, i de pas aclarir un parell de cosetes que no queden molt clares sobre la meva vida privada
 , i de pas aclarir un parell de cosetes que no queden molt clares sobre la meva vida privada   .
 .
 Sobre l'exclusiva de la meva veïna que diu que a les 6 de la matinada sent extranys sorollets semblants a un clik clik clik, només aclarar que aquests sorolls no son els sorolls de les motlles del meu llit.... ja m'agradaria gateta
  Sobre l'exclusiva de la meva veïna que diu que a les 6 de la matinada sent extranys sorollets semblants a un clik clik clik, només aclarar que aquests sorolls no son els sorolls de les motlles del meu llit.... ja m'agradaria gateta   

i per mi molt més important que el primer punt. @Carles no es podria guardar tots els marcadors de les partides que es juga, juntament amb els rivals? Aixi podriem tenen els historials de partides guanyedes i perdures i tindriem un nivell de cada persona, i ens assegurariem que la gent no s'inventes coses.... com les jijiteam , que confont el somnis amb la realitat
 i per mi molt més important que el primer punt. @Carles no es podria guardar tots els marcadors de les partides que es juga, juntament amb els rivals? Aixi podriem tenen els historials de partides guanyedes i perdures i tindriem un nivell de cada persona, i ens assegurariem que la gent no s'inventes coses.... com les jijiteam , que confont el somnis amb la realitat   .
 .

posare un altre intervenció dient la trista noticia: ei ei que el de dalt sok jo!!
 posare un altre intervenció dient la trista noticia: ei ei que el de dalt sok jo!!   

enkara que sigui per posar en dubte la "veracitat" de les victòries que el team supermafalda&jiji estan acumulant (tot s'ha de dir gràcies a la mestra mafi és clar... jo ajudo manilla aki fallitu allà
  enkara que sigui per posar en dubte la "veracitat" de les victòries que el team supermafalda&jiji estan acumulant (tot s'ha de dir gràcies a la mestra mafi és clar... jo ajudo manilla aki fallitu allà  jejeje),,, aquí tots sabem lo difícil que és encaixar derrotes,,, no t'ho tindré en compte!
  jejeje),,, aquí tots sabem lo difícil que és encaixar derrotes,,, no t'ho tindré en compte!   jejeje
  jejeje

... la veïna em va dir que ho tenia compromès en exclusiva en un altre foro!
 ... la veïna em va dir que ho tenia compromès en exclusiva en un altre foro!   jejejeje
  jejejeje
 Si vols en parlem, però si et plau fem-ho en privat, i tal vegada m'eXplicaràs què entens tu per tema tigre.
 Si vols en parlem, però si et plau fem-ho en privat, i tal vegada m'eXplicaràs què entens tu per tema tigre.  

. Un grup dorm mentre l'altre és despert i treballa. Fins que aquests no s'adormen no es desperten els altres. Ara van d'una banda a l'altra, fent la seva jornada. No es fixen en els qui dormen; com a màxim fan una volta per no molestar-los. Després es tornen a ajeure a dormiri és le torn dels altres.
 . Un grup dorm mentre l'altre és despert i treballa. Fins que aquests no s'adormen no es desperten els altres. Ara van d'una banda a l'altra, fent la seva jornada. No es fixen en els qui dormen; com a màxim fan una volta per no molestar-los. Després es tornen a ajeure a dormiri és le torn dels altres.
 Però d'amagat intenten desxifrar l'enigma dels qui dormen, de qui no han de parlar: va contra els costums. es coneixen per les seves obres jiji, però no hi són mai presents quan les porten a terme.
 Però d'amagat intenten desxifrar l'enigma dels qui dormen, de qui no han de parlar: va contra els costums. es coneixen per les seves obres jiji, però no hi són mai presents quan les porten a terme.  

TOC TOC!!  que em sent algú??,...  i s'obrí la porta xerric-xerrac.
 TOC TOC!!  que em sent algú??,...  i s'obrí la porta xerric-xerrac.

What’s upppppp!!¿¿?? Què paixa??? Petrisalutacions gent!!!
 What’s upppppp!!¿¿?? Què paixa??? Petrisalutacions gent!!!
 . Snifff,, realment els té triangulars! (i dic triangulars pk el molt carallot és pensa q pertany a una mena de lògia massònica!).
 . Snifff,, realment els té triangulars! (i dic triangulars pk el molt carallot és pensa q pertany a una mena de lògia massònica!).  

Em quedo petri-ficat quan vec fins on pot arribar el baliga-balaga del papà. Des de ke s’ha assebentat pel CATinf24H que en el futur es podrà curar l’alzheimer..–i de pas el seu- ja no hi ha rei a la cort ke l’aturi, i cada cop xoxeja més, xipolleja vagament amb els seus petripensaments
 Em quedo petri-ficat quan vec fins on pot arribar el baliga-balaga del papà. Des de ke s’ha assebentat pel CATinf24H que en el futur es podrà curar l’alzheimer..–i de pas el seu- ja no hi ha rei a la cort ke l’aturi, i cada cop xoxeja més, xipolleja vagament amb els seus petripensaments  . S’ha convertit en un asceta estrambòtic, en un petrimístic de la virtualitat. L’intesné és el seu SI bemoll, el fil musical del ke va estirant
 . S’ha convertit en un asceta estrambòtic, en un petrimístic de la virtualitat. L’intesné és el seu SI bemoll, el fil musical del ke va estirant  . I és per això melodia ke no hauries de ser tan condescendent amb ell, no li facis massa cas, i per sobre de tot no li donis corda!!!!!!!! àcies waaapetona,..
 . I és per això melodia ke no hauries de ser tan condescendent amb ell, no li facis massa cas, i per sobre de tot no li donis corda!!!!!!!! àcies waaapetona,..  

El papà em sembla q viu obsessionat, es pensa ke aquesta bombolla tecnològica omplirà el buit ke la mamà ha deixat.
 El papà em sembla q viu obsessionat, es pensa ke aquesta bombolla tecnològica omplirà el buit ke la mamà ha deixat.   Ummmm,.... petriil.lús!! De fet ara ja no menja, ni dorm, ni tan sols rondina... com ho feia abans. I a més deixa tirats el mitjons petripudents en qualsevol racó de la casa. Fins i tot li ha canviat el riure, s’ha tornat més .. com us ho diria..  el seu riure s’ha tornat més cursi,,?  síí.. síí ...cursi!!  Com de nena pija
 Ummmm,.... petriil.lús!! De fet ara ja no menja, ni dorm, ni tan sols rondina... com ho feia abans. I a més deixa tirats el mitjons petripudents en qualsevol racó de la casa. Fins i tot li ha canviat el riure, s’ha tornat més .. com us ho diria..  el seu riure s’ha tornat més cursi,,?  síí.. síí ...cursi!!  Com de nena pija  .  Nu zé, s’ha deixat arrossegar per la dolce far niente però en versió butifarra, és a dir, enganxat dia i nit al butinet. En mal hora liliana li vas ensenyar a jugar a la butifarra...!!  (després us explico qui és aquesta..  )  Carammm, podíeu haver perdut el temps jugant als escacs o aprenent el bridge, o pk no us grapejaveu tot ballant el jive o el fox-trot??----
 .  Nu zé, s’ha deixat arrossegar per la dolce far niente però en versió butifarra, és a dir, enganxat dia i nit al butinet. En mal hora liliana li vas ensenyar a jugar a la butifarra...!!  (després us explico qui és aquesta..  )  Carammm, podíeu haver perdut el temps jugant als escacs o aprenent el bridge, o pk no us grapejaveu tot ballant el jive o el fox-trot??----   ostres, -m’allarguuu massa-    ...ja acabo....
  ostres, -m’allarguuu massa-    ...ja acabo....
 Els primers dies van esdevenir els més txungos, va ser després de la separació, la mamà se’n va anar a viure a bali, va fugir esperitada dient q volia buscar emocions fortes... (ke vulgar déu meu!) i q no es volia instal.lar en la mediocritat (...veus això ja fa més per ella).  Fa mesos ke no sabem res de la mamà,,
 Els primers dies van esdevenir els més txungos, va ser després de la separació, la mamà se’n va anar a viure a bali, va fugir esperitada dient q volia buscar emocions fortes... (ke vulgar déu meu!) i q no es volia instal.lar en la mediocritat (...veus això ja fa més per ella).  Fa mesos ke no sabem res de la mamà,,  ;-((( . El papà es deprimiiiiií moltíssssímmmm, i va acabar en un cauWEB ianqui jugant a cartes, a pokernet.org. S’entestà ke les partides les havia d’acompanyar d’un bon beuratge de suc de borbó, un destil.lat darrera l’altre fins l’avorriment i fins ke el nostre veí i metge li féu veure ke tenia el fetge gros com el foie d’un ànec.
    ;-((( . El papà es deprimiiiiií moltíssssímmmm, i va acabar en un cauWEB ianqui jugant a cartes, a pokernet.org. S’entestà ke les partides les havia d’acompanyar d’un bon beuratge de suc de borbó, un destil.lat darrera l’altre fins l’avorriment i fins ke el nostre veí i metge li féu veure ke tenia el fetge gros com el foie d’un ànec. 
 . Fa uns mesos la liliana li va fer una ecografia i de pas es van fer amics, crec ke més ke @mics...hehehhe,  la liliana li ha ensenyat a jugar a la butifarra i se l’ha emportat algun dia al gimnàs a fer cycling. La liliana té les dellonces molt ben posades
 . Fa uns mesos la liliana li va fer una ecografia i de pas es van fer amics, crec ke més ke @mics...hehehhe,  la liliana li ha ensenyat a jugar a la butifarra i se l’ha emportat algun dia al gimnàs a fer cycling. La liliana té les dellonces molt ben posades  . Però ara el papà ja s’ha cansat de la liliana...  diu q molt de cos danone..però massa materia gris petit suïsse’,  el papà s’ha cansat d’ella i ara només en té a mi, i si ja és prou díficil ser un infant, ara a més m’ha tocat la rifa de nadal, m’ha tocat atzarosament fer-li de pare, ser pare del meu brel petripreferit. M’he convertit en la seva ombra, el seu altre jo particular..  tanmateix me l’estimo molt..  sí.. sí... ke faria sense vos?---
 . Però ara el papà ja s’ha cansat de la liliana...  diu q molt de cos danone..però massa materia gris petit suïsse’,  el papà s’ha cansat d’ella i ara només en té a mi, i si ja és prou díficil ser un infant, ara a més m’ha tocat la rifa de nadal, m’ha tocat atzarosament fer-li de pare, ser pare del meu brel petripreferit. M’he convertit en la seva ombra, el seu altre jo particular..  tanmateix me l’estimo molt..  sí.. sí... ke faria sense vos?---  papà: ne me quitte pas!
  papà: ne me quitte pas!

Ara diu q vol anar a Manresa el dia del meu cumple”,  noooo!!! Que se t’hi ha perdut a manresa, galifardeu??? ....Això noooOOOOOOOO! M’ho vas prometreeeeee!
 Ara diu q vol anar a Manresa el dia del meu cumple”,  noooo!!! Que se t’hi ha perdut a manresa, galifardeu??? ....Això noooOOOOOOOO! M’ho vas prometreeeeee!
 Li punxaré les 4 rodes del cotxeee!!
 Li punxaré les 4 rodes del cotxeee!!

A pocs dies del campionat de St. Joan, segueixo entrant primer a mirar aquest foro i no pas el de tècniques avançades. Ggrrrr......... la meva parella em pelarà!!!! Encara nusé si serveix "enganyant" o no!!!!
 A pocs dies del campionat de St. Joan, segueixo entrant primer a mirar aquest foro i no pas el de tècniques avançades. Ggrrrr......... la meva parella em pelarà!!!! Encara nusé si serveix "enganyant" o no!!!!   jejeje!!!
 jejeje!!!
 jeejejeee!!
  jeejejeee!!
 Regalali una bici al teu pare, així potser avança una mica. Amb el cycling... t'asseguro que no es mourà de lloc!!!
 Regalali una bici al teu pare, així potser avança una mica. Amb el cycling... t'asseguro que no es mourà de lloc!!!   

Osti, això és el colmuuuu del PARLARPERPARLAR! Que profund és aquest tema!!
 Osti, això és el colmuuuu del PARLARPERPARLAR! Que profund és aquest tema!!   Però com m'agrada donar-li vidilla!!!! Si no fós per aquestes estones... les tàctiques de primer nivell no m'entrarien ni a tirus (jejeje).
 Però com m'agrada donar-li vidilla!!!! Si no fós per aquestes estones... les tàctiques de primer nivell no m'entrarien ni a tirus (jejeje).
 al meu fill ni cas!! (crieu fills, crieu porcs)!! se'm va de l'olla com un cigronet emporrat.
 al meu fill ni cas!! (crieu fills, crieu porcs)!! se'm va de l'olla com un cigronet emporrat.  
 Martaweiiiiiiiiii,  estic escoltant cançons dels petssssss,,,
 Martaweiiiiiiiiii,  estic escoltant cançons dels petssssss,,,   

d'aquelles ke escoltàvem quan erem petitonssssss hahahhahah,  ara entenc el ke sents quan se t'escapa una llagrimeta!!!!
 d'aquelles ke escoltàvem quan erem petitonssssss hahahhahah,  ara entenc el ke sents quan se t'escapa una llagrimeta!!!!  

AAAAUuuUUUUAUuuuuuuuuu,  o hauria de dir wwwwaaUUUUÜu !!!!..
  AAAAUuuUUUUAUuuuuuuuuu,  o hauria de dir wwwwaaUUUUÜu !!!!..   laa mare mai va creure que només fossim amics ..ella ens protegia de la llengua dels veïns;;;;;;;;,    uuuooo, dos cossos enmig de la sorra,
  laa mare mai va creure que només fossim amics ..ella ens protegia de la llengua dels veïns;;;;;;;;,    uuuooo, dos cossos enmig de la sorra,
 Visca Cambrils!!!! i el baix CAMP!!  heheheheh!!!
 Visca Cambrils!!!! i el baix CAMP!!  heheheheh!!!

o hauria de dir les uiiipis,,,  juas juas!!!
  o hauria de dir les uiiipis,,,  juas juas!!!  

que tanta lletra ens esgota i el cap de setmana no som bons per a res.!!!!.   Per cert,....   a mi er futbollll  pos ke vols q et digui... prefereixo la butifarrra!!!  como norrrrrr!!!
   que tanta lletra ens esgota i el cap de setmana no som bons per a res.!!!!.   Per cert,....   a mi er futbollll  pos ke vols q et digui... prefereixo la butifarrra!!!  como norrrrrr!!!  ...  ...ummmmm........però un catalunya(ppcc)-espanya.... no es veu cada dia....tu!!...  aquest cap de setmana promet i de deboooooooó. (5-0)?????  estaria bé no?????  jajajjaj
 ...  ...ummmmm........però un catalunya(ppcc)-espanya.... no es veu cada dia....tu!!...  aquest cap de setmana promet i de deboooooooó. (5-0)?????  estaria bé no?????  jajajjaj

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 203 visitants