res a veure amb el butinet

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
monica

res a veure amb el butinet

EntradaAutor: monica » 14 nov. 2002, 08:04

hola ¡¡
deixo aqui el meu missatge. no te res a veure amb el joc.
i es el que segueix:
algù de la provincia de tarragona o lleida em podria aconsellar un poble acollidor on el fi d'any es celebre d'una forma especial. a la plaça amb cava... despres ball o un concert de musica en viu... i despres dormir la borratxera a un hotelet acollidor...
us agraiexo la vostra resposta.
petonets .

monica

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 14 nov. 2002, 15:21

Jo et puc parlar d'un munt de llocs on s'hi estigui bé a la prov. de Tarragona..............pero que es celebri l'any nou d'una forma especial................no.

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 23 nov. 2002, 20:25

monica, masos........ hi ha un lloc........a casa meva...... es de les comarkes del nord de tarragona (empordá)..... Esteu convidades.


(si cuela, cuela) :oops:

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 23 nov. 2002, 21:20

Valen papitu :lol:

Porto el marit i 10 fills.........més 6 cosinets, l'oncle Valero, los sogres, la cunyada i els seus sogres, l'amiga de mun cunyat, que per cert te 4 nens terribles......., la padrina, el vei que, pobre, no té ningú, la parenta del meu cosí que s'ha quedat vidua fa poc i te 5 criatures, la tieta de part de mare i els seus consogres que estan sols, el padrí del meu sogre que, pobre, està ja molt vellet.........i els 2 gossos........el gat..........el canari i los peixets......

Arribem el 31 a les 4 de la tarda............va bé??????

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 23 nov. 2002, 22:00

Kap poblem masos, tinc un terrat inmens. Ke vinguin abrigats. Mentres vinguis tu, lo k sigui. :D

Per cert, la costum de la casa es k els sogres i les sogres, i asimil.lats les dotze campanades en comptes de raim les fagin amb polvorons la estepeña. (ja tinc contractades les ambulancies) :mrgreen:

DjBlame

festa cap d'any

EntradaAutor: DjBlame » 24 nov. 2002, 21:31

Per cap d'any hi ha una festa a les muntanyes de prades, serra de la mussara, una raveparty, antic campament de castillejos, en un entorn privilegiat on el temps sembla que s'hagi aturat. Però informacions de darrera hora insinuen que hi haurà problemes per realitzar la festa. Una sèrie de gogos no convidats amb els seus uniformes verd caqui i blau marí, i els seus cotxes amb llumetes blaves, patrullaràn les carreteres i controlaràn els accesos impedint el lliure revival neohippie de la posmodernitat.

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 25 nov. 2002, 11:31

2 gossos Masosssssssss...GRACIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants

cron