GREUGES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

GREUGES

EntradaAutor: Quiquet » 09 març 2006, 18:08

Benvolgut 6kopastor:
No trobo altre manera d’explicar-me.
Quant algú demana el dret de replica, la llei li garanteix el mateix espai i el mateix lloc preeminent on s’ha escrit o s’ha difamat o ha provocat, el que exerceix el seu dret.En aquets cas, i segurament amb raó, les arrobes no em deixen explicar-me en el xat general.

Ja fa massa temps que dura el tema i tot va començar en una partida de un Campionat de divendres tarda de fa mes de tres setmanes.

En un dat concret el meu company li toca dir, no te cap semi i en te 4/4/2/2, m’ho passa. Jo en tinc tres de cada, 9/8/7 d’espasa, els altres pals son tots com a màxim de 8 es a dir no tinc pal per cantar, no faré espasa ja que ja tinc la manilla, i penso fer-me la, mireu copes no em ve de gust, coi ja ser la teoria de “copes lanena”, però caram es la meva dona, i se’m ocut fer oros caram. el pal del company, a mes ell m’ho havia passat amb dues manilles, un as i alguna figura, etc etc es a dir amb bo però sense poder dir. ja que no podia fer buti directa ni pal directa. Per tant que tenim ......... tres manilles un as i set trumfos. Que passa que fem forces punts. No us cregueu pas que guanyem la partida aquí. Si no fins desprès de 4 o 5 dats mes. Però el resultat final es que acabem guanyant.
Al acabar la partida se’m demanen explicacions d’aquest dat, jo com puc les explico. De la mateixa manera que ho faig amb vosaltres. I a dins de la partida. Però no em volen entendre, o segurament no em ser explicar, surt al xat general i ens tracta al meu company i a mi de tramposos. El seu company no diu pas res, al contrari, ens felicita per guanyar i marxa.
Com podeu entendre es munta una mica de tangana al xat general, però ningú es disculpa. Enteneu-ho, ens diuen, es gran, te mal caràcter ja ho sabeu.............

En fi provem d’entendre-ho i ho deixem, no jugant-hi mes quedarà solucionat................

Abans d'ahir sense venir al cas en absolut, surt al xat general i ens escriu, sense haver parlat amb ell, “vosaltres l’únic que sabeu fer es fer trampes per que de jugar no en teniu ni idea”. Imagineu la resposta nostre, fins i tot massa correcte diria jo. Resposta del interlocutor.
“JO NO EM PARLO AMB CAPULLOS”.

Que fem a partir d’aqui?......................................
Ho deixem, deixem que ens diguin tramposos i capullos?,
Mireu lo de capullos potser si que ho som, cadascú es com es.

Però trampes no n’he fet en me vida.

Alguns direu, que exagero, que no n’hi ha per tant, que home es gran, te mal caràcter, oblideu.

Potser obrirem un tema de greuges potser si, potser parlant la gent s’entén. Però el que us asseguro es que no permetre que algú m’insulti i que sigui tractat igual el insultat que el insultador.

En fi 6kopastor si tens quelcom a dir aquí tens el lloc.

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 09 març 2006, 18:31

Jo en manel..tambe ho firmo....no contestare a res
nomes vull explicar la historia com va anar i que me tingut que escoltar que soc un trampoc i un capullo....i demano disculpas per el numeret al general....


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

cron