, major diferència de punts de partida a favor.
Aquesta xifra vindrà determinada per la diferència entre els punts assolits a favor i els punts “encaixats” en contra al llarg de totes les partides del torneig.
3.- En cas de persistir l’empat, major nombre de punts aconseguits al llarg del campionat.
Aquesta xifra serà el resultat final de sumar tots els punts aconseguits al llarg de totes les partides del torneig.
4.- Si continua l’empat i en cas d’haver-se enfrontat entre elles:
4.1.- Si es tracta de dues parelles, serà la parella que hagi fet més punts entre elles.
4.2.- Si es tracta de tres o més parelles, es tindrà en compte i per ordre de preferència els dos primers punts d’aquest mateix article, entre les parelles implicades.
5.- Si persisteix l’empat o mai s’han enfrontat, es tindrà en compte el major número de dats guanyats al llarg del campionat. *[ La finalitat perseguida és afavorir la regularitat de manera que no surti beneficiada aquella parella que ha aconseguit una gran quantitat de punts en un o en pocs dats, fruit d’haver gaudit d’una molt bona mà o bon joc.]
6.- En cas de continuar l’empat, es tindrà en compte el major número de dats guanyats en camp contrari al llarg de tot el campionat (havent cantat l’altra parella).
7.- Si persisteix l’empat es tindrà en compte la major diferència de punts aconseguits a favor al llarg del campionat, sense tenir en compte la subhasta. És a dir, es comptaran els punts simples o x1, tant a favor com en contra. *[(per exemple, si un equip ha sumat 10 punts per una contrada, llavors se n’hi haurien de restar 5. Els punts reals guanyats serien 5 i no 10). També es persegueix la regularitat. Evidentment, això implicaria haver de posar en cada mà si ha estat contrada, recontrada, santvicentada o botifarra).]
8.- Si tot continua igual, es tindrà en compte el menor número de minuts emprats al llarg del campionat per realitzar totes les partides. * [ (això seria tan senzill com posar l’hora de començament i acabament en cada partida. Si algú s’oblida de posar el temps invertit en alguna partida, es comptarà el mateix temps emprat per la partida més llarga de la parella en qüestió a cada partida que hi manqui aquesta circumstància, sempre i quan estigui determinat el temps en la meitat més una de partides jugades. Si no és així, es donarà per vencedor a qui tingui expressat el temps utilitzat en més nombre de partides).]
9.- En cas de continuar empatats, es tindrà en compte la carta més alta (del joc de la botifarra) de la baralla que tregui cadascuna de les parelles implicades. El procediment es realitzarà tantes vegades com sigui necessari per tal de desfer l’empat. * [(també es podria dir que en cas de ser iguals es considerarà més alta i per ordre decreixent, els següents pals: ors, copes, espases i finalment bastos).]

- Es poden donar i valorar més circumstàncies, més diferències particulars (els números 5, 6, 7, i 9 podrien incloure’s al punt 4). Se’n poden treure (penso que és massa extens) o afegir de noves. Evidentment, l’ordre es pot variar i modificar segons la majoria cregui convenient i oportú. He donat aquest ordre de manera únicament indicativa, sense cap ànim preferencial. També és obvi que hi ha moltes errades, s’haurien d’esmenar, entre tots.
- Molts d’aquests criteris es poden aplicar per tal de desfer l’empat d’una partida i no caldre fer dues mans més (el 5, 6, 7, 9 etc.). Per qui no li agradi que s’hagi de donar mitja partida a cada parella en cas d’empat. Això ja és un altre tema.
- Plana, a mi (opinió personal) em sembla molt correcte el sistema que has donat. Vàlid com qualsevol altre. He jugat amb sistemes iguals o semblants al que proposes i els trobo molt millors que, per exemple, el d’eliminatòries pur i dur.

Adéu.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 set. 2008, 17:05

ufffff... em supera... sempre quedarà d) a cara o creu... :wink:


Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 05 set. 2008, 19:54

DeepButi trobo molt correcte el redactat de la norma. Gràcies

El dubte que tinc d'utilitzar-la o no, és el poc costum que té la gent de mirar-se les normes abans d'iniciar el joc i la incorporació d'una norma nova en un campionat on les incidències en el joc d'anys anteriors són 0.

Demà ens veiem Deep i segur podren parlar més sobre el tema i sobre altre punt que també tinc les meves reticències. :wink:

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 05 set. 2008, 20:40

DeepButi ha escrit:Angeles, què tal un redactat d'aquest estil?
d) Les úniques paraules admeses són els noms dels pals (Oros, Copes, Espases, Bastons), Botifarra, Delego, Bé, Contro, Recontro i Sant Vicenç. Queden expressament prohibits els cops a la taula així com altres expressions tipus “digue'ls-hi tu”, “t’ho delego”, “t’ho passo”, “ja els hi pots dir”, “ja podeu sortir” i similars. Els contraris, sempre i quant en compliment del punt c) anterior no hagin encara mirat les cartes, podran impugnar el dat en cas que s’utilitzin paraules no permeses. En aquest cas la parella infractora perdrà la ma i serà penalitzada amb 10 punts; (si el nombre de dats és fixe, es pot afegir per claretat:)[b] el dat no contarà a efectes del nombre de dats.



Encara no acabo de comprendre el per que de tanta mania amb els dos copets sobre la taula, tant com per prohibir-los expressament............... Pos ho sento es la manera que jo utilitzo per pasar-ho i en la meva vida he fet mai trampes.......................
Lo vostre es patològic. El trampós, poseu les normes que poseu existirà sempre.
Jo que ja he perdonat uns quants renuncis en campionats i en algun cas he perdut la partida per a fer-ho. No penso aplicar la vostra norma encara que em benefici. Ja la podeu publicar en el reglament que vulgueu.
Per damunt de tot hi ha l’esportivitat. Si algú no juga com cal no buscaré tres pels al gat, li donaré les cartes i li diré au noi la partida es teva , i a sobre hi afegiré, enhorabona i me’n aniré mes content que un gínjol.
Haure perdut, però aquella nit dormiré amb un somriure als llavis.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

REGLAMENTS - SISTEMA DE CAMPIONAT - CLASSIFICACIÓ

EntradaAutor: corpetit » 05 set. 2008, 20:48

Bóra-nàrda.

Peach, suposo que et referies a l’últim post. La veritat és que jo també el trobo molt extens, en gran part innecessari, excessiu i crec que amb els 3 primers punts i l’últim (el de cara o creu) ja n’hi hauria prou. Però clar, això és el que jo crec, no tothom pot opinar d’igual manera. Així doncs, penso que l’últim (el 9) hi ha de ser per deixar-ho tancat, per tal que mai es pugui donar un empat, encara que sigui decidint-se de manera tan banal. Abans, els partits de futbol no es decidien a la tanda de “penaltis” sinó a cara o creu, encara que sembli impossible.

Crec que l’important és donar-hi un ordre, una clara prioritat per tal que no hi hagi cap mena de dubte. El segon objectiu seria, en aquest cas que es pot, deixar-ho completament lligat, que no hi hagi altra sortida per remota que sigui. Vet aquí l’última clàusula de tancament.

Penso que alguns d’aquests criteris es podrien fer servir (o no) per desfer l’empat en una partida concreta entre dues parelles. Per tal d’eliminar els empats, estalviar temps i evitar que s’hagin de donar més dats. Però això ja és un altre tema.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 05 set. 2008, 22:07

Angeles ha escrit:El dubte que tinc d'utilitzar-la o no, ...

Angeles,
Jo personalment tampoc la posaria pas si organitzés un campionat! :roll: :wink:. Segurament jo deixaria algún tipus de redactat indicant que s'han de fer servir les paraules adequades però sense introduïr cap penalització. Però qui de veritat hauria d'estar donant idees ets tú, que organitzes un dels més exitosos campionats de Catalunya. Els demés ... a escoltar-te!
És més aviat un exercici d'estil per tenir idees al respecte.

QjQ,
"relativament" d'acord. Estic convençut (il·lús que és un) que algún dia les normes raonables, si és que aquest mot vol dir alguna cosa, s'adoptaran de manera natural. I a mi em sembla raonable que per delegar sempre es faci igual. Amb cops a la taula, dient t'ho passo o de qualsevol altra manera ... però sempre igual.
I què vols que et digui, intentar limitar ni que sigui formalment algunes actuacions fa que ajudis a que l'inconscient col·lectiu dels jugadors vagi assumint que aquest és un joc seriós. Ho dic en serio. Perquè fan trampes alguns jugadors? Per descontat, perquè sempre hi ha tramposos, però també perquè és un joc poc serio. Perquè el veuen poc serio. Si li posem una mica de serietat, cada vegada més gent se'l pot prendre en serio.
O no! Vés a saber, però m'agrada pensar que sí :P.

Tingueu manilles.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

REGLAMENT - SUBHASTA

EntradaAutor: corpetit » 06 set. 2008, 16:36

Bóra-nàrda.

Entenc que, grosso modo, hi ha dues possibles maneres, causes o motivacions per pronunciar una paraula o fer un gest que no toca:
1.- perquè s’ha equivocat, perquè és la seva manera normal d’actuar o procedir, perquè juguem entre amics i ens dóna ben igual etc... És a dir, el que ho diu o ho fa amb tota la bona fe del món.
Aquí, per molt que siguem la part contrària, mai voldrem que s’apliqui la penalització (almenys jo), en trobar-la del tot injusta.
2.- El que ho diu expressament, amb mala intenció, amb mala fe.
Aquí, l’aplicació d’aquesta norma és inviable (segons el meu entendre), perquè el trampós mai acceptarà la corresponent sanció, excepte que:
- arribem al fet quasi malaltís d’haver gravat la partida i ho puguem demostrar davant d’una tercera persona, quan convingui.
- Que en aquells moments hi hagi un tercer imparcial observant la partida. Ja sigui àrbitre, organitzador o com li vulguem dir.

Així doncs, aquesta norma, si bé que bona en el seu esperit, considero que no s’aplicarà mai o bé aconseguirà els efectes contraris als que perseguia:
- Si s’aplica, generalment la patirà el pobre bon jan que l’acceptarà arronsant les espatlles, pensant que sí que ha pronunciat una paraula que no tocava, però que no ho ha fet amb cap mala intenció i que per tant, se’l sanciona injustament.
- El diguem-ne “trampós”, que tingueu per segur que s’haurà llegit el reglament al peu de la lletra, no tindrà cap mena de mirament en aplicar-la als seus contraris per tal de sancionar-los, la immensa majoria de vegades, també injustament.

Possible mala solució a mitges: Que hi hagi un pas previ, que aquest fet, el fet de pronunciar una paraula o expressió que no toca, sigui motiu suficient per demanar la presència d’un àrbitre, organitzador o tercera persona imparcial que controli la nostra partida (que no vol dir que necessàriament hàgim de demanar l’assistència d’aquest àrbitre, sinó que en tindrem l’oportunitat, sempre i quan ho creguem convenient). Després, amb aquest senyor/a al davant i tothom avisat, si es torna a repetir, llavors sí, apliquem la sanció que correspongui o, més ben dit, que l’apliqui o ens mani aplicar-la ell/a.

QjQ, no et manca raó però penso que tampoc es tracta ni cal que els ho deixem en safata, que campin “a sus anchas”.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 set. 2008, 12:25

GRIJI,
fa temps que em tens intrigat :wink: ... "tot menys suís", però mai ens expliques com els montes tú. Dona una mica d'informació home!

El suís no és cap panacea, però té alguns avantatges importants.
Totohom juga totes les partides. Molt esporàdicament algú marxa del campionat perquè n'ha perdut un parell "i ja no pot guanyar". I en aquests casos, l'impacte és nul, només ell en surt perjudicat.
Per altra banda, és sumament fàcil d'organitzar i molt simple d'entendre. Tinguis 20 parelles o 150, mig dia amb tres partides o dia sencer amb sis o set ... ho aguanta tot! Que et marxa algú? Cap problema.

És just? ... psè! Ni fu ni fa, com tots. Més que les eliminatòries. Potser, només potser, menys que un predonats. Menys segur que una lliga.
Però ni els predonats ni les lligues són plantejables en un campionat amb molta gent.

Tu què proposes? Dispara coi, tot el què hi pots perdre és que et critiquem una mica :twisted:.

Tingueu manilles.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 15 set. 2008, 22:06

Bueno home, a veure lo que jo faig aqui a Vielha tampoc es res de l'altre mon.
El que deia del "suis" es que a mi personalment no m'agrada jugar partides en les quals no hem jugui res, i suposo que com a jo molta altra gent. Si, juga tothom, i es molt bonic perque despres tens el repartiment de premis tots a l'hora i demes, pero falta emocio, nomes 2,3 o quatre parelles tenen el "gusanillo" aquell de que s'estan jugant algo. Es així, oi?
Als campionats d'eliminatories sempre estas amb la maxima tensio per guanyar, que es de lo que es tracta amb un Campionat, pero et poden eliminar i llavors que pasa?, pues que s'acaba el campionat, i aixo tambe es dolent, primer per la perella que queda eliminada i tambe pel mateix Campionat que es queda orfre de parelles.
Sol.lucio, cal buscarla entre tots. Jo porto 15 anys treballent en aquet aspecte. He fet de tot, ara no explicare tots els diferents campionats que he fet, pero lo maxim que he asolit es fer 4 campionat en 1.
Fa 2 anys els vaig anomenar : "el cielo, la penitencia, el purgatorio, el infierno), y la gent s'ho pasa de p.m., tenen 4 oportunitats de aconseguir premis i sempre jugant al maxim.
Fa 3 "botifarra, repesca, ruleta rusa, butipiton", en fi molt be, pero amb fallos probatblement.
Aquet any nome he fet 3 en 1, explico :
Champions League : a 151 punt i el que perdi al carrer, pero es pot apuntar amb un altre campionat que comença mes tard i que es diu UEFA : a 8 mans i si es perd a la uefa es pase directament a la INTERTOTO tambe a 8 mans.
En fi tot aixo s'haurie de millorar, i sempre parlem d'un campionat de tarda, per que si fos mati i tarda es podrien fer virgeries.
Dats predonats serie lo millor, pero encara hi ha una altra formula que superarie la de dats predonats, aquesta serien partides a 1500 o 2000 punts. Pero es clar parlem de campionats d'alt nivell o nacionals.
Mireu, aqui a la Vall d'Aran cada dia hi ha menys perelles que s'apunten als campionat, menys mal de la gent d'Artesa de Segre que venen a jugar per que els hi agradar venir a jugar aquet campionat, per aixo crec que deixare d'organitzar el Campionat. No mes fer algo diferent a nivell mes gran hem farie canviar d'opinio.
O sea que AL LORO, QUE NO ESTAMOS TAN MAL HOMBRE.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 15 set. 2008, 23:10

GRIJI,
M'agrada. A veure si ho entenc bé. Fas tres (o més) campionats d'eliminatòries i els que van "caient" d'un campionat s'apunten al següent.

Però ... no entenc com organitzes les rondes. Al acabar la primera ronda de la Champions tens la meitat de parelles disponibles pel segon campionat. Si ara comença la UEFA ... què fas amb les parelles que perden la segona ronda de la Champions? I així succesivament ... què fas amb les parelles que perden la 3ª de la Champions i amb les que perden la segona de la UEFA?

O t'esperes dues rondes per tenir una mica més de quòrum? Necessites moltes parelles perquè funcioni, no?

Anem a suposar un campionat "mitjà" de 32 parelles, esperem dues rondes ... a la Champions en queden 8.
Ara en tenim 24 per fer la UEFA ... en dues rondes en queden 6, 18 per la Intertoto més els 6 de la 3ª i 4ª ronda de la Champions són 24 per la Intertoto.

Mentre la Champions fa la 5ª ronda comença la 1ª de la Intertoto ... ufff ... molt tard no?

Ho deus fer més simple, segur. Però només amb una tarda ... coi! O sou rapidíssims jugant ...

Tingueu manilles.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

SISTEMA DE CAMPIONAT – ELIMINATÒRIES

EntradaAutor: corpetit » 16 set. 2008, 14:35

Bóra-nàrda.

Començant pel més fàcil, aquí us poso un dels diferents tipus de sistema basat en eliminatòries. No cal dir que n’hi ha més i potser més senzills.

1.- El sistema de campionat emprat serà el d’eliminatòries.

2.- A cada parella participant i per ordre de pagament (no d’inscripció), se li assignarà un número. S’entén per pagament el fet de satisfer l’import íntegre que dóna dret a participar en aquest campionat i per part de cada parella inscrita.

3.- Una hora abans de l’inici del campionat es tancarà la llista definitiva de participants, excepte causa justificada i a criteri de l’organització. En cap cas es tindrà dret a participar després d’extreure el segon número del sorteig.

4.- Acte seguit es sortejaran els aparellaments.
    4.1.- El sorteig consistirà en insacular tots els números de les parelles participants i extreure’ls d’un en un, emparellant-los correlativament i així que vagin sortint.
    4.2.- En cas que hi hagi un número imparell de participants:
      4.2.1.- l’últim per extreure i que resti per emparellar descansarà en aquesta primera ronda i es classificarà directament per a la segona.
      4.2.2.- Aquesta parella “pico” passarà directament de ronda, anirà enquadrada en el grup B, en la posició immediatament després de les parelles guanyadores d’aquesta primera ronda i abans de les perdedores.

5.- Es constituiran dos grups iguals de parelles participants: grup A i grup B, i per ordre d’extracció del sac, col·locant cadascun dels enfrontaments, un en cada grup (els senars per ordre d’extracció es posaran al grup A, els parells al grup B).

6.- Passaran ronda tantes parelles com siguin necessàries per establir un quadre d’eliminatòries pur. És a dir: 8, 16, 32, 64, 128, 256 ...
En cas que el nombre de parelles sigui exactament igual a qualsevol dels esmentats en l’anterior paràgraf, es passarà directament a la segona ronda i al punt 9.2.

7.- L’organització es reserva el dret de canviar el sistema de campionat si, finalment, el nombre de parelles participants és inferior a 16.

8.- Un cop establerts els dos grups, es seguiran els següents criteris per passar a la segona ronda:
    8.1.- Passaran de ronda les parelles que guanyin la primera partida, les quals es quedaran al seu propi grup.
    8.2.- De les parelles perdedores, passaran de ronda les necessàries per completar la xifra d’algun dels quadres d’eliminatòries esmentat en el punt 6 (tenint en compte el punt 4.2), en funció dels següents criteris:
      8.2.1.- Del grup A passaran al B, les parelles necessàries per completar el grup B; i a l’inrevés, del grup B passaran les necessàries per completar el grup A. *1
      8.2.2.- Per ordre d’importància es tindrà en compte per passar de fase:
        - diferència de punts aconseguits. A la parella guanyadora se li comptaran els punts mínims necessaris per guanyar la partida i que s’hagin estipulat prèviament (51, 73, 101, 151...)
        - Major percentatge de dats guanyats.
        - Diferència de punts tenint en compte el resultat final i real de la partida.
        - Diferència de punts simples. És a dir, sense tenir en compte les multiplicacions de la subhasta o botifarra.
        - Número més baix assignat a la parella.

9.- Una vegada configurats els 2 grups amb el nombre exacte de parelles integrants, els aparellaments de la segona ronda es realitzaran de la següent manera:
    9.1.- Es seguiran els mateixos criteris que en el punt 8.2.2 per determinar-ne l’ordre de la llista de cada grup. Aquest ordre serà descendent i de millor a pitjor resultat. *2
    9.2.- S’emparellaran els extrems d’un mateix grup fins arribar al centre de la llista d’aquest grup i esgotar així totes les parelles que hi ha en joc.


10.- De la tercera ronda en endavant i fins a la final, els guanyadors s’emparellaran utilitzant el mateix sistema emprat en el punt 9.2.

11.- La final la jugarà el campió de cada grup.

...

GRIJI, molt interessants els teus sistemes. M’agradaria que en comentessis com més millor, encara que potser et sigui una mica feixuc. Ara, el que sí que et demanaria és que no deixessis d’organitzar campionats i si, finalment, la desmotivació et fa caure en aquesta temptació, procura deixar un bon relleu que asseguri la seva continuïtat. Per aquí també se n’han fet de diferents, alguns d’ells potser també tant interessants com els teus però llargs i pesats d’explicar.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 16 set. 2008, 18:11

M'ho rellegeixo i veig que m'he complicat la vida innecessàriament ...

32 parelles (per seguir amb l'exemple) juguen la Champions a 5 rondes,
els eliminats a la primera ronda (16) juguen la UEFA a 4 rondes,
els eliminats a la segona ronda de la Champions (8 ) i els de la primera de la UEFA (8, total 16) juguen la Intertoto a 4 rondes.

Tothom (32) juga un mínim absolut de 3 partides.
16 parelles en juguen 4.
8 parelles en juguen 5.
2 parelles en juguen 6.
Total: 61 partides. En comparació a les 80 d'un suís i a les 31 d'una eliminatòria simple està força més que bé.

La Champions es guanya amb 5-0 i subcampió amb 4-1
La UEFA es guanya amb 4-1 i subcampió amb 3-2
La Intertoto es guanya amb 4-2 i subcampió amb 3-3

No veig massa sentit a fer de 8 dats la UEFA ja que acaba síncronament amb la Champions, per tant es pot fer a igual tipus de puntuació (sigui 101 o 151 ... tot i que 5 rondes a 151 en una tarda em sembla exagerat).

La Intertoto acaba una "ronda" més tard però és només per la final, una taula ... potser 8 dats és poc en comparació, se'n poden fer 12 i amb una mica de sort no caldrà ni esperarlos gaire.

Coi ... a veure si el proper any hi apunto els robots ... amb tres campionats ténen més possibilitat de pernil :twisted: :roll: :twisted: :roll:

Tingueu manilles.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 16 set. 2008, 20:14

Com estic treballant començo a escriure i despres publico el misatge i no em deixa, aixi que contestare poc a poc.
He estric un post de p.m. i despres no hem deixaba publicarlo.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 16 set. 2008, 20:24

Primer de tot dir que la meva "maxima" es que una parella que perd una partida mai pot guanyar aquell mateix campionat.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 16 set. 2008, 20:30

Sobre el campionat de Vielha dir que va ser mes facil de lo que penseu, no hem vaig complicar gens la vida, per que no podia.
Explico :
La Champions va començar a les 15:30 en punt, i les parelles que perdien podien apuntarse a la Uefa fins a les 18:30. Aquesta hora les 18:30 es feia el sorteig de la Uefa-Intertoto. Les parelles que perden a la Uefa pasen directament a l'intertoto.
Champions : 30 parelles.
Uefa : 22 parelles que van perdre de la Champions + 3 parelles noves. (parelles que van arrivar tart per jugar la Champions.
Uefa : 25 parelles.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron