estimats amics, se d´avantma q el que vaig a proposar es del tot surrealista pero els meus escasos coneixements d´informatica em porten de vegades a questionar coses q em ridiculitzen a mi mateix, pero una de les coses q li donen "salsita" a la buti son aquells instants de pensada abans de delegar triomfos per indicarli al company si porte bon joc, mal joc, si vols q canti triomfo o buti, etc... alla a on jugo jo hi ha vellets que en aquests segons de "pensada" han arrivat a desarrollar tal tecnica que casi poden adivinar  al 90% les manilles i asos que te el company! 
jugant amb butinet no saps si el company fa una pensada abans de pasar-t´ho o es que el servidor va lent, no hi hauria cap forma d´incloure aquestes fantastiques "pensades" en el butinet?
un cop mes demano disculpes a qui pugui ofendre amb aquests infims coneixements informatics.

que has cantat que?????? (no tens ni un trunfu o ta fet butifarra i la teva més alta és akell set d'oros de la dreta!)
  que has cantat que?????? (no tens ni un trunfu o ta fet butifarra i la teva més alta és akell set d'oros de la dreta!)
 jejeje heu pillat contraris! (quan t'endevina el pal com si es tractés del mateix Rappel) contro recontro santvicentu  i el que faci falta!!!!
 jejeje heu pillat contraris! (quan t'endevina el pal com si es tractés del mateix Rappel) contro recontro santvicentu  i el que faci falta!!!!
 delega'm DELEGA'M KE ME DELEGUIS JA!!!!!!!!!!!!
 delega'm DELEGA'M KE ME DELEGUIS JA!!!!!!!!!!!!
 no tinc res fiiiu fiiiiiu fiiiiiu (dissimulant) me faig el longuis tres de cada i no naguantu cap! NO ME DELEGUIS!
  no tinc res fiiiu fiiiiiu fiiiiiu (dissimulant) me faig el longuis tres de cada i no naguantu cap! NO ME DELEGUIS!
 t'han cantat el teu fallo directe
 t'han cantat el teu fallo directe
 ole ole tinc un fallo directe a més aguanto el pal de trunfus! vaig sobrat si tu tens una manilla contra!
  ole ole tinc un fallo directe a més aguanto el pal de trunfus! vaig sobrat si tu tens una manilla contra!
 BUTIFARRA o pal directe (això fa oloreta de kapot!) a viam qui es el wapu/a que me contra??jejeje
 BUTIFARRA o pal directe (això fa oloreta de kapot!) a viam qui es el wapu/a que me contra??jejeje
 cantu això per no cantar europe's living a celebration! ...
  cantu això per no cantar europe's living a celebration! ...
 estik sortint del meu supersemifallo la la la
 estik sortint del meu supersemifallo la la la
 tinc un as mes penjat que un fuet! ups!
  tinc un as mes penjat que un fuet! ups!