Butinet i religio

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

Butinet i religio

EntradaAutor: Profeta » 24 oct. 2002, 00:09

Si el butinet fos el cristianisme

.... tots eren iguals a l'origen pero es van dividir dos faccions ja fa molt temps i que, en temps del romans es deien l'imperi d'occident i els d'orient. curiosament l'imperi d'orient va adoptar una variant coneguda com ortodox (que curios, no?)

Si el butinet fos l' islam , ...

... encara hi hauria dos faccions (xiites i sunites) i ens preguntariem quin es el lloc on s'ha de peregrinar almenys un cop a la vida per anar a adorar els padrins (o era algu altre? ;))

En qualsevol cas, una cosa estaria clara, ...

Hi ha un sol Deu (Carles) i un tio que es fa dir Profeta

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 24 oct. 2002, 12:35

HI ha dos Deus, Profeta: el Creador i el de la Xina, i una marededeuuuuuuuuuuuuu... jajajaja

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 24 oct. 2002, 12:36

Però si els profetes varen ser els que van liar la troca. Van dir que venia un Mesies i quant va venir el primer no es varen posar d'acord amb si era ell o no.
Mira jo soc agnostic, i per tant l'unic que crec es que cada dia el Sol surt per Orient i es possa per Occident.
A anglaterra condueixen per l'esquerra i quant travesses el canal de la manega tens que adaptarte per que ellls no ho faran pas.
En fin que cadescu faci el que vulgui i Deu a casa de tots
Ja us arreplegarem quant vingueu a jugar a casa. :twisted:

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 24 oct. 2002, 13:00

Ui, ui, ui !!! Quina porrrr!!!!!
Ja us arreglarem quan vingueu a casa......................
Jo ja ho he dit abans..........son defenssora d'un tipus de butifarra..........pero cap problema; que fan occidental !!! pos a matar! que fan oriental.....pos lo mateix!!!
Cap problema en adaptarme a lo que sigui........la questió és jugar i, per suposat, guanyar !!
A més........es més fàcil jugar al parxis i a l'oca que a la buti :lol:

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 24 oct. 2002, 13:35

Va Masos que no tu no tens por de ningú, jejejejeje
Per cert em sumo a la teva posició a jugar amb tothom.
Estic totalment d'acord



...........................malditos roedores
jeje

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 25 oct. 2002, 03:23

jejeje... molt bona Profeta com he rigut!! numés podia ser teva akesta sortida! :lol:

mmm... a viam a viam que me sembla que aki se reparteixen papers i... JO NU VULL SER NI EL BANYUT NI LA PASTORCILLA!!!! jeejjee posem que me demanu ser l'angel de l'anunciació :idea: !!! :twisted:

pel demés...

Profeta :

a) quin dels dos imperis va kaure abans ?? el de orient o el d'occident?? i quin dels dos es va carregar al Profeta?? jo me'n rentu les mans :shock: jejeje
b) si el Butinet fos l'islam... quins serien el grup integrista?? :shock: i el bin laden? i les twin...?? hauríem de portar vel les butinaires?? jeje
c) si el Butinet fos el Budisme..tenir mal jok seria un mal kharma? i aconseguir jugar amb el Carles el Nirvana?? :oops:

ai ai ai... i si hi ha sektes??? això si que faria por Masos això siiiiiiiii!!! jejeeje :?

:roll:


patunets i amen!


jiji/montse


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 43 visitants

cron