Una petita consulta: com de promiscus sou ?? (al butinet)

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Una petita consulta: com de promiscus sou ?? (al butinet)

EntradaAutor: Carles » 08 maig 2008, 12:38

Hola !

Doncs això:
- Jugueu sempre amb la mateixa parella ??
- Soleu anar canviant ??
- Malgrat anar canviant, faig algunes partides amb la mateixa parella ??
- Tinc X parelles fixes ??

Adéu !

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 08 maig 2008, 13:42

en el meu cas:
no tinc parella fixe.
si vaig canviant.
si amb alguns faig moltes mes partides que amb d'altres.
diguem que alguns son mes "asiduos", pero independenment de si es de parella o parella contraria.
Espero que te serveixi per l'estadistica ......

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 08 maig 2008, 16:13

A pinyó fixa. Dilluns, dimarts i dimecres roda amb els mateixos.

La resta dels dies si entro depèn de qui trobi.

A vegades jugo d'incògnit. Com tants suposo.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Una petita consulta: com de promiscus sou ?? (al butinet

EntradaAutor: Angeles » 08 maig 2008, 17:16

Carles ha escrit:- Jugueu sempre amb la mateixa parella ??
- Soleu anar canviant ??
- Malgrat anar canviant, faig algunes partides amb la mateixa parella ??
- Tinc X parelles fixes ??


Crec que el meu costum de joc està més aviat en la tercera opció.

Tot i que canvio de parella :oops: , generalment sempre jugo amb la mateixa gent.

De fet, la meva rutina és:

Entro
Saludo
Miro a veure qui trobo
Si tinc ganes de crear, creo i convido a gent coneguda.
Si no hi ha gent coneguda faig pública
Si no tinc ganes de crear espero, o bé a que algú digui per a jugar una, o bé a que algú convidi.
Si em ve de gust entro a la primera partida pública que algú tingui creada.

Veieu que fàcilona soc ? :D

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 08 maig 2008, 21:28

ejem Angeles treu lo de facilona, ke no doni peu a pensar malament jjuasssssssssssssssssssssssssss. :twisted:
Dons ja que estic per aki diré que m'agradaria ser mes promísqua, si, snif :( peró per regla general jugo quasi sempre amb la mateixa gent (perque amb lo que xerro pocs m'aguanten ) :mrgreen: pro de tant en tant la faig pública provant viam si hi ha sort i es pot acavar.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 09 maig 2008, 23:10

Salut a tothom!

En Carles ens demana per la nostra promiscuïtat butinetaire: és un xafarder o un viejo verde?

Bé, bromes a part, he de dir que he trobat una sèrie de gent increïble des que em connecto al ButiNet. El cert és que en conec ben poca presencialment, però em sembla que no és agosarat dir que hi tinc bastants amics, i també, desgraciadament, algun enemic.

Bàsicament faig 3 tipus de partides al ButiNet. Per cada tipus de partida solc tenir una parella diferent (guapo que sóc!):
1) A corre-cuita, per desconnectar un moment de l’activitat que estigui fent. Aleshores entro a la primera que trobo o en creo una ràpidament. L’acabo (de vegades, ja m’enteneu...), m’acomiado i surto del ButiNet. Excepte amb els integrants de la meva particular llista negra, jugo amb qui sigui. De fet, de vegades, no en recordo ni els noms. En aquest cas, doncs, es tracta d’una relació de aquí te pillo y aquí te mato.
2) Campionats on-line. Ara mateix, i des de fa ja bastant temps, tinc la sort de jugar-los amb la guita, una excel•lent jugadora i millor amiga. Espero que duri! On es pot trobar una persona que aguanti estoicament les meves badades, els meus errors infantils, les meves faltes de concentració o els meus mals humors i encara et digui que és ella qui ha jugat malament? Altrament, si fora dels campionats coincidim en el xat i no tenim pressa, també solem jugar plegats. Aleshores convidem coneguts i ens fem un fart de jugar o ... de tabalejar! De moment, i mentre m’aguanti, aquesta és una relació estable.
3) Partides on em deixo estimar. De vegades en moments d’ensopiment, tot navegant per Internet posem per cas un diumenge a la tarda, estic connectat al ButiNet. Tard o d’hora apareix un missatge en verd convidant-me a jugar una partida. Òbviament, és una invitació de part d’algun dels bons amics butinetaires que necessita un xaiet innocent al qual guanyar després d’una ratxa de severes derrotes: jo sóc, evidentment, aquest anyell sacrificat que li refarà la seva autoestima. Aquesta és una relació esporàdica d’un amor boig d’una sola tarda de durada.

Apa, sigueu feliços, i sobretot, que tingueu moltes manilles!
josep (rimbombante o rimbo)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Re: Una petita consulta: com de promiscus sou ?? (al butinet

EntradaAutor: plana » 11 maig 2008, 01:00

Carles ha escrit:Hola !

Doncs això:
- Jugueu sempre amb la mateixa parella ??
- Soleu anar canviant ??
- Malgrat anar canviant, faig algunes partides amb la mateixa parella ??
- Tinc X parelles fixes ??

Adéu !



Dons mira: la meva promiscüitat es tal, que per ser sincer, et tinc de contestar SI a les quatre preguntes. Creo moltes partides públiques... tambe

Siau!

cosmiceric
Contro
Contro
Entrades: 11
Membre des de: 05 juny 2008, 12:22

EntradaAutor: cosmiceric » 21 jul. 2008, 15:31

Doncs jo ento i jugo a les partides que es crean publiques, a vegades creo i convido per ordre de l abecedari. ara que comenco a coneixer jugadors, hi ha noms que passo per alt per que van de sobrats. de pas et voldria agrair la feina que feu, si no fos per vosaltres, no podia continuar fent algo que m entusiasme ja que he canviat de residencia i en el meu poble es pensen que la butifarra es un derivat del porc, pobrets ilusos!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 54 visitants

cron