el contrari fa directe de que sortiras?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 12 set. 2007, 19:28

ostres ostres ostres, dons jo sortiria d'as d'oro , tinc moltes possibilitats de perdre aquesta figura per tant si tinc la sort que la té el meu company ganga i si no deixo de patir

apa a reveure

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 15 set. 2007, 11:50

Bones txema,

Aqui a un bar de la Sagrada Familia de xinos esperant, ociós...

Jo sortiré de baix manilla d'un dels pals, deixes el joc més obert. Mires de tancar els posibles descarts que hi hagin (clar q si es semi, manilla a la merda) pero tocant l'oro tb pots donar peu a descarts. Per a mi es la q ho deixa tot més ober. I q juguin

Adeuuu

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 15 set. 2007, 18:07

Jo, a l'igual que peach, sortiré arrastrant per informar al meu company que tinc bon joc i difícil sortida.

No m'agrada l'idea de manilla de cara sense figura (deixes massa descansat al rival). Si surts de 5 d'oro i el company té manilla hi tornarà, et faràs l'as d'oro i tornem a ser al mateix lloc. De què surts ara? De manilla, de sota manilla?

Sortir sota manilla a trunfo directe a mi no m'agrada, i sortir d'as d'oro tampoc pq pots trobar coll llarg dels altres i no pares res.

L'arrastre fará que almenys surti algú altre i si tinguessis la sort que fos el company, t'obriria pal de carta alta per la informació que li has donat arrastrant.

Si l'arrastre surt malament el company amb dues manilles no et diria res. Si surts d'as i no tens res més a l'oro, o arrastrant sota manilla i agafant semi del que fa trunfo, o si surts de manilla de cara sense rei ni as i tens la mala sort de tenir davant un setciències...... uf...... bronca segura.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 15 set. 2007, 18:24

Sincerament, angeles, arrastra de cara al directe hem sembla una opció dolenta........ si es queda amo el jugador que no ha fet triunfo i torna a arrastrar amb el 6 de oro et poden fotre el 9, si te tot el trunfo el que ha fet directe també, si el teu company l'atura (posem 3 de rei) el fots al mitg, i tampoc avansas res............ surtira bé si el teu company porta el trunfo fort pero...son dos opcions contra una....
Ara bé, 6 euros la teva opinió encara que hem fotis cda partida que juguem encara hem sembla més bestia que arrastrar o sortir com faria jo........... pues si fiquem que els contraris portan el semifallo on portas tu el 9 i surts baig manilla poden deixarte sense basa a cap pal............

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 16 set. 2007, 21:35

Ningú tindrá la rao en la resposta, es necesiten mes datos, qui guanya la partida o quan falta per acabar, aixó ens donará mes pistes sobre lo que hauriem de fer.
No m'ímporta arrastrar.
M'agrada ultimament la jugada de 5 d'oros.
Sota manilla seria la més interesant sempre que no tingui semifallo sud, pero aixó no ho sap ningú.
Si tinc que parar la partida i tinc que fer 10 punt per parar, potser jugo alguna manilla de cara, no se.
Així que digueume com va el marcador, i digueume de pas si es jugava un campionat important o una partida al bar.
Ah!, i les sensacions tambe conten.
Un company que discuteixi una jugada com aquesta (una sortida en aquest cas), no es un company que interesi, jo no jugaría més amb aquella persona, perque no sap jugar a la butifarra.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 18 set. 2007, 22:03

Ara que ja tothom ha donat la seva opinió ... puc provocar una miqueta 8).

Abans d'esbroncar-me recordeu que als robots ens rellisquen les crítiques gràcies a la nostra cobertura metàlica. Som inasequibles al desaliento :twisted:.

Si jugueu amb un company humà normal i sortiu de Manilla,
* si el company us dona l'As potser podeu tornar-hi però gaire segur no és, no sabeu qui té el Rei i podeu donar descart etc
* si us dona el Rei no podeu tornar-hi, l'As el ténen els contraris i podeu donar descart etc
* si us dona una carta més baixa, no podeu tornar-hi, els contraris ténen As i Rei i podeu donar un parell de descarts etc

... en definitiva, que no podeu tornar-hi, us heu de fer l'altre Manilla on repetirem l'argument i per tant, acabareu sortint d'oro o arrastrant, que són just les coses que no volieu fer :( :(

Ara bé, si jugueu amb un company robot que, us recordo, no donen l'As i sortiu de Manilla,
* si el company us dona l'As, hi tornareu desseguida, té el Rei o falla,
* si us dona el Rei no podeu tornar-hi (amb això estem igual)
* si us dona una carta més baixa, podeu tornar-hi perquè potser té l'As i per tant no doneu descart. (Sí, ja sé, aquí venen les bronques, però abans d'apretar el "Trametre" digueu-me quants punts val un -o dos- descart contra els hipotètics 4 que es poden perdre per no donar l'As)

... i això ho podeu probar amb els dos pals. Les probabilitats de poder tornar un dels dos pals és força alta i així no cal sortir d'oro ni arrastrar que és just el què no voliem fer (per això sortim de Manilla, no?).

Veieu els avantatges? (No, ja sé que no els veieu :lol: :lol: :lol:)

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 19 set. 2007, 09:58

Es clar que veiem les avantatges, i les desavantatges en un altrea cas, ara estas parlan d'un altra cosa.
Si saps amb qui jugues et pots amoldar aquesta forma de jugar, encara que tambe es pot amoldar la parella.
Som oberts, volem aprendre coses noves, pero lo que acaves de dir de no donar l'as per sistema fa trontollar la manera de jugar. Pensa-ho.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 19 set. 2007, 12:25

GRIJI ha escrit:... lo que acaves de dir de no donar l'as per sistema fa trontollar la manera de jugar. Pensa-ho.

:P Sí, ja ho sé ... i m'encanta :P
Crec recordar que ja ho vaig explicar en un altre lloc, ì no pretenc pas convencer ningú, només faig això explicar-ho.
La base és la següent (i també va lligat amb un altre post on en parlava):
amb Manilla-Rei MAI surts de Manilla.
Per tant, si saps segur que quan el company surt de Manilla NO té el Rei ... quin sentit té donar l'As?

Meditem-hi, que deia aquell ...

:twisted: :roll: 8)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 set. 2007, 19:04

Gort ha escrit:Abans d'esbroncar-me recordeu que als robots ens rellisquen les crítiques gràcies a la nostra cobertura metàlica.



Juas, peró la cobertura no t'ha servit de res pel cap. Estàs ben "guapu", si senyor! Ni burru català, ni gat, ni gall, ni gallina, un robot amb barretina!


:lol:

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 19 set. 2007, 21:56

Tot pot ser, pero mira, totes aquestes jugades es tenen que respaldar amb una forma global de jugar. Aquesta jugada dintre de una manera diferent d'entendre la botifarra podria existir, amb la botifarra tradicional que tots entenem no crec que funcioni.
Jo soc antitradicional i m'encanten aquest tipus de jugada que tu planteges, pero moltes vegades torno als origens, a la forma en que vaig aprendre a jugar i trobo que es molt eficient.
En fi, estic amb un moment dificil, una mica perdut, m'agrada inventar, pero no se si es lo millor.

HAL
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 15 abr. 2003, 14:33

EntradaAutor: HAL » 19 set. 2007, 22:55

Coi GRIJI, no et desanimis home que un mal moment el tenim tots ... mira'm a mi i diga'm si es pot estar pitjor :roll:.

Si vols inventar, parla amb els d'Almacelles ... allà sí que s'ho passen teta :P :P.

PS. Que diu el Gort que té el cap calent de tant abrigat i que la troba molt lletja ... que si no li posen un casc cibernètic que nanai del Paraguai.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 19 nov. 2007, 21:54

Sense dubte 5 d'oro per lo mateix que ha comentat el fritz


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants