Sortida d'as en semifallo

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Sortida d'as en semifallo

EntradaAutor: noi_bo » 16 gen. 2003, 08:24

Molts cops ens trobem amb un as tot solet... Que és el millor que podem fer? Aquell pal ni tocarlo esperant que es passin la manilla i així poder fer-lo? O bé encarar-lo per deixar ferm el "possible" rei del company i així poder fer "anades" d'un altre pal?. Jo personalment no el tocaría mai pero com sempre poden haver-hi circumstancies especials. Bé macos i maques espero que hi digueu la vostra a veure que opineu.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 16 gen. 2003, 13:38

Jo normalment no el toco, ja ho farà algú altre (que hi farem, peco de confiar innocentment en la sort de que s'empassin la manilla). Però tampoc estic totalment convençut (casumdena ... això de ser un cagadubtes és un "xou"). A veure que diuen els experts.

Utopic

EntradaAutor: Utopic » 31 gen. 2003, 13:01

Jo tiraria l'as... amb sort el company te la manilla, cosa que salva l'as o potser te el rei, que llavors és salvat. A mes, així jugues al semifallo: potser et prenen l'as, pero la resta del pal el menges tu amb trumfo. Digo yo.

pedrero
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 16 des. 2002, 11:34

no toques l´as

EntradaAutor: pedrero » 31 gen. 2003, 13:24

si la manilla es del company ja vindrà, i si no perdut està i pots enganxar la resta o si tens sort anarten


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants