pirateig

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lexus
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 23 ago. 2006, 09:52

pirateig

EntradaAutor: lexus » 10 març 2007, 11:54

Discussió al xat:

<paldeescombra> stas tonto yogurin dels collons!!!
<paldeescombra> i ia te tink la ip
<paldeescombra> i riurem ia
<Yogurin> paldeescombra ja ja ja ja ja JUA JUA JUA JUA
<paldeescombra> e jilipollin!!!
<paldeescombra> si riuriu
<paldeescombra> ia vuras k be k mu pasare
<paldeescombra> am el teu pc
<Yogurin> paldeescombra juassss juasssssssssssss
<paldeescombra> ki riu ultim riu millo
<paldeescombra> jilipollin!!!
<paldeescombra> ta ke dat kla!!!


Aquesta amenaça té fonament? Si algú esbrina la meva ip pot entrar al meu pc i fer bestieses?

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 10 març 2007, 16:31

Bona tarda a tothom!

Ai, ai, ai quina por ... a més d'aguantar impresentables maleducats i malparlats, haurem de vigilar el nostre ordinador.

Sóc un ignorant informàtic, lexus, bàsicament només sé engegar i parar l'ordinador, però aquest missatge m'ha posat la por al cos: no només jugo a la botifarra en el meu ordinador sinó que em serveix per a estudiar i en menor mesura per a treballar.

Ments informàtiques del Butinet, informeu-nos tot tranquilitzant-nos, sisplau!

Un butinaire preocupat :( :( :( :(
rimbombante

lexus
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 23 ago. 2006, 09:52

EntradaAutor: lexus » 10 març 2007, 18:24

rimbombante, gràcies per la resposta, jo també sóc un ignorant (informàtic i d'altres coses), per això demano que algú que en sàpiga contesti, no perquè tingui massa por (entre d'altres motius perquè no tinc costum de barallar-me amb aquests impresentables, però tot pot passar).

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 11 març 2007, 17:10

lexus i rimbombante,
en clar i simple: NO.

Naturalment aquesta és una afirmació massa simple. Cap sistema de protecció és segur i eficient 100%. Sempre existirà algú capaç d'entrar als sistemes d'informació de la CIA ... però l'esforç i coneixements necessaris són de lluny superiors als de la inmensa majoria de gent. Les probabilitats que algú consegueixi saltarse les proteccions del teu router i/o tallafocs són baixíssimes, entre altres motius perquè l'esforç no compensa el resultat.

Saben la IP del teu router. I què? Cap problema. Els routers per defecte no deixen passar ningú que no estigui degudament autoritzat (per això tanta gent té problemes per crear partides, perquè cal autoritzar una porta oberta específica per fer-ho). Ningú pot posar un programa que aprofiti aquesta porta al teu PC sense saltarse el router, i això no és trivial.

Que és possible? Sí, clar ... però algú que sap/pot fer-ho no es un imbècil que es dedica a dir parides al xat del ButiNet.

Tingueu manilles i deixeu de patir.
Gort l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 març 2007, 18:43, en total s’ha editat 1 vegada.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 11 març 2007, 18:18

Bona tarda a tothom!

Gort, com sempre, moltes gràcies per la teva informació, rapidesa i amabilitat!

A reveure, moltes gràcies!

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 11 març 2007, 19:54

Per més tranquilitat: la majoria de routers ténen IP dinàmica, que traduït a llenguatge normal vol dir que cada vegada que el poses en marxa t'assignen una IP diferent (es pot demanar IP fixe, però això és més car).

Per tant, si esteu preocupats perquè algú sap la IP del vostre router, amb apagarlo i tornarlo a engegar n'hi ha prou.

Tingueu manilles.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 març 2007, 13:47

Confirmo el que ja us han dit.

Afegir, que si teniu router ADSL, aquest fa de firewall al mateix temps, impedint que entrin a la red interna (i al vostre PC).
Res a preocupar-vos.

I ni que no tinguéssiu ni router ni firweall, si teniu el windows minimament actualitzat, i sense spyware, tampoc em preocuparia molt. Weno, una mica .... però no massa :-p

Adéu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants