TIPUS DE CAMPIONATS

Missatges de campionats ja pasats.

quin tipus de Campionat preferiu?

ELIMINITORIES DIRECTES perd i cap a casa
0
No hi ha cap vot
SISTEMA SUÍS (jugar totes partides)
12
52%
GRUPS DE QUATRE I DESPRÈS ELIMINTARIES(4 partides minim)
2
9%
SISTEMA GRIJI (4 campionats en 1)
2
9%
SISTEMA DE DATS PRE-DONATS (mateixes cartes )
7
30%
 
Vots totals: 23

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

TIPUS DE CAMPIONATS

EntradaAutor: alp2500 » 28 set. 2005, 18:49

Vis la poblemàtica existent a veure quin es el tipus de Campionat mes adient per jugar una tarda, i una vegada tre el sistema lligueta quin creieu que es el millor tipus de campionat

si algú te alguna opció més serà un plaer afegir-la

vinga a reveure
psc

divina
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 21 jul. 2003, 09:24

EntradaAutor: divina » 29 set. 2005, 13:11

Hola bones.
Personalment prefereixo el Suiss. (jugar totes les partidas) Penso que una gran majoria dels que ens apuntem als campionats, es per jugar a les cartes quantas mes partidas millor, trobar-se als amics del butinet, etc..., de partida a partida vas fen la xerrada, i s'acaba pasant un día agradable. (Creec que tot forma part del Campionat). Si fos d'un altre manera, i als 5 minuts has acabat, ....., no se, pero creec que no aniria als campionats.
Penso que es un esforç per moltas personas que es desplaçen d'una Comarca a un altre, i si a la primera partida has acabat !!!! tenin en compte que tots pujem amb la il.lusio de durar i tindre un dia de sort de cartes ........ quina desilució acabar el capionat a la primera de cambi .... PENSO que ningu s'ho mereix..... VOTO PER EL SUISS
Divina

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 29 set. 2005, 21:36

Jo tb voto pel suís...això d'arribar i al carrer no m'agrada......
A mi, com a molts crec, els q mes ens agrada és jugar i passar una bona estona.......
I a més.....amb el suís es pot quedar ultim en la clasificació, q ja es un gran mérit........:shock:
És tan dificil guanyarles totes com perdreles...... (sense perdre aposta eh?), i a vegades hi ha un detallet pels ultims....... :D q no no és lo més important, pero fa ilu.........(a mi m'en va fer :wink: )

suís i lliure.......el paradís.... :D


baby
(continuo trobant a faltar la icona petonera...)

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 30 set. 2005, 15:25

totalment d´acord divina i baby , amb el sistema suís tens garantit jugar totes les partides i passar una bona estona, el sistema d´eliminatories si el lloc on es fa el campionat requereix un desplaçament mitjà/llarg ja et dissuadeix de participar-hi. :) salut!

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

la veneçolana

EntradaAutor: Mariotex » 06 oct. 2005, 02:56

Ejem Baby, 10ronnie.... por a perdre de primeres? :D jejejeje... es broma.

Tic dacord totalment en tot lo dit anteriorment pels meus compis.

Salutacions makusssssssss :?

manevot
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 02 feb. 2004, 20:20

EntradaAutor: manevot » 06 oct. 2005, 11:13

m'apunto al suiss.
no es poden fer 1 o 2 hores de viatje per jugar una sola partida i si les cartes no et responen al carrer. Pots quedar primer, perden la primera.
dificil, pero possible.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 06 oct. 2005, 12:09

jo tambe prefereixo el suiss, apart de que aixis tothom juga varies partides, l'ambient que hi ha es millor, no hi ha tanta tensió i fins i tot es fan xerrades entre participants, brometes etc etc cosa dificil de veura en un campionat eliminatori

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 06 oct. 2005, 15:48

Pos au .......................maranya que es un, jo no prefereixo el suiss, prefereixo els dats-predonats.
Anem a veure. Primera cosa que ens hauries d'explicar Alp es si parles de campionats on-line o presencials.
Si es on-line, i amb la ajuda del software i del medi, i amb l'esforç que suposara fer el software, el sistema millor es el de dats pre-donats.
Si es presencial, jo penso que tb, però te una dificultad afegida si el nivell dels participants no es aproximadament equivalent. Pot donar-se perdues o guanys exagerats deguts al baix o massa alt :-) nivell dels concursants.
Per aixó penso que en presencial el millor sistema es el suiss. Tothom juga tota la tarda o dia depenen dels inscrits. I s'amortitza molt milor el dsplaçament.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 06 oct. 2005, 16:41

Bé senyor quiquet, jo d'entrada parlava de campionats presencials, ja que els on-line li trovo a mancar, aquella coseta de veure la cara als contraris quan t'han apallissat, aquells gestos que posen un cop que els pots guanyar tu i es pensaven que aquets pagessots els portarem al hort , vaja aquellas coses humanes que de moment els robots no tene encara.

Si que deu ésser cert que em dats pre-donats si el nivell es molt dispar deu provocar grans diferències en el mercador ,pero repassant les publicacions de l'enric (el fill del doctor de ripoll) vaig veure que en aquestes partides no es pot recontrar , ni contrar la botifarra per tant els marcadors tampoc seràn tant disparts, quasi per dirte que ho són molt mes aqui al butinet quan et sant-vicenten una botifarra i multipliques per setze.

pero en el sistema suís lo que veig jo es que quan perds dos partides i ja per l'emoció de quedar davant i per tant es igual lo que passi desprès moltes parelles no acaben mai al campionat perquè quan veuen que ja no poden guanyar sempre tenen alguna cosa que fer .

vinga a reveure
psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 06 oct. 2005, 17:20

Si es aixó el que passa, de que se'n van els que no tenen possibilitats de guanyar, al final es el mateix nombre de partides que faries en un de eliminatories no?.
No preferiras pas el de elimatories, per que en aquest cas, nomes falta perdre'n una per anar cap a casa :-).

Mira possem una altre classificació:
Campionats de Festa major
Campionats Buitnet o especialitzats.

Si es de Festa Major, jo recomaria el sistema d'eliminatories. La major part de fadrins es el que han jugat sempre i massa partides els cansa.

Per el Butinet. On tothom be a jugar i a pasar el dia sens dubte SISTEMA SUISS, meno lo de sense dubte sona pretenciós, jo aposto per el sistema suiss. :-).

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 06 oct. 2005, 18:22

alp2500 ha escrit:... vaig veure que en aquestes partides no es pot recontrar , ni contrar la botifarra ...

Mira que jo m'esforço en escriure clar, però està vist que no en sé pas prou encara ...
www.pagat.com ha escrit:Els dobles només es comptabilitzen a qui els canta, de manera que una botifarra o un contro conten doble només a qui els diu, i una botifarra contrada conta doble -no quadruple- per tothom. El recontro s'admet amb caràcter informatiu però no puntua. El Sant Vicens no és permès.

On ho veus que la botifarra no es pot contrar?

Jo prefereixo el sistema ... català! :twisted:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 06 oct. 2005, 21:19

sr. Enric, perdoni vostè pero jo nomès parlava de memòria, gràcies per el aclariment a partir de demà començo a menjar cues de pansa a veure si em reactiva la retentiva

vinga a reveure

psc

ptda: moltes gràcies per l'aclariment, em sap greu no poguer anar a stes Creus per veure com funciona això del dats pre-donats

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 06 oct. 2005, 21:22

bé Sr. Quiquet estic conforme a la seva classificació nomes una petita coseta (maranya que es un)

Codi: Selecciona’ls tots

Mira possem una altre classificació:
Campionats de Festa major
Campionats Buitnet o especialitzats


els especialitzats també tenen que jugar el sistema suís o es millor que juguin el sistema de dats pre-donats

vinga a reveure
psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 07 oct. 2005, 12:14

Coi tio, ningú "te" que fer res ni jugar a res ni de la manera que no vulgui. :-D
Jo el que dic es que no pots fer una trobada de dats pre-donats sense saber qui et vindrà. Es massa complicat i els riscos son alts. Si ho defenso al Butinet es per que ja ens en cuidarem prou de saber amb qui el fas el Campionat.............
D’altra banda que en els Campionats de Festa Major, la major part dels participants son del mateix poble i amb una alta participació dels fadrins del mateix, que preferiran, es una suposició, anar per el sistema d’eliminatòries que per cap altre sistema.
I per fi quan dic Butinet o especialitzats, ho dic en el sentit de que van dirigits a uns segment de gent, que el que vol es jugar i pasar el màxim de temps possible a la taula de joc. Per tan qualsevol sistema que redueixi a la practica les possibilitats de jugar serà, al meu parer negatiu. Per tant els sistemes que redueixen el nombre de dats en funció de les eliminatòries i de si has guanyat o perdut, treuen sentit al que dèiem de jugar el màxim de temps possible amb el màxim de rivals possibles.
No ens enganyem, si la trobada va dirigida a gent que te uns mínims de coneixement del joc, tan divertida pot ser la partida per jugar per la final o jugar per el últim lloc. La qualitat dels rivals pot ser igual d’alta. No us penseu pas que el que guanya es per que en sap mes. :? .
Per tant SUISSSSSSSSSSSSSSSSS.
Ho te tot, jugues un mínim de 5/6 partides, totes amb les mateixes condicions, ( 8 / 12 dats ) els teus rivals en cada moment han guanyat el mateix nombre de partides que tu o una per o una per sobre. Per tant el teu objectiu immediat es guanyar-ne una mes que ells :o . Es cert que si en perds una o dues les teves possibilitats de guanyar es redueixen molt o absolutament. Però coi l’argument no era jugar el màxim nombre de partides?.
Lo de guanyar o perdre era secundari. I a tothom li agrada el pernil.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 07 oct. 2005, 15:23

be nebodet ssr. Quiquet, així m'agrada que trenguis el geni home

Avui has dit la veritat del segle

Codi: Selecciona’ls tots

No us penseu pas que el que guanya es per que en sap mes.  .


estic totalment d'accord amb tu,(ara mateix truco al corbella perquè em dongui hora)

Però ostres QQ el suis es un sistema que no em convenç, ho sento però són d'aquelles coses que no m'entren ni em embut

vinga a reveure

psc


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

cron