la ButiNoTiCieRa...INFORMA: Trobada a Valls

Missatges de campionats ja pasats.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

la ButiNoTiCieRa...INFORMA: Trobada a Valls

EntradaAutor: jiji » 20 maig 2003, 21:39

Hola a tots i a totes ButiXATIS i ButiXATUS!!!! :wink:

Aki la ButiNoTiCiera mas dixaraxera de barrio foros!! 8) 8) 8) Aquest cap de setmana hi ha una previsió de nuvarrones llamps i trons i xirinola amb epicentro a... VALLS!!! :shock: :shock: :shock:

Sí senyors!! (i senyores ) m'ha dit un pajaritu (o mes aviat una pajarit@:twisted: jeje) que a la ville de Valls hi haurà un importantíssim event: ...la Trobadeta de ButiAmiguets :lol: :lol: :lol: :lol:

On :?: :?: Quan :?: :?: Com :?: :?: Qui :?: :?: Per què :?: :?: ... de veritat ho voleu saber???????? :shock: :shock: :shock: pos ahí va!!

:twisted: Recuerde que este mensaje se autodestruirá en 5 segundos :twisted:


:idea: Lugar de los hechos: Restaurant Artesans de la Cuina al Polígon Industrial de Valls
:idea: Dia i Hora del evento: dissabte 24 de maig a les16h
:idea: Menú pel mòdik preu de 15 eurodinerets (això no ho posu en negrita pq no m'agrada parlar de cèntims :roll: jejeje)
:idea: Autors del delito i còmplices: Mister kiku (weeeeeeeee) Madame Mafalda(weeeeeeeee weeeeee)i... la Srta. Martawei (weeeee weeeeeee weiiiiiiiiiii!)** :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

**IMPORTANT CONFIRMAR ASSISTÈNCIA A LA ORGANITZACIÓ.


Doncs ara ja ho sabeu!! aquest dissabte res de polítika ni reflexions us esperen a Valls per marcar-vos uns quants balls (he hecho un verso sin ningun esfuerso!! i olé) asi son las cosas y asi se las he contado!! :twisted: :twisted: :twisted:


Una abraçada!


montse / jiji

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

EntradaAutor: petri » 20 maig 2003, 23:27

nanit butinetaires!!!

:roll: no me n'he pogut estar... al llegir q visitàveu vilaniu dissabte.
Dr. Calypso al Kursal per 5 euros,,,, al voltant de les 11 de la nit....
festa, marxeta, gresca i xerinola... i així de pas,, qui sap.. igual...

Bé.,,, a lo q ibamos.... DR. CALYPSO a VALLS dissabte 24 de maig al voltant de la mitjanit.,,,
és lluna plena???..crec ke no... :oops:


petonets
¥petri

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

afegitó...

EntradaAutor: petri » 20 maig 2003, 23:49

ja sabia jo ke em deixava alguna cosa....

tema barra! important!!!!!!

la barra la porten un nanos molt trempats del casal social la redolta....,,, bona gent!!! -i que no s'enfadin els de la turba-

fiuuuuuuuuuuuu


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron