vull opinions!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
hobbit
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 29 set. 2002, 09:10

vull opinions!

EntradaAutor: hobbit » 14 nov. 2002, 14:19

a veure que farieu vosaltres:

2 manilles sense figures, tres d´as, cavall en l´altre pal i en el quart pal 3 de dotze, cantariau buti directe o farieu una pensada i ho pasariau al company?

vull opinions xq aquesta jugada em va costar una bona discusio amb el meu compi de buti (jo vaig cantar buti directe ) el resultat d´aquella ma m´el reservo per no influir-vos... :oops:

salutacions!

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 14 nov. 2002, 15:18

Si no hem de tenir en compte el marcador.........jo ho passo.
Si anem molt apurats.........faig buti directa, pero sol en aquest cas.

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 14 nov. 2002, 16:01

Jo com la Masos, ho passo sempre sempre amb aquest joc, a no ser q estiguem molt apurats al marcador, i tot i així m'ho pensaria molt de fer buti.

Siau, fins ara.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 14 nov. 2002, 17:20

Personalment només faría la buti o per marcador o amb 0-0 en un campionat a 8 donats (els de poble vaja).

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 15 nov. 2002, 09:30

Tens dotze punts segurs a la mà, amb una miqueta de sort disset i amb molta sort 21. Amb aquesta molta sort tot plegat quatre bases. Si tenim en conta que tota basa standard conté divuit punts i quatre bases ... sembla molt arriscat fer buti. Naturalment, si enganxes el teu company amb dues manillles i un as podeu fer-ne un munt ... però jo ho veig igual que els demés, només amb marcador francament en contra o quan cal arriscar (8 dats i coses així).

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 23 nov. 2002, 21:51

trobo k es el joc perfecte per delegar............sigui kina sigui la puntuació. Demani el k demani el teu company sumareu el seu pal llarg a les teves bones cartes....... si a més canta buti....orgasme garantit.

.eiG
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 18 set. 2002, 21:25

EntradaAutor: .eiG » 24 nov. 2002, 11:35

Crec que mes important que la puntuació, es quin/a company/a tens..............si jugues amb la Bruixeta,......,....,.... pots fer BUTI directes ja que segur que com a minim ella portara 1 o 2 manilles, en canvi si jugues amb en CarlesG,.....,....,......................... delegaria sempre..................................
en la buti cada cas es diferent i no pots jugar amb la llibreta d'en Louis Van Gaal.
Es com la jugada d'abarrotar-se una manilla si el company fa directes, i de primera sortida.,etc.................. :idea: (Metode Turro)

Aquesta es la meva modesta opinió. :P :lol: :) :D

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 24 nov. 2002, 17:07

Jo que em conec sé que també faria buti, potser la meva opció no és la més encertada, ja veig que més aviat no després de llegir les vostres opinions :mrgreen: però si et serveig per donar-te una mica de suport moral, endavant! jo hagués fet el mateix. :lol:

Guillem CDP

EntradaAutor: Guillem CDP » 13 des. 2002, 18:37

No solament has de pensar en el que tens, sino en el que no tens. I en aquest cas no tens 2 manilles, 3 asos, 3 reis i la resta d'artilleria. Crec que aquesta es una buti arriscada, d'aquelles que si la guanyes serà perquè el company te alguna coseta. Es una buti ideal per cantar delegada, però no directe, perquè si cantes directe i els altres han pillat catxo, et pot caure un cabàs de punts. A +, has de saber si el teu company sap el que fas, es a dir, si s'espera que cantis una buti directe amb aquesta morralla o bé jugarà sobrat fregant-se les mans pensant que arrasaràs...

I una cosa +. Si cantes una buti directe i et follen vilment, fa molt mal.

:)

jordi_de_la_nou
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 21 set. 2002, 21:59

PASSA-LA SEMPRE

EntradaAutor: jordi_de_la_nou » 13 des. 2002, 18:49

Com que no tens mal joc, si la passes sempre tens possibilitats de fer millor puntuació segura.

Si jugues a l'atzar, després és una altra cosa, pots tenir la sort d'enganxar bon joc del company, però això és la buti un joc per pensar, no per jugar a veure si em toca.

Vinga salut

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 13 des. 2002, 19:01

Totalment d'acord amb tu Guillem CDP. No podíes explicar-ho millor jejeje. La teva resposta és una veritat absoluta.

tRoBlaU
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 gen. 2003, 02:34

EntradaAutor: tRoBlaU » 22 gen. 2003, 03:56

Jo ni directe ni delegada, si no es que el marcador apreta molt.

No entenc els que diuen que es perfecte per fer-la delegada, es que potser cambien les cartes del company si delega? Potser que delegui perque no te res o perque te bó i tant se l'hi dona el que faci. Les dues coses poden succeir.

El que tens no asegura res de res i si el company te bó ja la fará ell. Si fa trumfos segurament també en guanyarem molts, menys que en butifarra, pero també arrisco menys.

El que está clar es que si delegas amb aquest joc encara que el company no tingui res, dificilment et contraran. Per tant es un joc idoni per delegar quan vas per sobre en el marcador.


PD.- El que avui et surt malament, potser demà te surtiría bé, tot depen de les circumstàncies. Pero com dic sempre el que molt arrisca algún dia ho perd tot.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 27 gen. 2003, 09:37

jo estic d'accord amb en pepitu es la millor manera de delegar, perque si tens la sort que el company tingui bo ja farà ell butifarra i si no fara trunfo del pal que mes li interesi. ja que si fas butifarra directe hi ha un pal que no controles un altres que es pot donar el cas que tampoc, i llavors que tens dos pals amb manilla i sense poder fer mes bazes que les manilles, malo. millor delegar i veure que passarà
apa arreveure
psc

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 17 feb. 2003, 16:04

DELEGAR SENSE PENSSAR.........
faci el que faci el company seras una gran ajuda, sigui quin sigui el marcador........



P.D. anims i a millorar

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 17 feb. 2003, 16:08

jujojouuooujou................ho sento, el de adalt soc jo......
ja saveu que soc un despistadillu.......................


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants