ButiKorassonet: ButiPubilla 2003

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

ButiKorassonet: ButiPubilla 2003

EntradaAutor: jiji » 28 des. 2002, 05:49

bé bé.. el que es promet.. és deute! i ara quedarà clar la no discriminació sexista de la jiji ni del ButiKorassonet!!!! :roll: ja podeu fer aquí els vostres suggeriments i presentar candidatures a la ButiPubilla 2003, i de pas ens podeu explikar perquè es mereix el títol! jejjee la únika norma que hi ha és...mmm... tirar la petita?? ai nono que això no va aki!! (faig la mateixa brometa per allò del aiiiii a nosaltres no ens la fas.. pos tots/es igual i andandu! jeje el que deia numés poden ser candidates les que siguin noies noies de veritat eh?????? ara no em vingueu amb allò: ooooooooooh! es que pel nick aixi a primera vista semblava taaaaaaant wapaaaaa, tan sessyyyyyyy taaaaaaaaant femenina!! i resulti que se digui manolo :shock: jejeje

Jo per no deixar-ho així sense res... i per trenkar el gel! com qui no vol la cosa i segons suggeriments i exclamacions de Butixatus vàrios jejeje proposo la nostra ensaimadeta @Masos com a la ButiXati més amable, eficient, participativa i dolça :wink: , la nostrissima @lanena com a la ButiXati divertida, agradable, amb paciència i..aquell savoir faire 8) , i...la nostra (i meva i meva parella de buti) mafalda com la Butixati supernena super super akitepilloakitefaigkapot :twisted: ...et voilà!)

Una abraçada, ànims... i... ke guanyi la millor!

montse/jiji
jiji l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 gen. 2003, 01:28, en total s’ha editat 10 vegades.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 29 des. 2002, 21:52

M'agradaría proposar a la bruixeta. La llista de raons sería molt llarga pero en resum per la seva simpatía i el seu enorme cor. Crec que els que la coneixem estem tots d'acord en això jejeje.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 30 des. 2002, 00:39

BUFFFFFFFFFFF !!!!!! això es molt complicat! totes les opcions i moltes més, son vàlides. La llista es curta i serà renyida.
El meu vot per @lanena, per simpàtica, guapa, em va ajudar en els inicis, es dolceta :wink: , i també per que cada dia em rento la cara amb l'aigua que a ella li sobra.

Noi_bo, tens tota la raó amb bruixeta.

figura
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 30 des. 2002, 19:55

EntradaAutor: figura » 30 des. 2002, 20:00

Hola! no se si es possible ni si voldràs pero jo crec que hi hauries de ser tu també jiji entre les candidates.. vavava mulla't que el meu vot serà per tu! :oops:

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 01 gen. 2003, 05:34

eooooooooo, genteta i de la @rous??????????, ningu s'enrecorda??, penso que es una de les candidates aquet lloc, no?,
per lo tant no puc votar :(, jiji afageix-la i aixi podre votar perque no se com va aquet trasto :), gracies per endevant!!!!!!!!

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 03 gen. 2003, 00:19

invitado: personalment crec que tens tota la raó i que la @rous és una bona candidata a ButiPubilla però... hauries d'identificar-te i dir-nos qui ets si vols fer propostes!! :wink:

Una abraçada.

jiji/montse

:idea: PD: per identificar-te als foros només t'has de "loginar" (a dalt a la dreta)

wina
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 24 set. 2002, 13:26

nova candidata al poder

EntradaAutor: wina » 03 gen. 2003, 16:57

Vull proposar a la Cris pq ultimament esta molt inmersa en la labor de fomentar el bon rotllo a butinet des de que la nostra rous hi falta. Dona gust veure el companyerisme que s'hi respira a butinet.
La veritat, estic encantada del aire d'humanitat que s'hi respira.


wina

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 09 gen. 2003, 17:55

VULL votar per la millor BARRUFETA

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 09 gen. 2003, 23:59

Boneeeeeeees!! ButiKorasonets addictes!! :roll:

figureta!!!! korasson!!! t'agraiexu el teu comentari però se ha reunido la asamblea de majaras (o sigui jo mateixa amb mi) i he decidit que..no em veig capaç de "enfrontar-me" amb akestes superButinaires tant GENIALS!!!! :oops: jajajajajajaja.. ara en serio! un patunas <-------------------------aixi---------------------------> de gran però no afegiré a la jiji perquè es convertiria en jijipalomoyomeloguisoyomelocomo!! :twisted: jeje millor com està!!

I...larviiiiiiiiii!!! wapiiii!! em sap greu però...ja tenim les nostres 6 CANDIDATES FINALS a ButiPubilla 2003 :!: :!: :!: ,però em sembla que malgrat no ser-hi (akesta vegada perque me l'apunto per la propera jeje) la teva estimadissima BARRUFETA , podràs barrufar-ne alguna altra que segur que a ella no li importarà!! :twisted:

vavavvaa a votar i a escampar la veu.. heu de fer vosaltres la campanya per la vostra Buticandidata preferida!! jeje :wink:

i... que guanyi la MILLOR!!!!!!

jiji/montse

PD:mmm... em sembla que ho teniu difícil eh?? jeje :wink:
jiji l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 gen. 2003, 16:33, en total s’ha editat 1 vegada.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 10 gen. 2003, 13:59

totes sou excepcionals, pero ja que el meu vot inicial sembla que no es valid, i crec que la jiji m'insta a "revotar", (oti que rar sona) joujoujou, votare per la nostra guia "butinal", sempre es alla on creu se la necesita, ROUS et necessitem aqui, a casa.

P.D. ho mereixeu totes,petonarrassooooooooooooooo.........i gracies per aguantarme.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 10 gen. 2003, 14:23

:oops:perdoneu :? entre tanta dona ,i totes bonicas , i rebonicas , no me loguinat ,, joujoujou, soc el de adalt ..assiess :wink:

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 10 gen. 2003, 16:38

Holaaaaa!!!

La Cris ha cedit la seva plaça de candidata a ButiPubilla a la BARRUFETA per tant ja tenim nova candidata!!! jejeje

molta sort i abraçades!

jiji/montse

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 15 gen. 2003, 21:43

Figuresssssssssssss i wappesssssssssssssss, molt bona nit a tothom.
jiji, m'has posat en un compromís, jo et volia demanar que hi afegessis a dues butinetaires que crec que es mereixen ser candidates per elles mateixes (segur que n'hi ha d'altres), però a mi, personalment, m'hi falten aquestes dues, i són: la issa i la martawei. Sense elles el butinet no seria el mateix.
Però com que ja t'has posat sèria amb el larvi, no et demano res, només que en quedi constància.
Després de rumiar molt, sense saber per quina candidata em decidia, ho he fet per la MAMMA @rous.
Rous, ets un encant, un petonàs d'un admirador incondicional.
Petonets i abraçades.
Agustí :D

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 15 gen. 2003, 23:27

Hola Jiji, jo també estic d'accord amb l'Agusti en la nominació de la pubilla en Manca la Martahari i la Issa, i moltes mes , no es podria fer una pre-llista oberta i treure a totes les persones que no hi vulguin estar, i deixar a totes les demès amb l'oportunitat de participar, jo crec que es una miqueta dificil, pero t'ho tinc que posar dificil també perquè sinó no te gràcia
un petonàs
psc (el vei del ieti de la cerdanya)
siau

annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

EntradaAutor: annesherly » 16 gen. 2003, 14:22

Holessss

Com l'Agustí, penso q faltarien la martawei (maquíssima) i la issa (simpàtica, wapa, bona jugadora....), però i l'annanona?? (un encant de butinaire), i...... seguiria amb unes quantes candidates més, però no pue ser, oi??

Uffff, si que està la cosa dífícil per votar !!!!! :shock:

Petonetsssss


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants

cron