Una basa només

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Una basa només

EntradaAutor: DeepButi » 09 des. 2007, 12:03

Avui no porto un dat, només una carta :twisted: ...

Botifarra, a mitja partida i amb resultat discret, de manera que ningú acaba per un punt més o menys ...

Penúltima basa: Est surt de basto, Nord mata de Rei, Oest no serveix.

Jo, a Sud, porto As i 6 de basto.

Les tres cartes que falten són Cavall de basto, Cavall d'oro i Rei d'oro. Naturalment no sé qui porta què, poden estar de qualsevol manera. Potser el Cavall de basto a Est, però també pot estar a Nord.

Agafeu? O la deixeu passar?

...

Em vaig guanyar una bronca però opino que vaig jugar correctament.


Tingueu manilles.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 09 des. 2007, 19:38

deep. La buti es teva, del teu company, o dels altres?

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 09 des. 2007, 22:04

Jo deixaré passar la bassa i tiraré el 6 de basto confiant que el company tingui el rei d'oro o el cavall de basto (això es un 66% de possibilitats). Si no és així mala sort.

Si mato d'as el meu company té un 50% de tenir el cavall de basto. És poca diferència però m'arriscaré.
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 des. 2007, 16:17, en total s’ha editat 1 vegada.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 10 des. 2007, 12:54

Si est surt de basto, ja em fa sospitar que pot tenir la següent ferma al meu as, i mes quant veig el 12 del meu company, a la taula quedaran 2 cartes de basto i dos d’oro i l’única opció dolenta es que el meu company tingui el cavall d’oro. Per tan a passar-se el as de basto.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 10 des. 2007, 13:24

Tenint en compte que no tenim l'informació de les anteriors bases de bastons, (seria intressant saber que ha pasat amb els 7 bastons restants), jo crec que donaria bo el rei del meu company... nomès si tè el cavall d'oro no serà nostre la seguent basa. Nomès em jugo 4 tantos... per ampliar les possibilitats de poder guanyar 8, es rentable.
A mes, si el meu company tinguès cavall i rei.... voleu dir que no mataría de cavall, faltant l'as?????
Un altre detall: est no pot tenir el rei d'oro... si el tingués, s'el faria abans de anar al basto, no???... un altre motiu per posar el sis de bastons!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 des. 2007, 14:24

Me n'alegro de veure que coincidiu amb mi. No vaig agafar.

Evidentment, el company tenia el cavall d'oro, la jugada va sortir malament i em vaig guanyar una bronca :twisted: :twisted:.

Misèries de la botifarra!

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 10 des. 2007, 15:31

Una curiositat deep: Oest tenia el rei d'oro, oi?.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 des. 2007, 16:24

plana ha escrit:Una curiositat deep: Oest tenia el rei d'oro, oi?.

plana ... per definició. Si Oest no tenia basto (no ha servit a la penúltima) només podia tenir Cavall o Rei d'oro, i si el Cavall el té Nord, només li queda el Rei.

El meu anàlisi complert és:

Si Nord té el Cavall de basto, tant li fa el què fem, tot nostre, per tant aquest cas no cal analitzarlo.

Per tant, només cal analitzar quan el Cavall de basto el té Est ...
... si agafem, farem 8 punts (i els contraris 8 ).
... si deixem passar, podem fer-ne 4 amb Rei d'oro a Oest (i els contraris 12) o fer-ne 16 amb Rei d'oro a Nord (i els contraris cap).

Com bé deies, la possibilitat de guany (8 adicionals) és superior a la de pèrdua (4 menys).

Donat que no hi ha cap orientació de com està l'oro ... cal còrrer el risc. O això vaig fer jo, vaja. I ja se sap ... Qui no s'arrisca no pisca.

Tingueu manilles.
(aquest foro està més soso que la sopa de farinetes!)

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 10 des. 2007, 17:47



... diu q sí Deepie... i si no en surt bé doncs mira....

ahhhhhh i........................


cossssssssssssssaaaaaa linddddddddddddaaaaaa!!!!!!

(pa q no diguis q ta soso el foro :P )


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

cron