niks del butinet

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

niks del butinet

EntradaAutor: 1717 » 15 juny 2007, 14:23

Hola Carles

Ultimament estem parlant molt de la gran quantitat de usuaris irreals es a dir repetits , inactius ets. que tens al butinet, i algu apuntaba com a solucio el fer pagar per netejar aixo.
Crec que es una mesura drastica, que no agradarâ massa a la gent, tot i que jo particularment, no hi tinc cap inconvenient si es la unica solucio per poder administrar correctament el butinet.
Si també aixo ajuda economicament crec que tambe ho mereixes.
No obstant, una altre desicio podria ser la de en lloc de controlar per numero de e-mail, els usuaris donesin les seves dades reals i es controles per D.N.I. (un usuari un DNI).
LLavors seria questio de congelar provisinalment els niks existents un periode de temps per tal del que volguesin recuperar el seu ho podesin fer.
a partir d'aqui es quan es pot estudiar la necesitat de fer ranquins, clasificacions, llistes negres, etc. etc.

com que el escrit anterior le fet amb catala-suajiri si algu el vol traduir li agraire, i sino per els que els i faci malt els ulls els i demano excuses, pero no en se mes.
1717 ha parlat. Salut

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 15 juny 2007, 14:30

Lo del DNI no es factible, ja que no puc accedir a una base de dades reals de DNI, i es fàcilisim falsificar-los.

L'única solució viable, es la de fer pagar.

Adéu !

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 15 juny 2007, 17:24

pagar ja he dit que no m'importaba fer.ho, pero si es molt barat qui vulgui podrà crear innombrables niks, i si es car, potser molta gent no podra fer-ho.

Has pensat amb la quantitat?

pere

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 15 juny 2007, 17:53

Encara no he pensat en la quantitat, serà possiblement una quota mensual i/o anual.

Una persona que vingui a tocar la moral, difícilment pagarà una quota mensual/anual per que el facin fora, i tornar a pagar per crear un altre nick.

I sí això passa, passarà en comptades ocasions.

Adéu !

CagaManilles
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 març 2003, 17:52

EntradaAutor: CagaManilles » 16 jul. 2007, 18:55

ei, soc la cagamanilles i fa temps que no em deixa entrar perque diu que el meu nick no es correcte, que puc fer? m´anyoro molt de jugar!!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 17 jul. 2007, 00:43

Bones.

Dins de la web del butinet www.butinet.cat al apartat Usuaris hi ha una opció de No recordo la clau .... si hi cliques, et demanarà el nick i t'enviarà un email a l'adreça de correu que vas utilitzar per registrar el nick .... i et donarà un codi ... que et permetrà crear un nou password ...

Salutacions,

Jeronimo
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 14 abr. 2004, 16:22

EntradaAutor: Jeronimo » 22 jul. 2007, 10:29

Carles ha escrit:Lo del DNI no es factible, ja que no puc accedir a una base de dades reals de DNI, i es fàcilisim falsificar-los.

L'única solució viable, es la de fer pagar.

Adéu !


Puedes hacer como nos el hizo el futbol club barcelona.... para renovar el carnet nos obligo a presentar una cuenta corriente bancaria. De esta manera "accedes" legalmente a la identidad de un usuario ya que el banco si te puede ( y pide ) un DNI.

Domicilianos 10 Euros simbolicos y a cambio regalanos una cerveza,cocacola, infusion de poleo menta, lo que sea.....

Lo que sobre, ( ya ves tu que dineral!!!) para ti que tambien te lo mereces.

Jero


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron