Campionats de nit .

Missatges de campionats ja pasats.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Campionats de nit .

EntradaAutor: Adonis » 27 gen. 2006, 10:30

Benvolguts companys … el dimecres passat jo jugava amb l’Albertport el campionat i nomes començar…… vaig notar que el joc no anava com cal . I corroboro lo que diu el meu company i discrepo totalment amb lo que diu el Quiquet….es veu de sobres el qui va de bona fe i aquell parell no eran legals, això que diu el Quiquet….que a lo millor perlaban amb la novia /amic / o tia son figues de un altre paner…….tots /totes tenim intuïció i de vegades es fan jugades que per lògica no son les mes apropiades…però això no vol dir que es facin trampes. Desde bon principi vaig dir ¿que passa? …i el silenci va ser absolut….no se si es gaire normal que els que fan el campionat estiguin per el MSN, xat, tele o llegint el diari….no ho trovo correcta i…… clar que es pot tenir tot amb marxa…però sempre respectan els demes i amb aquet cas mancaba.
Els que utilitzen aquestes tècniques no fan honor al nostre estimat joc.
Tot plegat per guanyar unes partides que no els portara “tall” a l’olla .
Dintre del “butinet “ la majoria son una gent maqui-sima ….però ja se sap tambe i te de haber “espavilats “ que per la manque de cultura fan servir tota mena d’eines per sentirse petits “deus “ ….cosa mes lluny de la realitat .
Quina importancia te guanyar ho perdre? juguem per pasar una estona agradable i nomes ens falte que ens posem de mala ostia, per que veus que et prenen el “pel “dos pelacanyes que no tenen el mes mínim respecta als demes.
Els nics de aquets “cracks “es de sobres coneguts per tots i jo no tindre maníes a fer-ho públic….fa dies que un altre company el Muntana va fer un escrit sobre el tipus de eines que fan corre i com que a la gent li va el “marro” volen sapiguer noms….jo els diré que no val la pena embolicarte amb aquets tipus de gent.... sempre surtirán els que no i estarán d’acord (els respecto) pero tambe vull que no es dubti de la honorabilitat dels meus companys !!
Salut.
Adonis, desde el cor de Catalunya.

Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 25 visitants

cron