RANKING QUE US SEMBLA AIXI

Missatges de campionats ja pasats.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 24 oct. 2008, 13:58

Josep1945, per a mi tens tota la raó, d’aquí la dificultat d’establir rànquings o classificacions. Han de ser sota termes homogenis, per tant jo ja he desistit.

El que estic treballant però de moment no trobo una bona solució es amb les taules que us estic pasant. En el seu origen i tal com jo ho tinc son taules que permeten jugar amb qualsevol camp i trobar les diferents relacions que tu dius, d’una manera molt fàcil.

El problema es que amb Office 2003 era possible penjar-ho a la web com a taula dinàmica. Per a que tothom i pogués jugar com ell volgués. Amb el Office 2007 no he trobat, encara, el com fer-ho. Insistirem no es en va que tinc parents aragonesos.................................

Mentrestant el “jefe” treballa en fer-ho per software.

Si voleu alguna combinació ho demaneu i la penjaré. Lliures/Obligades, els millors classificats en n rondes, de n dats, etc. etc. Però es una mica rotllo, si algú te Office2007 i vol la taula dinàmica original que em doni el seu e-mail per butimissatge i li enviaré


:wink:
QjQ l’ha editat per darrera vegada el dia: 29 oct. 2008, 17:32, en total s’ha editat 1 vegada.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 24 oct. 2008, 23:03

http://www.butinet.cat/altres/Campionat%202003.htm

Per els que tingueu Office 2003/2007

Quant l'obriu clickeu sobre l'icona excel que veure a la barra d'eines
Us dira que us falta el Office web components
Instaleu-lo

I jugueu amb la tabla dinamica, per a fer-ho no tingueu cap por de moure qualsevol dels camps que veureu a dalt de les dades sobre la columna usuaris i veureu els efectes que te, podeu posar el camp parelles a costat del de usuaris per exemple. O posar el nombre de dats, o posar si es lliure u obligada, etc etc.
Tot aixo clar un cop polsada l'icona Excel.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 25 oct. 2008, 13:36

Alguns opinem que Microsoft no és gaire de fiar i utilitzem firefox :twisted: ...

Per aquests ... res de res. Ni les dades originals :(.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 25 oct. 2008, 13:53

Coi, si vols et passo el fitxer original i l'adaptes........... :P

De totes formes EL JEFE si mostra interesat.............. igual li podem fer fe el mateix sistema per Web .............

Ara que t'havia posat un sistema original de puntuació diferent de la suMatoria de les classificacions....... juas.

Al final semblarem els americans:
Classificacio de la lliga manilla d'or, de la F1 i del QjQ.................

" VAYAN PROPONIENDO"

raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

EntradaAutor: raul29 » 26 oct. 2008, 17:08

QJQ em trec el barret aquest ranking es collonut , ets millor del que pensava em sembla bastant just digali a carles que prepari els diplomes manilla d or ,manilla plata , manilla bronze i manilla coure pel ultim

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 28 oct. 2008, 18:50

No hi ha res mes mal establer que puntuar igual que la F 1 .

En un campionat la puntuació te que anar de 1 punt al guanyador fins
a 20 si el numero de parelles es 20 .
Després si es vol saber el guanyador de varis campionats només tens que sumar el numero aconseguit en cada un que ha participat i el guanyador final es el que te el numero mes baix.

Exemples de 2 parelles en 5 campionats

Parella A
2
8
10
15
total 35

Parella B
1
6
15
15
total 37
guanyador A

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 28 oct. 2008, 21:19

Benvolgut batet
De moment teniu disponible totes les possibilitats que vulgueu, l’únic que us he fet es posar-ho en ordre.

Si bé es cert que, per a fer quelcom, he donat l’invers de assistents com a punts al primer menys un, per que així el primer tenia un punt menys que assistents i el últim en tenia 0 que es , al meu entendre , el que correspon al últim, 0 “patatero”.

Però a la vegada es obvi que podem fer qualsevol sistema; 1/3 dels assistents , 1/4, 1/5, la meitat mes un, la meitat menys un, etc. etc al vostre gust..............

A mi em sembla que puntuar amb funció de la posició una taula definida, amb un màxim de punts, no es el mes just, o sigui el tipus formula 1, :shock:

Estem davant d’una seria llarga de Campionats, de moment en portem deu, però fàcilment arribarem a 20 o a 30. Pregunta.......... Quants campionats haurien de valer? ...........
La meitat mes un dels fets?, la meitat menys un?, tots? ...............La mitja “esferificada” dels campionats ......................

Mireu, la meva opinió............que no val per res............. es que disfruteu de les taules dinàmiques, fixeu-vos en que podeu agafar tots els camps i ordenar-los com vulgueu i obtindreu diferents resultats, uns seran els millor en % de partides guanyades, altres seran els millors en el Index de punts a favor i punts en contra, altres en total de partides guanyades, i altres ho seran en puntuació, altres ho seran si agafem tots els Campionats, altres si n'agafem 9, 8, 7, 6, 5 etc etc................la felicitat es efímera.............

En fi, que de veritat................ no hi ha cap mètode que digui qui en sap més, mes que l’altre gent que juga amb tu i que vol tornar a jugar-hi...............

En seguirem parlant.............

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 29 oct. 2008, 04:26

QjQ ha escrit:En fi, que de veritat................ no hi ha cap mètode que digui qui en sap més, .....


Però es que un ranking no serveix per això, almenys des de el meu punt de vista.
Crec que un ranking nomes es un passatemps mes, ha de ser quelcom que d'alguna manera et premii les victòries vers les derrotes, i poca cosa mes, en definitiva un petit al·licient per mirar de guanyar cada partida, i per tant com efecte secundari aprendre.

Fer una classificació de classificacions, per mi no te gaire sentit, es a dir la parella que va guanyar tal campionat, doncs felicitats, la que va guanyar l'altre campionat doncs felicitats també.

a mi m'interessa molt mes saber quin % de partides guanyo, i quin % perdo, a mes del punts a favor i en contra, i comparar-los amb els d'altres usuaris.

La classificació de manilla d'or, doncs val, no esta mal, però es mes divertit un ranking de tots els usuaris, amb criteris ben senzills, % guanyades/perdudes, punts.... i que es perdessin punts per abandonar, per insultar i tot això.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 29 oct. 2008, 15:49

ranking.
(Voz inglesa).
1. m. Clasificación de mayor a menor, útil para establecer criterios de valoración.

estadística.
(Del al. Statistik).
1. f. Estudio de los datos cuantitativos de la población, de los recursos naturales e industriales, del tráfico o de cualquier otra manifestación de las sociedades humanas.

2. f. Conjunto de estos datos.

Crec que no acabem, de diferenciar suficientment, una cosa del altre. Jo tb vull saber l'informació que tu demanes, per aixo me l'he fet dels campionats on line fets fins al moment i la he penjat en els forums. Que et donara els resultats de 196 usuaris, de 230 parelles diferents i 1350 partides.................

Però no estic d'acord en els termes de rànquing que en una sola dada faci que uns estiguin per sobre dels altres.

Seguirem parlant-ne..................

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 31 oct. 2008, 16:46

Tenint en compte que:
.- Estan inclosos tots els Campionats fets
.- Els que han abandonat, a pesar de fer-ho, s’emporten els punts.
.- Els que els han substituït s’emporten les gràcies
.- Que el sistema anomenat puntuació assigna tants punts com participants menys un.
.- Que el sistema anomenat F1 dona 20,18,16,15,14,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 del primer al 18.
.- Que el sistema anomenat MO ( Manilla d'or ) dona 10,8,6,5,4,3,2,1 als vuit primers de cada Campionat

I veient que:
En el sistema “puntuació” tothom te punts; es mes generós................... i significatiu de que ningú a fet últim sempre. 
Que els altres dos sistemes son molt similars, un dona mes punts a mes gent que l’altre...................

I entenen que s’ha de trobar una solució per a les substitucions....................

Que n‘opineu.......................
Ho deixem estar, no serveix per res?.................
Ho fem d’una altre manera?

Aquí teniu les tres classificacions
http://www.butinet.cat/altres/Puntuacions.htm

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 nov. 2008, 12:09

Per donar una mica de vidilla
Us he canviat el concepte de classificació F1, que de fet tampoc ho era, per el de GP, corresponen al Campionat del mon de Moto GP, que assigna punts als 15 primers de la següent forma:
25,20,16,13,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

Al meu entendre hem sembla mes just, marca mes diferencies entres els cinc primers, entre ells i amb la resta de participants.

Aplicant aquest sistema tindrien punts 162 usuaris que seria el 77.51% dels usuaris que han participat en algun Campionat del mes d'Octubre.

He tret tots aquells participants que han plegat o que han substituït a un altre.

Només hi ha els que han acabat totes les rondes de tots els campionats del mes d'Octubre i a nivell individual

http://www.butinet.cat/altres/Puntuacions.htm


P.D. Maitechula en dos d'aquest sistemes ja no series reina series "Assa"........................... ( As de plata ) juasssssssssssssssss

Per cert per a fer-ho fàcil de llegir, només he tingut en compte els vint primers classificats a la manilla d'or.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 nov. 2008, 12:28

Per cert, algú te curiositat per saber que hagés succeït si no fóssim tan promiscus?????????????????.

Agafeu-ho una mica amb pinces..................... El mètode no es gens científic...................bàsicament respon a lo "maranya" que es un..................

Només he tingut en compte els resultats aconseguits amb la mateixa parella i amb el sistema "manilla d'or"

Amb els altres dos sistemes els resultats serien força diferents però no els publico per vergonya................. :P

http://www.butinet.cat/altres/Puntuacionsparella.htm

Tb com amb el anterior nomes hi ha els vint primers
QjQ l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 nov. 2008, 12:31, en total s’ha editat 1 vegada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 nov. 2008, 12:29

QjQ ha escrit:... punts als 15 primers de la següent forma:
25,20,16,13,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

No m'acaba de convencer ... hem tingut campionats amb 20 i amb 50 parelles i no és el mateix guanyar-ne un de 20 que un de 50!
A moto GP sempre són els mateixos (pràcticament).
Veuria bé una taula similar però depenent dels participants.

Proposta: puntuar com moto GP però només a 1/3 dels participants.

20 parelles: 16,11,7,4,2,1
50 parelles: 26,21,17,14,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

Personalment em sembla massa diferència entre els primers ... tenim campionats on es queda segon amb les mateixes partides guanyades que el primer. I els llocs a partir del 3er són força equivalents.

Per tant, segona proposta: 4-3-2 millor que 5-4-3-2

20 parelles: 12,8,5,3,2,1
50 parelles: 22,18,15,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

O alguna cosa així ...

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 nov. 2008, 12:36

I per que no el anomenat " Puntuaciò" que assigna tants punts al primer com participants menys un i així el últim te 0 "patatero". I tothom excepte el ultim s'emporta punts de la seva participació?. Te de dir que ningú a fet ultim en totes les seves participacions per tant ningú en aquets sistema está a 0 total. :D

Entenc que no prima la diferencia primer, segon....tercer, però es que es tan difícil repetir el primer lloc que potser no cal...............

M'ho reconec................ soc "maranya" :D :D


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron