l'engany

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

l'engany

EntradaAutor: abril74 » 27 maig 2007, 21:07

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:24, en total s’ha editat 1 vegada.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 28 maig 2007, 08:32

Benvolgut Abril:

Quan em refereixo a "enganyar" no em refereixo a "jugar malament" (encara que sigui de forma deliberada), sinó a una qüestió molt més senzilla, que diferencia el "lliure" i l'"obligat": la necessitat de tirar la carta més petita.

Els exemples del teu post no tenen res a veure amb això, ni tenen la necessària homogeneïtat per a una comparació en regla.

No tinc cap interès, ni ganes, ni esperança, de convèncer ningú sobre els avantatges d'un sistema sobre l'altre. Els que vulguin seguir enganyant tirant el 8 sobre la sota del contrari, tenint cartes més petites del mateix pal, ho poden seguir fent (sempre que hagin triat l'opció "lliure", és clar), tot i que ningú m'ha aconseguit explicar com s'ho fan per no enganyar també al company.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

Re: l'engany

EntradaAutor: Gort » 28 maig 2007, 10:50

abril74 ha escrit:Si que em semblaria de mèrit el jugador que fos capaç de memoritzar les cartes més petites de cada pal que va jugant cada jugador però de moment no m’he trobat a ningú amb aquesta capacitat, be perdona, els robots si, però “tinc més debilitat per lo humà que per lo diví”.

No et crec. Així de simple.

Amb el temps que fa que jugues estic convençut que has trobat no un sinò molts jugadors humans que són capaços de recordar, sinò la totalitat, la gran majoria de cartes "petites" que juguen els demés.

Per la resta, 100% d'acord amb en CarlesG, el teu post no té res a veure amb res, ganes de discutir tonteries.

:roll:

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 30 maig 2007, 00:03

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:24, en total s’ha editat 1 vegada.

juando
Contro
Contro
Entrades: 29
Membre des de: 26 abr. 2007, 12:10

Sobre l'engany

EntradaAutor: juando » 18 jul. 2007, 19:09

CarlesG parla de que com es fa per no enganyar el company? Per a nosaltres esi enganyes el company de cada tres butis en perds dues com a mínim, t'ho bén asseguro, pots enganyar el contrari si el company sap que aquella jugada és un engany i com que això és molt especulatiu, cal anar en compte.
Nosaltres sempre apliquem una tàctica que és la base de tot: A LA SORTIDA DE CARTA FORTA (nosatres li diem ama) sempre se li dóna la carta més alta, en canvi a la sortida de carta ama del contrari la més baixa, llavors hi ha menys duptes, però però , si els punts et són molt adversos pots arriscar i a sortida de cavall del contrari i tu en tens solament dues del pal poso la sota de cara el company....això li pot produir un engany però ell sap que si ho faig també pot ser per arriscar i llavors tornarà al pal depenent de les cartes que tingui ell d'aquell pal o les que hi hagin jugades.

Gràcies


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants

cron