Finançament del ButiNET

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Finançament del ButiNET

EntradaAutor: plana » 21 juny 2007, 13:09

Viam senyores i senyors: Tothom es permet donar opinions, (i està be), sobre quins sistemes serien els millors per poder millorar el sistema pel qual funciona fà cinc anys aquest meravellós invent del ButiNET:

Que si "pagant sant Pere canta".. què si "un lloc públic (?) no es tè de pagar".. què es tindrien de "demanar subvencions públiques"... i un llarg etcètera on cadasqú diu la seva.

Pero si en Carles ja và proposar la solució fà anys!!! (amb mol escàs ressó per cert); m'he permès "copiar i pegar" un anunciat que figura fà mès d'un any en una rodoneta al peu esquerra d'entrada de la web del ButiNET:


AJUDAR AL BUTINET

Si com a organització, o com a persona particular, vols ajudar al ButiNET, pots fer una donació a través d'una de les següents opcions:


Transferencia o ingrés al número de compte: 2100-0243-63-0200322890 (La Caixa)
Ingrès per PayPal / tarja de Credit

En cas de fer una donació, no t'oblidis d'indicar-nos el teu nom i enviar-nos un email a info@butinet.org amb el vostre nom per que et puguem afegir al llistat.

Si vols que la donació sigui anònima digueu-ho també per correu electrònic a info@butinet.org


Llistat de Donacions i Ajudes

Llistat d'empreses que han donat algun tipus de suport al ButiNET:

OASI - Tinet
Minorisa.Net
VG Enginyers

Llistat de particulars que han donat algun tipus de suport al ButiNET:

Josep Oliva Massot
Juan Miquel Nolla
Jose M. Maluquer Oromi

MOLTES GRÀCIES A TOTS !!!!

Nota: Si has fet una donació i no apareixes al llistat, o si hi surts i no hi vols apareixer, només cal que ens enviis un email a info@butinet.org



No creieu que si aquesta llista (sic) fòs molt mes llarga, bona part dels problemes es resoldrien ells mateixos?

No crieu que sense necesitat de cobrar una quota general, els que mès l'ulilitzem, tindriem de fer voluntariament aportacions periódiques per contribuir al manteniment i millores del nostre joc?

No creieu què seria injust que paguès la mateixa quota el que entra esporàdicament, que el que entra a diari?

No creieu què donat que el ButiNET es un sistema diferent de fer les coses (fins avui), tambè podria tenir un sistema de finançament original i diferent com el que ens proposa en Carles?.

No creieu que amb mès recursos, es podria pagar una persona que controlès el Servidor, amb tolerància cero als insultadors-provocadors-maleducats, i portar un control de queixes dels usuaris que abandonen les partides reiteradament, per prendre les mesures adients?

En fí, aqui queda la meva reflexió sobre un tema que a tots ens preocupa, pero que la solució la tenim a l'abast de la mà. "Gratem.nos la butxaca" voluntariament, abans que ens tinguin d'obligar..... amen!!

alfons/plana

ManuelC
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 02 set. 2008, 20:46

EntradaAutor: ManuelC » 04 set. 2008, 16:33

Bones yo sol volia comenta una cos, a mi el senyor plana em va comensar a insultar sense motiu i yo estava nervios i el vaig insultar sol us voldria dir si podria torna a acceptarme al butinet , estic arrepentit de haver-ho fet


atentament: Manuel/ManuelC

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 05 set. 2008, 13:06

ManuelC ha escrit:Bones yo sol volia comenta una cos, a mi el senyor plana em va comensar a insultar sense motiu i yo estava nervios i el vaig insultar sol us voldria dir si podria torna a acceptarme al butinet , estic arrepentit de haver-ho fet

atentament: Manuel/ManuelC


No cal que t'esforcis ManuelC, després de sis anys d'estar al ButiNET, ningú es creurà que jo he insultat a ningú.... i menys a una persona que no conec de res; perds el temps
adeu


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron