IV Campionat de Botifarra de Lleida.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

IV Campionat de Botifarra de Lleida.

EntradaAutor: Angeles » 11 set. 2007, 20:56

Hola a tothom,

Ja tenim en marxa el IV Campionat de Botifarra de Lleida.
El tenim programat per al dissabte 20 d’octubre.

Trobareu tota la informació necessària en la següent web

http://lleidabuti.googlepages.com/

Com veureu aquest any hem canviat el lloc on realitzarem la trobada, esperem que sigui del gust de tothom.

Us hi esperem.

Marels i Angels

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

Felicitats!

EntradaAutor: rimbombante » 30 set. 2007, 20:20

Salut a tothom!

En aquesta època nostra on la moda és menystenir la gent tot obviant la feina feta, em vull permetre l'immens plaer d'anar a contracorrent. Segurament se'm titllarà de pilota, de babau o d'afalagador gratuït, m'és exactament igual.

Senyores i senyors, avui acabem setembre; falten 3 dissabtes pel dia 20 d'octubre (20 dies, unes 480 hores) i el campionat de botifarra que organitzen l'Àngeles i la Marels a Lleida pot dir que té el cartell posat de NO HI HA ENTRADES, només manquen aparellar cinc o sis persones!

L'altre dia coincidia amb l'Àngeles en el xat general del Butinet i la felicitava perquè ja hi havia unes vuitanta parelles inscrites. Humil ella, em contestà que la gent era genial. Jo li vaig respondre que la genial era ella. Butinaires i jugadors de botifarra d'arreu de Catalunya (i potser d'altres contrades) acudeixen al seu torneig! En una època on tot són presses, on sembla que no poguem disposar d'un dia sencer, d'una sola hora per a dedicar-lo a una activitat no lucrativa, ella ens emplena sense fer gaire soroll un torneig amb 108 parelles, vint dies abans de jugar-se!

Felicitats Àngeles i Marels! Quina enveja (sana) que us tinc. Felicitats per una feina tan ben feta. Espero amb deler poder venir l'any que ve (miraré d'apuntar-me dels primers, no fos cas que emplenéssiu 500 parelles en un parell d'hores!)

Felicitats! Plas, plas, plas, plas, plas, plas, plas (moltes, moltes, moltes vegades)

josep (rimbombante) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 30 set. 2007, 21:17

Estimat Rimbombante,

Moltes gràcies per les teves paraules, els teus "plas, plas , plas" :oops: i tots els teus comentaris. Uf! En aquest moment ens has fet sentir "genials".

Aquest és el quart any que fem la trobada i és, sense cap dubte, l'any que les parelles que volien participar s'han apuntat més aviat. Ens agradaria pensar que tenen bon record de les anteriors trobades i moltes ganes de retrobar-se amb amics i jugar al nostre joc preferit.

Aprofitem per donar les gràcies a tots els participants per la seva ràpida resposta i la vostra confiança. I a tu, molt especialment, tot el nostre respecte i gratitud.

Marels i Angeles

tonyman
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 17 oct. 2006, 18:44

Re: IV Campionat de Botifarra de Lleida.

EntradaAutor: tonyman » 07 oct. 2007, 10:51

Angeles ha escrit:Hola a tothom,

Ja tenim en marxa el IV Campionat de Botifarra de Lleida.
El tenim programat per al dissabte 20 d’octubre.

Trobareu tota la informació necessària en la següent web

http://lleidabuti.googlepages.com/

Com veureu aquest any hem canviat el lloc on realitzarem la trobada, esperem que sigui del gust de tothom.

Us hi esperem.

Marels i Angels

Codi: Selecciona’ls tots

[list][list=][img][/img][url][color=red][/color][color=red][/color][size=18][/size][/url][/list][/list]

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: IV Campionat de Botifarra de Lleida.

EntradaAutor: Angeles » 07 oct. 2007, 12:04

tonyman ha escrit:

Codi: Selecciona’ls tots

[list][list=][img][/img][url][color=red][/color][color=red][/color][size=18][/size][/url][/list][/list]

Tonyman,

Feies proves o necessites alguna informació?

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

PLAS PLAS PLAS!!!!!

EntradaAutor: peach » 21 oct. 2007, 13:34

Imatge

... Gràcies Marels i Angeles pel vostre esforç i enhorabona a els campions!!!!



Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 21 oct. 2007, 13:49

Benvolguts amics,

Un any més hem d’agrair a tothom, no solament la vostra assistència i la vostra col•laboració, sinó també totes les continues mostres de carinyo i reconeixement que ens demostreu contínuament i tota la vostra serietat i formalitat.

Com cada any molts dels butinaires han col.laborar amb nosaltres i voldríem agrair-vos la vostra sempre importantíssima ajuda: Joanroig sempre amb les teves atencions gràcies pels 2 pernils; Katakrack i les seves precioses figures del primer premi, a Patufet pels regals que ens ha aconseguit i per tot l’entusiasme amb que ho ha fet (mil gràcies amic); a Miquelus el nostre agraïment, Abacus que faria jo sense tu i el teu saber, al nostre molt estimat Mcnel per tots els regals de Sant Miquel i més.....; a Cubitas per tants regals que ens ha aconseguit i donat; un any més a la nostra estimadíssima Catim, gràcies; Amext com veus continuem necessitant de tu, petons i perdó per tantes molèsties; Gràcies també un any més a santi_melenes; a jmf per les seves "exquisideses"; als meus estimats CarmeF, Ramon G, Fanina, Mati per tanta ajuda incondicional.

Gràcies un any més, com no, a Butinet per oferir-nos aquest medi de comunicar-nos entre els amants de la botifarra. Gràcies Carles.

Esperem que tingueu un bon record de la trobada, com la tenim nosaltres de tots vosaltres i os esperem l’any que ve.

Web: http://lleidabuti.googlepages.com/home
Resultats: http://lleidabuti.googlepages.com/comarribar-hi22
Fotos: http://lleidabuti.googlepages.com/agraïments5 (clikeu damunt de la foto). Anirem posant totes les fotografies fetes i posarem un arxiu comprimit per poder descarregar-les amb més comoditat quan les tinguem totes.

Si algú desitja enviar-me fotos ho podeu fer a : angeles_lleida@msn.com

Una abraçada a tots

Marels - Angeles
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 oct. 2007, 00:48, en total s’ha editat 1 vegada.

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 21 oct. 2007, 21:18

Hola a tothom,

Volem donar-vos les gràcies a TOTS, participants, col·laboradors i amics, que ens heu donat suport els dies previs i el dia de la trobada, per que tot sortis bé.

També volem donar les gràcies molt especialment als nostres marits el Xavier i el Joan que han tingut la santa paciencia d'aguantar les nostres absències i els nostres nervis (més els meus que els de l'Angeles).

Us esperem el proper any

Angeles i Marels

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 22 oct. 2007, 10:26

Felicitats marels i angeles.Tan ben fet com els altres anys i, per mi, millor lloc..........Potser no es podia aparcar tant bé com els altres anys pero per altra banda, lloc encantador i molt millor menjar que anys anteriors.Muas.

fanina
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 24 des. 2005, 04:19

EntradaAutor: fanina » 22 oct. 2007, 11:51

MOLTES FELICITATS MARELS I ANGELES!!!!!!UN ANY MÉS L'HEU CLAVAT! TOT HA SORTIT GENIAL. EL LLOC, MERAVELLOS, ELS MENJARS (PER LA PART Q EM TOCA..), L'ORGANITZACIÓ, ELS BUTIAMICS.. TOT TOT GENIAL! I LES PEDAZO D'ORGANITZADORES Q GUAPES Q ESTAVEU!!!
EN FI, L'ENHORABONA PER TOT. DE DEBÓ, ÉS EL MILLOR CAMPI DE TOTS (ESCOMBRANT CAP A CASA ÉS CLAR.. JEJEJE) :P

UN MEGAPETO!!

PD: L'ÚNIC.... L'ANY VINENT.. ENLLOC DE PLÀSTIC... FUSTA O METALL EH!! JEJEJE

alma5
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 12 feb. 2006, 00:38

EntradaAutor: alma5 » 22 oct. 2007, 17:34

FELICITATS Angels i Marels per l’organització, el bon ambient i la vostra paciència, sou fantàstiques, i com no als col·laboradors que també fan una tasca molt important.
¡¡El lloc molt acollidor!! :P
Espero poder repetir un altra any, perquè vaig tenir el plaer de conèixer molts companys de partida del butinet, també gracies a la meva parella del campionat per animar-me amb tot moment, va ésser molt bon company.

Gracies a tots

Alma5 :D

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

EntradaAutor: sangdelprim » 22 oct. 2007, 20:24

eiiii
q podria dir després de tots els campionats q eu preparat !!!!
una vegada més os eu millorat....el lloc inmillorable...el local ok...(no conto la trancadissa de cadires...ejem ejem, pero aixo no estaba al vostre programa i per tant no teniu cap mena de culpa, abans al contrari, q de ben segur os va sapiguer molt de greu), segueixo, el menjar estupendo, el ambient no cal dir-ho, sensasional, enguany amb un valor afeixit...en fernando alonso ...el barça....el madrid... q més de un afisionat va estar a punt de rebre assitensia "tecnica" jejejeje..., en fi, q esperem q el any q falta per el proper, passi depresse!!! i tornarem a veurens, i tant q sí.....
Felisitats dons angeles i marels estensible a tots aquells/as col-alboradors/as per fernos, repeteixo, gaudir de una trobada tan maca.
una abrassada...
joan

anna_b
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: anna_b » 23 oct. 2007, 06:56

Enhorabona Angeles Marels i col.laboradors pel campi!!!!
per part meva va estar tot perfecte
Gracies per fer-nos passar un altre cap de setmana meravellos[size=18

perenton
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 78
Membre des de: 25 abr. 2004, 21:35

EntradaAutor: perenton » 23 oct. 2007, 19:51

FELICITATS Angels i Marels

Un campionat de butifarra perfecte

Fins L'any que be

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 10 nov. 2007, 21:45

Per fi tenim totes les fotografies penjades de la trobada de Lleida.

Els meus estimats Esgraciat i Pometes han estat els últims en enviar-les.

http://lleidabuti.googlepages.com/

Petons,


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants