PER EN CARLES YO TAMBE SE COPIAR I PEGAR

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 oct. 2007, 20:02

la Pregunta final Sr Base i vostè es Deu per dessidir qui juga bé o malament?, o la questió es jugar segons les seves cartes,


Jo em pensava que la botifarra era un joc de parella, i no pas un joc que has de jugar de cara al gran mestre perqué així estigui content i no et digui que jugues malament,

uff es massa per a mi això

apa siau
psc

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 20:03

es una llastima com la majoria de cosas que no interesan a segons quina gent se a esborrat el post on posabe aixo de las eleccions ( sera la magia de la web?) per cert no el baig escriure yo pero penso que no era un nick conflictiu que digueu vosaltres dels que no fan el que voleu. en cuant a que ets el amo de la web ja es note ja ,sobretot per que un amo sempre te el petit comite darrera, en cuant a lo de la buti en ludoteka penso que es una pagina mol ben feta i amb suficients posibilitats per fer la butifarra mol ben feta. aixo no vol dir que el butinet no sigui bo que yo mai he dit aixo es mol i mol bona la web, lo unic dolent que trobo que hia massa gent que te uns poders que no saven fer servir, tan que se las donen de bons estic fart de veura gent demanan ajuda i las @ aquestas tan bonas que tens ,donan excusas com ara no puc etc... alguna mes elavorada pero bueno en definitiva no val la pena continua discutin una cuestio que sempre tindreu rao vosaltres, nomes perque teniu el poder de banejar sino ja veuriam on estarian las raons.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 30 oct. 2007, 20:25

Tens algun problema d’identitat?..... tens algun problema amb l’arrobes que no sigui que t’hagin quikejat o benejat .
Tens algun problema amb el Butinet, si tu no insultes a ningú ?. Ho pregunto perquè em perd-ho el mig del teu post.... i a mes, sembla que no recordis el que dius... com insultes amb paraules de les grosses, com amenaces a la gent del butinet incloses les arrobes.

La veritat no ho entenc !!!

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 20:39

amb tu ni perdere el temps en contestarte perque has llepat el cul fins que te han donat el botonet que tan te agrada, i a tu et baig dir el que et baig dir perque anaves per mi per las cosas que te he dit sempre, la veritat que ets una llepaculs a que venia cridarma la atencio despres de un hora que habia discutit amb un nick de una jugada i habia sortit de la web i pasada un hora torno a entrar i tu em vens diguen que si torno a dirli algu a aquell tio em kikejaras si aquell nick ja ni era en la web? tenias ganas de provar el botonet i punt la llastima es que no som amb una taula sino avera si em deias el que dius per la web que ets mol llesta tu.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 20:41

la resposta final , encara no entens que no parlo de aixo, sino de que si a una partida posa experts es suposse que es per gent que en sap força no per algu que no sap, per tant yo no em ficacria sapiguen el meu nivell, pero clar iha gent que espensa que en sap força i despres juga com vas juga tu el altre dia i et baig dir , es per aixo que vas cremat?

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 30 oct. 2007, 20:44

Viam BASE: Jo crec que el teu problema mes important es que no et dones conte de que el ButiNET es un JOC!!... no LA GUERRA!!!!.

L'inmensa majoria de gent entra per pasar una estona agradble, dir quatre xorradetes pel xat general o fer un break durant la jornada laboral. Pero tú nomès crees polèmiques constantment. El problema no es de les @.. es TEU, si et foten fora les arrobes no es pq et tinguin mania, es que no nia deu que t'aguanti!!!!!... et baralles amb tothom!!!... insultes, menysprees, faltes.. etc etc.. Quan algú et porta la contraria, o li dius "pilota"... o t'en fots d'ell!!!!...

Aquesta es la meva opinió, que crec que la comparteixem moltisssims usuaris. Si vols fès com tots.... juga, pasat.ho be.... i tingues una mica de tolerància amb la gent que no juga al teu gust... viuràs mol nillor tú.... i nosaltres

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 20:45

PER TOTS AQUELLS SEGUIDORS DEL SEU LIDER PODEU CONTINUAR SEGUINTLO AIXO A MI NO ME INTERESA LO MES MINIM PERO DINS UNA PARTIDA PUC DIR EL QUE VOLGUI ,PERQUE ES EN PRIVAT US AGRADI O NO AL XAT TAMBE ENCARA QUE EM FEU FORA, AIXO NO US DONE LA RAO, PERO NO PENSO CONTESTAR MES LLEPADAS D ELAS VOSTRES SI ALGU VOL DISCUTIR EL TEMA AMB MI QUE ES DIRIXEGI A MI NO QUE FAÇI SERVIR AQUET SARCASME QUE SEMBLA US FA TANTA GRACIA ..........APA ADEU. ¿NO ES AIXI QUE ES FA EL GRACIOS?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 oct. 2007, 21:13

Base, una pregunta: si tant malament estàs aquí dins, per que segueixes entrant????

Adéu !

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 oct. 2007, 21:21

Sr. Base , la veritat tu al.lucines

Codi: Selecciona’ls tots

la resposta final , encara no entens que no parlo de aixo, sino de que si a una partida posa experts es suposse que es per gent que en sap força no per algu que no sap, per tant yo no em ficacria sapiguen el meu nivell, pero clar iha gent que espensa que en sap força i despres juga com vas juga tu el altre dia i et baig dir , es per aixo que vas cremat?


no he jugat mai amb tu , ni ganes , la veritat prefereixo jugar amb els robots que amb personatges com tu , per a mi es mes important l'educació que el sapiguer jugar, i si una persona fa una mala jugada pues "borron y cuenta nueva" ni la tinc que insultar ni he de marxar de la partida, perquè la veritat tothom a començar a jugar algun dia, si que n'hi ha uns que neixen ensenyats però aquets són de un altre galaxia

apa siau
psc

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 21:42

ja te he dit que la web es bona o no mes saps llegir el que te interesa carles? i me agrada mol la butifarra per aixo entro no per feri amics etc.. cuan crec que amb algu tinc afinitat no tinc cap problema pots preguntar a ladolors ,la uosa, el chester1960, el emoo ,el seuma, la misabel, el kafka, el jouli, i alguns mes que no recordo penso que aquets nicks que he posat no son ni d ebon troç gent problematica i que son gent educada aixis que no amb totom tinc problemas apa adeu.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

EntradaAutor: base » 30 oct. 2007, 21:45

beig que a mes tampoc saps llegir donç bam jugar laltre dia i et baig dir una mol mala jugada que habias fet,bam discutir i desde allavorens vas encontra meba com tants pero aixo a mi se men fot. perque ja he vist mes d eun post teu que amb molta educacio i amb molt de sarcasma us penseu que sou mol bons per aixo us sap tan greu cuan algu us recrimina una jugada clarisima mal feta, apa adeu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 oct. 2007, 21:47

Doncs per que no calles i aprofites lo bo, en comptes de criticar-ho tot i buscar brega ??

Adéu !

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 31 oct. 2007, 00:28

es una llastima com la majoria de cosas que no interesan a segons quina gent se a esborrat el post on posabe aixo de las eleccions ( sera la magia de la web?) per cert no el baig escriure yo pero penso que no era un nick conflictiu que digueu vosaltres dels que no fan el que voleu


Dons aqui tens " la magia del ButiNET " (si això tu vares agafar en serio, si que hi ha per riure si ).


Publicat: Dc Ago 09, 2006 12:48 pm Assumpte: ELECCIONS
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1135

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 31 oct. 2007, 06:43

Miri Sr Base:
quan vostè diu:
beig que a mes tampoc saps llegir donç bam jugar laltre dia i et baig dir una mol mala jugada que habias fet,bam discutir i desde allavorens vas encontra meba


l'única que cosa que encara en mig funciona es la meva memòria, i la veritat jo amb vosté no recordo haber jugat mai a la botifarra, ni l'altre dia ni mai , per tant li aconsello de tot cor que deixi els alucinogens, que a la fi foten mal

Ja sé que sonmiar es gratuit, i que li encantaria ebroncar.me en una partida com fa amb totes les victimes de les seves famoses partides però és quedarà amb les ganes,

Per acabar li recomano que deixi de part aquest vicitmisme que porta de damunt de tothom contra vosté i es dediqui a jugar així de fàcil.

Però recordi que una mala jugada per vosté pot esser una bona jugada per el seu company .

apa siau
Psc

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 31 oct. 2007, 09:52

Ostres BASE la BET ja m'ha tornat a pasar al devant!!.... es mès ràpida que jo.

Volia dirte, mirat aixó:
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1135
i et donaràs conte de que tú (encara que no t'ho creguis) tambè ets humà i la "cagues" com o fem tots. Aqui ningú et te mania persecutoria, ni destrueix les coses que no li agraden... (piensa el ladrón....), per tant seria de ben nascut que demanessis diculpes quan t'equivoques i que, com fem gairebè tots, no fesis servir "sempre" un tó despectiu o insultant per expresar les teves opinions.

Creu que et dic tot aixó de "bon rollo", jo tampoc puc tenir res en contra teva dons no et conec... pero amb la teva actitut molestes i alteres la convivència del ButiNET.... i a fer aixó, no tens cap dret

Apa, si pots reflexiona, que podría ser que no estiguesim tots equivocats.... i fossis tú el que và errat.

siau

alfons/plana

Pd: Abans de dirme "pilota" i "llepaculs"... pensa si podria ser que tingues raó.....


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron