Ja comença a ser un costum ...

Missatges de campionats ja pasats.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Ja comença a ser un costum ...

EntradaAutor: DeepButi » 23 nov. 2004, 23:01

Si és que no respecten res aquest jovent. Jo els cuido, els milloro, els mimo ... i ells com m'ho paguen? Doncs quedant devant meu als campionats :evil:.

Per tercera vegada (de quatre), els robots han quedat millor classificats que jo, ja té guasa!!

A Palafrugell van quedar els 17 de 84. 5 guanyades, 3 perdudes. Un èxit.

A Torredembarra van quedar els 8 de 50. 4 guanyades, 2 perdudes. Un altre èxit.

A Salou van quedar els 62 de 94. 3 guanyades, 5 perdudes. Fracàs absolut.

I a Lleida ... els 21 de 78. 4 guanyades, 3 perdudes, trobo que ho fan prou bé (amor de pare! :roll:).

En total porten 16 guanyades i 13 perdudes en competicions oficials. Si m'ho haguessin jurat fa dos anys no m'ho hauria cregut.

Ronda1. Humans 11 - Robots 86. 0 a 1.
Això de començar amb victòria anima a qualsevol.

Ronda2. Humans 103 - Robots 76. 1 a 1
Una partida francament renyida. Els robots anaven davant de molt però una buti al penúltim dat els deixa fora de joc. A analitzar amb detall perquè sembla que la podien haver guanyat ...

Ronda3. Humans 112 - Robots 51. 2 a 1
Inapelable ...

Ronda4. Humans 23 - Robots 34. 2 a 2
Això podia acabar de qualsevol manera amb tant poquet puntet.

Ronda5. Humans 69 - Robots 56. 3 a 2
Joc discret i nova derrota, però ja anaven millor que jo :twisted:

Ronda6. Humans 45 - Robots 88. 3 a 3
Perdien de molt però una contrada amb bon joc a l'últim dat els permeten salvar la partida.

Ronda7. Humans 30 - Robots 93. 3 a 4
Quan ténen bó (com tothom) són invencibles.

Total, per mi un autèntic èxit perquè mai hauria pensat que poguessin enfrontar-se raonablement a tant crac suelto :D.

Només trobo a faltar ... per quan un premi a la "primera parella de robots" eh? eh? :roll:

I, per acabar, gràcies Angeles, Marels, Mati i Pili per les facilitats (i QQ per l'ordinador :)) i per la fantàstica organització.

Apa, tingueu manilles

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 24 nov. 2004, 00:26

DeepButi, company:

Dona'ls l'enhorabona de la meua part als robots (sobretot al meu amic Bender, que espero que fóra un dels que jugava) i a tu, felicitats com a pare i com a jugador ......... T'ACOMPANYO EN EL SENTIMENT :twisted:

primavera


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron