Primera experiència a la història d’una parella de robots en campionat … i primer incident: un operari de sò ens deixa sense llum a mitja partida

Ronda 2. Robots 23 – Humans 73
Aquesta parella té l’honor d’haver derrotat oficialment per primera vegada un robot ... jejeje
Ronda 3. Robots 82 – Humans 53
Amb 2-1 ja han passat la prova de foc … tampoc faran tan mal paper.
Ronda 4. Robots 69 – Humans 25
Un dels jugadors es va enfadar per haver de jugar amb un ordinador. Vaig tenir oportunitat de parlar posteriorment amb ell i simplement volia jugar amb persones i li molestava haver-se hagut de seure davant la pantalla. Tot plegat van ser 11 minuts

Ronda 5. Robots 43 – Humans 35
Tot i jugar contra una “manillera”

Ronda 6. Robots 114 – Humans 30
Els robots ténen bon joc i no perdonen. Únic incident seriós de la jornada. En acabar, un dels jugadors acusa els robots de fer trampa, que estan “trucats” per repartir-se bon joc. Per a qui no ho sàpiga, aclareixo que el ButiNET i el robots són dues peces radicalment separades i qui reparteix, exactament igual que en el cas de jugar per internet, és el ButiNET, de manera que sense saber-ho a qui s’estava acusant de fer trampes no era a mi (als meus robots) sino a en @Carles i per tant a tota l’organització del ButiNET. A part del què ja es va comentar allà mateix només se m’acut afegir:
a) En @Carles i jo mateix hem dedicat un munt d’hores, de nits d’insomni, de temps robat a altres dedicacions … a crear, millorar i posar a la vostra disposició el ButiNET i els robots, i tot per l’única satisfacció de l’amor a la botifarra. Pensar que som tan imbècils de fer “trampa” repartint és -al menys per mi- un insult a la meva inteligència.
b) Com que guardàvem còpia de totes les partides per si calia resoldre alguna reclamació m’he pres la molèstia de revisar aquesta. En els 5 dats, els robots van tenir 13 manilles, 11 asos, 6 reis, 11 cavalls i 8 sotes; els humans 7 manilles, 9 asos, 14 reis, 9 cavalls i 12 sotes. Bon joc efectivament … qui consideri que això és una ratxa inverosímil i no n’hagi tingut mai una de similar que aixequi el dit … i que li expliqui a la parella que va perdre en dos dats per cent i escaig a zero.
A aquestes alçades jo estava francament neguitós

Ronda 7. Robots 65 – Humans 67
A l’últim dat una remuntada heroica … però insuficient

Ronda 8. Robots 44 – Humans 45
Un dels jugadors no havia jugat mai amb el ButiNET. Amb el suport de l’àrbitre als primers dats per explicar-li com anava es va resoldre sense més problemes. Vaig creuar-me amb un dels jugadors que comentava orgullós “Una sota, els he pogut guanyar gràcies a conservar una sota …”. Els robots anaven guanyant però a l’últim dat van perdre … d’un punt …

Resultat final, els robots en 17ª posició sobre 84 parelles … molt per sobre de les meves expectatives (jo comptava 30ª-35ª). Un èxit total. Van perdre amb honor tres partides, una d’elles per dos punts i una per un punt.

Algunes curiositats:
Tres de les parelles que van jugar contra els robots van jugar també contra nosaltres.
Nosaltres vem quedar en … 18ª posició, just darrera d’ells … “marditoz roedore” … això només demostra que juguen igual que jo, no?
Al proper campionat encara jugaran millor …

Vull agraïr les facilitats a tota la organització i la paciència a tots els jugadors que s’hi van enfrontar.
Tingueu manilles