Butitrobada a Lleida

Missatges de campionats ja pasats.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 oct. 2004, 11:46

En primer lloc dir-te que a mi tb m’agrada mes jugar a 12 dats que no pas a 8.

En segon lloc dir que es l’organitzador sobirà per a fer el que vulgui

I en tercer dir que les diferencies de punt a les partides com element de classificació poden venir adulterades per la pròpia raó de que no es facin a 101 punts. Un Contro desesperat dels rivals en el últim dat pot inflar a favor de la parella rival els punts a favor. Per tan potser es millor que el nombre d’eliminatòries faci que nomes hi hagi una parella que les hagi guanyat totes o una mes que el segon classificat, admeten que en la resta de parelles classificades hi hauran múltiples empats que s’hauran de desfer per diferencies de punts a favor i en contra.

Un tema que ha sortit d’altres vegades a Butinet, coi no hi han temes nous?, que fer en les partides de campionat a vuit dats amb els empats?. La meva opinió, fer dos dats mes com a mínim, ideal 4, en cas de mantenir l'empat la parella que hagi fet mes punts a favor en un dels dats. s’emporta la victòria en la partida Però no donar 0.5 punts a cadascun. A la butifarra no existeix l’empat.
Això no suposaria massa temps mes, tenint la base dels vuit dats, els empats son habituals però no freqüents. A mes seria molta mala llet que fos la ultima parella en acabar una manega que a sobre empatessin. Per tan sempre tens el temps extra fins que no acaven els ùltims per a fer els desempats.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 22 oct. 2004, 13:53

Hola soy Griji :

Teneis que empezar a pasar del sistema suis, a parte de la desmotivación que debe provocar el perder una o dos partidas, veo que hay problemas con el tiempo (esperar que todos terminen su partida, sorteos, ect..), hay que empezar a pensar en otro tipo de campeonato, sea trobada o sea más oficial.

De todas maneras ánimo con la trobada a Lleida, allí nos veremos.


Salud i Manilles.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 oct. 2004, 23:24

GRIJI ha escrit:Teneis que empezar a pasar del sistema suis,


Passar del sistema suïs???? Coi, mentre no expliquis el teu (cosa que encara no has fet tot i les repetides peticions) no en conec de millor!!!

Si us plau, NO passeu del sistema suïs ... ja és prou trist veure els sistemes d'eliminatòries on un mal dat et deixa fora en 5 minuts després d'haver fet 100km.

Apa, tingueu manilles

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 oct. 2004, 23:54

Hola a tots,

La decisió de fer les partides a 8 dats va ser una mica condicionada pel temps que disposàvem. Vam fer la previsió de temps de 60 minuts ( 8 dats) i 90’ ( 12 dats). Com disposàvem de 3 hores i mitja al matí i el mateix temps a la tarda, vam calcular que per fer tres partides de 12 mans teníem poc temps i fer-ne dues al matí i dues a la tarda era com aprofitar poc el dia i deixar a la gent amb ganes de seguir jugant.

És diferent fer partides seguides en una trobada de tota la tarda que fer-ne matí i tarda perquè en aquests casos el temps condiciona molt.

Per altra banda, la intriga de saber contra qui jugaràs, el canvi de taula, el començar partida nova, les presentacions als rivals, la cervesa entre partida i partida etc. etc. donen un dinamisme a la trobada que compensa els dèficits del 8 dats.

Animeu-vos a venir el dia 20 a Lleida. Una abraçada a tots els butinaires.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 oct. 2004, 12:38

Hola de nou butinaires,

Recordeu que si algú vol venir i no té parella, es fiqui amb contacte amb la MATI, Marels, Pili o jo mateixa per tal de poder ajudaros.

De moment tenim 20 parelles inscrites. Podeu consultar la wep "llistat de persones inscrites" per saber qui hi ve.

Siau i petonssssssssssssss :lol: :lol: :lol:

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 20 nov. 2004, 23:13

Moltisimes felicitats a les organitzadores de la trobada a Lleida,Angeles,MATI,pili i marels i a tota la gent de lleida que han estat encantadors.

Ha sigut una trobada perfecte

Moltes gracies a tots. :D :D

cubitas
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 02 maig 2004, 20:44

EntradaAutor: cubitas » 21 nov. 2004, 13:59

Vull felicitar i donar les gracies a les quatre organitzadores, Angeles, MATI, Pili i Marels, de la butitrobada a Lleida, per la bona organització i el bon ambient que hi va haver durant tota la jornada.

També a tots els butinaires que van venir de tot arreu, que van fer que el dia fos esplendit.

Fins l'any que be

Cubitas

plaf
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 08 nov. 2002, 21:41

butitrobada de Lleida

EntradaAutor: plaf » 21 nov. 2004, 20:16

Quatre noms han sonat molt aquestes últimes setmanes.
Quatre noms que han desprès alegria, goig, il·lusió i amistat.
Quatre noms que fan sentir-nos orgullosos de formar part del grup.
Quatre noms que ja formen part de la història del ButiNET.

MATI PILI MARELS ÀNGELES

Quatre milions de segons complaents.
Quatre milions de manilles ben emprades.
Quatre milions de gràcies per organitzar trobades com aquestes.
Quatre milions de petons.

plaf

Bender
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 10 nov. 2003, 17:28

EntradaAutor: Bender » 21 nov. 2004, 21:38

Jo sóc una mica iconoclasta ... però m'ho he passat tant bé que em comportaré i tot 8)

Gràcies en nom dels quatre: Sefa DeepButi RoyBatty i un servidor
Imatge

MATI
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 juny 2003, 18:37

EntradaAutor: MATI » 21 nov. 2004, 23:54

Je je je . Estem super contentes y satisfetes per la vostra resposta de vindre a lleida, sense tots vosaltres trobades com aquestes no serien possibles..........aixi doncs mil petons per vosaltres y mil gracies per la vostra assistencia.


Esperem tindre la oportunitat de tornar a repetir-lo


smuuuaaacssssssssssss :D

betzi
Contro
Contro
Entrades: 21
Membre des de: 29 gen. 2003, 21:22

Felicitatsssssss Lleidatanes!

EntradaAutor: betzi » 22 nov. 2004, 08:20

:DMoltes felicitats a totes Mati,Marels,Angeles,Pili per fer-nos gaudir d´un dia tant maco en companyia de molta gent !La veritat es que ha estat una trobada fantastica i molt ben organitzada.
Una abrasada a totes 4 i enhorabonaaaaaaaaaaaa!!
Muasss mmuasssss :lol: :lol: :lol: :lol: ,Betzi[/b]

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 22 nov. 2004, 12:02

Nomes puc dir, G R A C I E S , tota la gent de lleida

ens vareu fer sentir a casa, (no e dit "com", sino a casa), tot molt b

encontres com aquest, fant gran el nostre joc, tants de amics retrobats, tants de amics desconeguts, als que em posat rostre,
en fi, que os dire que no sabeu, joujoujoujou....

G R A C I E S, per tot wapisimes.

P.D. en alp2500, i jo, ja varem agafar apunts, per tal de millorar el nostre, petit i familiar campionat, per cert :roll: varem fer una llista de tots els que ereu a lleida, joujoujoujou, ara sabrem a qui anyorar, si no ve al nostre (que es el vostre poble), jujouojujoujou

ostressss que menvalooooooooooooooooooooooooo

agreits a la gent del segrià :D

sort ,festeta, manilles i xerinolaaaaaaaaaaaaaaaaa

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 22 nov. 2004, 15:29

En nom de les meves companyes i amigues i en en meu mateix, os vull donar les gracies mes sinceres a tots els que vau venir a la butitrobada de lleida, ens vau fer sentir plenes i satisfetes,
A pesar de estar una mica cansadetes, el treball va valer la pena, es va veure compensat amb la vostra assistencia.

De tot cor moltes gracies a tots, realment val la pena fer trobades quan veus que tothom et respon com ho vau fer.

Tambe vull donar les gracies a tots aquells que desinteresadament van col·laborar amb totes nosaltres.

Esperem que aquesta trobada es pugui repetir i contem amb tots vosaltres.

Muakssss

Marels

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 nov. 2004, 15:54

Pos es clar que si, no em puc pas de deixar de sumar a totes les felicitacions i mes n’hi haguessin, per la trobada que vareu organitzar a Lleida. Molt be Mati, Marels, Pili i Angeles molt i molt be.
Llàstima que no hi hagués hagut la possibilitat de bannejar al impresentable que es va seure davant meu durant el partit del Barça. En fi tampoc m’agrada el futbol.
Apa qui es el pròxim ...................................................?
Smuacks, smuacks, smuacks i smuacks

annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

EntradaAutor: annesherly » 22 nov. 2004, 17:21

Una trobada super ben organitzada, força assistència, bon ambient, amfitriones wapes i encantadores en tot moment... és que no queda altra alternativa

:D :D :D FELICITATSSS :D :D :D

Per als amics que jo portava, va ser la seva primera experiència butifarrera :wink: i van quedar encantats com jo mateixa.
Un petonasso Angeles, pili, MATI i marels, als col·laboradors incondicionals i per a tota la gent maca que hi va anar (weno i pels que no van poder anar, un petó també, avui estic esplèndida en petons, au jeje).

annesherly


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron