Normes i costums dels campionats

Missatges de campionats ja pasats.
proliquio
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 ago. 2004, 16:41

Normes i costums dels campionats

EntradaAutor: proliquio » 27 gen. 2005, 13:01

Hola a tots,

Fa temps que jugo a la buti entre amics, al bar, etc, però mai he participat en un campïonat. Ara tinc l'oporunitat d'organitzar-ne un a la penya blaugrana a la que pertanyo. Voldria saber com es juguen habitualment els campionats en termes de, quantes mans, a quants punts, sistema suïs?. Penseu que jugarem 10 parelles com a molt. Qualsevol informació serà benvinguda.

Moltes gràcies i salutacions a tots.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 27 gen. 2005, 15:20

Hola proliquio,
Jo en el teu cas no em complicaria la vida, si com dius sereu només 10 parelles ho faria a 101 i tots contra tots.
I si no voleu jugar tantes partides, podeu fer una ronda i després d'aquesta fer dues "lliguetes", els que han guanyat una i els que han perdut un altre, champions i uefa, vaja :D

Apa, que tinguis sort!

proliquio
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 ago. 2004, 16:41

EntradaAutor: proliquio » 27 gen. 2005, 17:31

Moltes gràcies fritz, potser si que serà el més senzill. En qualsevol cas i per "cultureta" m'agradaria saber que s'acostuma a fer , saps?

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 27 gen. 2005, 18:18

Hola proliquio.Per si t´interesa a la web del butinet hi ha una versió gratüita del programa del sistema suiss que admet com a màxim deu parelles.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 27 gen. 2005, 18:39

Bones proliquio,

A veure, per organitzar un campionat:
1- per eliminatories
2- sistema suis
3- lligueta
A més a més la variant de:
a- a vuit donats
b- a dotze donats
c- a 101
d- a vuit donats o a 101

Ara si vols ho pots convinar com vulguis 1+ b 2+c etc...

Segur que ni han d'altres però crec que aquestes són les mes comuns, de totes maneres no estaria de més que algun dia participis en un i parlis amb els organitzadors, sempre surten problemes de ultima hora...

Recorda també que és molt important tenir unes normes i que tots els participans les sàpiguen, per qüestions de renuncio i tal, a més de deixar claríssim quin sistema s'utilitzarà: lliure, obligat i ai ai obligat amb carrego ( no ho diguis gaire alt que no agrada ni als lliures ni als obligats)

A reveure!


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

cron