TIPUS DE CAMPIONATS

Missatges de campionats ja pasats.

quin tipus de Campionat preferiu?

ELIMINITORIES DIRECTES perd i cap a casa
0
No hi ha cap vot
SISTEMA SUÍS (jugar totes partides)
12
52%
GRUPS DE QUATRE I DESPRÈS ELIMINTARIES(4 partides minim)
2
9%
SISTEMA GRIJI (4 campionats en 1)
2
9%
SISTEMA DE DATS PRE-DONATS (mateixes cartes )
7
30%
 
Vots totals: 23

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

Re: la veneçolana

EntradaAutor: 10Ronal » 07 oct. 2005, 16:24

Mariotex ha escrit:Ejem Baby, 10ronnie.... por a perdre de primeres? :D jejejeje... es broma.

Tic dacord totalment en tot lo dit anteriorment pels meus compis.

Salutacions makusssssssss :?


mariotex cleanglassesfish no és por de perdre a primeres , es por de poder perdre´n només una jajaja , el sistema suís et permet poder tornar a casa amb un 0-4 o 0-5 al sarró :shock: :wink: :twisted:

Salutacions :D

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 08 oct. 2005, 23:11

Hola :

l'Any 2006 el campionat de la Hesta de Vielha tindra con a minim 5 partides, un mes que aquet any. no esta malament, oi?, i sempre jugant per guanyar, i no per pasar l'estona.

Al suis que feu?, 6 partides, ojo 4 de elles podrien ser per alguns molt descafeinades. O pot ser es juguen 8 partides, pitjor, segons heu dit alguns participants podrien marxar a la tercera partida.

El suis es molt bonic, i es lo millor que tenim, que coneixem millor dit, s'han de probar d'altres coses, y en eso estamos.

Jo he votat el sistema "Griji", per que es el meu, pero sens dubte el millor es el sistema de dats predonats. Amb alguna modificacio segons el meu pare de com es feia als campionats nacionals de Catalunya, pero aixo es un altre debat. Sens dubte el sistema que faci que l'atzar disminueixi es el que hem de promoure.

Potser aquesta votacio estigui desvirtuada per que la gent que vota no coneix mes que el sistema suis, eliminatories pelat i grups. Crec que si coneguesin els altres, la votacio seria un altra. Sempre expresant la meva opinio molt personal i sense desmereixe el sistema suis. Esclar que si a la gent l'hi ofereixes eliminatoria pelada i suis, ja saben que escolliran.

El que s'ha de fer, es demanar a les persones que organitzin campionats es posin les piles, que no pot ser que facin campionats a partida pelada, i encara pensin que estan fen algo interesant.

Bueno, gracies per aquet foro on podem expresar les nostres opinions i inquietuts. :D :D

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

EntradaAutor: Mariotex » 10 oct. 2005, 13:22

jajaja 10ronnie no havia caigut al cas ... perdo. :twisted:

en el teu cas sera 4.5 -0 o 5.5 - 0 oi? jajaja :P el meu es el del 4-0 5-0 :shock:

Ets el mestre empatador 10ronnie.. ja mexplicaras el secret... jajaja

Salutacionsssss

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 10 oct. 2005, 15:40

Griji company quan dius:

Potser aquesta votacio estigui desvirtuada per que la gent que vota no coneix mes que el sistema suis, eliminatories pelat i grups.


aquestes son les tres maneres que per tot arreu de catalunya (excepte a vielha) es poden trovar en un campionat de botifarra, i pensa que m'he perdut per molts de llocs,

En quan al sistema de dats pre-donats, nomès es juga en petits llocs i poques parelles , és a dir en grups reduits

vols dir que existeix alguna manera diferent d'organitzar un campionat de botifarra de les que hem apuntat darrerament???

vinga a reveure
psc

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 17 nov. 2005, 01:01

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 00:55, en total s’ha editat 1 vegada.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 nov. 2005, 09:41

Crec que el sistema mes equitatiu indiscutiblement es el de dats-predonats, ja que premia el rendiment de les mateixes cartes i no un cop de sort. Es podria donar el càs (remot) que quedesis primer sense guanyar cap partida...... :lol: o que fóssis l'últim guanyanles totes!!!!!! :evil: perfecte, no??.

Es el sistema que elimina el "xino" .... motiu pel qual la sort no influeix tant com amb tots els altres sistemes. ara bé, com la perfecció no existeix, el problema després de la experiencia de Santes Creus, es que els jugadors que no tenen massa pràctica (aixó s'arregla jugant mes sovint), cometen algún error i desvirtuen el resultat global. Malgrat tot, crec que es el millor sistema de campionat dels que conec. El meu vot es pel sistema de dats-predonats... de totes, totes!!!!!!

tinguem manilles!!!!!......... o Dats-Predonats!!!! jjeje

alfons

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 17 nov. 2005, 14:35

Seria bo trovar un sistema tant infalible, que la sort no tingues res a veure en el resultat final...., seria bo ?.
Indiscutiblement, en aquest cas el guanyador seria el millor, ara be, caldria fern-he mes de campionats doncs ?, qui jugaria per quedar segon o tercer si el millor tambe juga ?.
Esteu obsesionats amb el factor sort, i aquest es una gracia mes del joc, i molt mes dels campionats, com en qualsevol altre joc o esport competitiu, el guanyador es nomes el guanyador, el millor discutible, a exepccio de Rossi clar .
Partiu de la base de que la buti es quelcom cientific en estat pur, i aixo no es aixi, es un joc i prou, com tots es mes per espavilats que per cientifics.
Apa merder.
adeu

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 nov. 2005, 16:08

emfalta 1 bull:

1.- Home que vols que et digui, no sé si seria bo,,,, pero mes just segur!!!!!

2.- No et sembla prou motivació competir per superar el millor??????

3.- Home, obsesionat no sé si es la definició exacte, mes bé era un comentari per pasar l'estona, tot no es jugar a la buti

4.- Jo parteixo de la base de que la buti, tè una base indiscutiblement matemàtica, "pulutan" quant mes redueixes el factor sort, mes entra el técnic..?, (poder la paraula es massa agosserada).

5.- ahhhhhhhh, en lo del Valentino Rossi estem d'acord!!!!!!! el millor

alfons

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 17 nov. 2005, 17:43

plana ha escrit:
2.- No et sembla prou motivació competir per superar el millor??????

alfons


Si, es clar es la base de la competicio, pero si competeixes en un sistema *matematic* pur, no podras superar el *millor*, la gracia de la competicio es justament que un *no millor* pugui guanyar.

Superar a el millor perque has tingut un dia exelent i ell no es just la gracia.

A mes no pots eliminar la reparticio de cartes, ni qui cante trunfo, ni quin ordre de jugadors, tot aixo es atzar, las mates funcionen nomes com a ordenants del joc, no hi-ha cartes bones o dolentes a priori, les bones poden ser aquelles que permetin al teu company o a tu fer el teu joc, i no tenen que ser manilles tot, quans descarts pots donar amb 8,6,5,4,3 ?, depen de la sort es clar, de com han caigut es cartes.
fern-he un bon us es part matematica, pero tambe intuicio, i tot va lligat a tenir sort o no en el moment de repartir.

jejeje nomes per passar l-estona, competim per guanyar, sigui com sigui, be, sense trampes.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 nov. 2005, 19:09

emfalta 1 bull:

Viam, pel que dius al teu post, poder no as jugat mai amb el sistema de "dats-predonats". aqui tothom juga amb les mateixes cartes, son grups de 12 cartes predonades, sempre les mateixes........ son els jugadors els que canvian, no pàs les cartes..... entens??????. Si mires els diferents posts, l'Informati o exp'lica prou be.....

La gracia de aquest sistema de joc es veure quina parella treu el màxim rendiment a les mateixes cartes, colocades sempre igual, fent trumfos la mateixa jugada, i canvianj només els jugadors...... es mes just, encara que una mica mes complicat........entens?????

apa siau

alfons

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 17 nov. 2005, 19:42

Tranquil, company, tranquil.
si que ho entenc, nomes em falta 1 bull, no dos.
Si que he lleguit els posts i tot el que cal, no he jugat en aquest sistema i no hi jugaria normalment.
Pero el que no entenc es aquesta busqueda de la justicia, en el joc, ....fixat que parlem de ...jugar....joc, no es un evangeli, ni el sant grial de la ment ni collonades.
Per tant si guanyes encara que sigui de xurro pos molt be, es com les finals del Basket al millor de tres partits, per mi es una collonada que resta interes a tota la lliga, i resta espectacle, Que passa si un any guanya un equipillo com el LLeida per exemple?, pos millor no?

Apa que tinguis sort :wink:

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 17 nov. 2005, 19:46

ai ai ai ara equipillo millor no dic res que despres m'agafa taquicardia.

Marels

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 nov. 2005, 22:06

Perdona pero quan jugo a un joc on influeix la sort..... jugo a la Primitiva....... o millor dit a la 6/49 que es mes nostra!!!!!!

apa, siau... i que estiguis bó......

alfons

PD: ah tampoc estem d'acord en lo de "equipillo", soposso que molta gent de La Terra Ferma..... i de fora, posa el seu treball i molta ilusíó, per mereixer una mica de respecta.

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 17 nov. 2005, 22:25

Au, que avui tinc el dia tonto jejeje.
Axi que tu jugues a la butifarra sense comtar amb la sort ?, collons un gran mestre doncs.

Per el que fa a l'exemple "d'equipillo", no vull ofendre a ningu, pero quines possibilitats te de guanyar tres partits a "equipillos" amb mes presupost, despres de jugar tota una lliga ?.
Practicament cap, algu tambe va pensar en aquest cas que no n'hi havia prou en guanyar, s'havia de demostrar que erats el "millor" del "millor", la "crem de la crem", ara sempre juguen les finals els mateixos, no ?
No creuras que la gent de la terra ferma no voldria guanyar un campionat ni que fos de XURRO, jo no ho soc i ho voldria.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 nov. 2005, 22:57

Company emfalta 1 bull:

Dejem-ho correr, parlem "idiomes" diferents !!!

siau

alfons


Pero jo voto pels dats predonats, puc??


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

cron