zZaragoza-Español

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

zZaragoza-Español

EntradaAutor: Muntana » 13 abr. 2006, 14:28

Perdoneu la meva pregunta que potser us semblarà estranya pero m'agradaria que algú m'aclarís qui va guanyar el títol de la copa del rei.

La meva pregunta ve condicionada perque creia que havia guanyat l'equip català pero vaig veure que els que celebraven la victòria la majoria anaven amb banderes espanyoles am el brau i l'afició del equip que va perdre portaven banderes quatrebarrades.

Agrairïa l'aclaració per qui estigui ben segur de qui va guanyar.

Gràcies!
Muntana l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 abr. 2006, 13:23, en total s’ha editat 1 vegada.

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Re: zZaragoza-Español

EntradaAutor: Adonis » 14 abr. 2006, 04:59

¡Amic Muntana ! : La copa del rei de "Espanya " la va guanyar l'Espanyol de Barcelona .
I en quant a les banderes tens tota la rao ... no voldras pas veura senyeres amb un club que es diu "Espanyol " ¡ faltaria més !
En aquet pais del Senyor i ha de tot i en l'espanyol també , encare que son una minoria .
De totes maneres cal dir que ... es va veura un bon partit i de pas felicitar a totes dues aficions .
I als "mañicos " que despres de haver eliminat als dos grans , una forta abrasada per la gran deportivitat i per les banderes que varen lluir .

¡¡Salut !!

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 14 abr. 2006, 14:12

Amic Muntana: Posiblement el que varem veure tots es que se sent molt mes aragonesa l'afició del zaragossa.... que no pàs catalana la de l'Espanol, pero aixó no es cap novetat!!!!!!!. Persort o per desgracia aixó es així de tota la vida, i no canviarà ara.

una abrassada

alfons (plana)

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

EntradaAutor: sangdelprim » 14 abr. 2006, 15:30

de entrada....perque no i aixi mals entessos.....SOC DEL BARÇA

jo vai estar present a la anterior final de copa del espanyol a valencia i estaba darrera una porteria i amb va tocar junt las brigadas blanquiblavas juvenils del espanyol....i els ultras del espanyol estaban col-locats al cap de munt del camp sols.
amb un moment determinat varen baixar dos "ultras" amb una bandera espanyola intentan col-locarla al front de la balla on ens trobabem nosaltres I NO ELS I VAREN PERMETRE inclús es van discutir de valent pero el objetiu dels "ultras" no el varen aconseguir.
amb aixo q cadascú interpreti lo q li sembli, som a un país democratic....

personalment a mi tampoc m'agrada q al camp del barça i surtin banderas anglesas al fondo culé....i de altres nasionalitats...pero..... ES LA MEBE OPINIO q pot estar, evidenment, molt en contra de algu.

una abrassada a tots/as

joan/sangdelprim

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 14 abr. 2006, 18:34

Muntana company , que quatre banderes del país veí no et treguin la son , pensa que els seguidors de un club poden ésser de molts llocs diferents i no tots són seguidors de les mateixes tendències politiques, per tant la bandera espanyola o la senyera catalana mes aviat l'has de buscar dintre el teu cor no pas a un troç de drap el qual se li don un significat una mica estrany moltes vegades. Per cert la bandera que portaven els seguidors del saragossa era la bandera de la corona d'Aragó que es igual que la que fem servir a catalunya .

rose
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 09 set. 2003, 21:03

EntradaAutor: rose » 14 abr. 2006, 19:07

amigo muntana....YO ESTUVE EN MADRID viendo el partido.

llegamos a madrid a las 2 del mediodia no quiero cargar el tema, pero sólo decirte que el ambiente que se vivió en madrid por ambas aficiones no se puede describir, educación, comportamiento, respeto, y todo lo que puede llevar a la afición deun club y a sus colores.
banderas de españa ? no te digo que no hubiera, pero lo que si te puedo garantizar que habia montones de personas del ESPANYOL que llevaban colgada la bandera de cataluña....y bandera de catalunya estrellada, en cantidades (no pare a contarlas) ambas se pasearon por madrid, por la Castellana, plaza Mayor, plaza del Sol (gritando que iban a firmar el Estatut...) y, como te e dicho en principio, sin ningún tipo de enfrentamiento con NADIE, e insisto ACOMPAÑANDO A SU CLUB, y, sinceramente, creo que en aquellos momentos y los que posteriormente se vivieron en el campo, lo menos que estabamos pensando era si favorecian o no a catalunya con la imagen que se pudiera dar, nosotros fuimos a ver una final deportiva, para los políticos y personas que aprovechan cualquier momento para resaltar su nacionalismo estos detalles de que si habia 300, 28 o 150.000 banderas españolas, lo que de verdad importa es que, sin EXCEPCION, todo el mundo que se encontraba alli iba para ver ganar su equipo y lo demás son circunstancias personales que nada tienen que ver con el deporte.
Las personas que quieran ver más allá de lo deportivo, no puedo negarles su derecho, pero que entiendan que en esta nación (catalunya) vivimos personas que nuestra visión de convivencia va más allá.
con todos los respetos, recibe un saludo.
rose/huesca/catalunya


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron