Com ha afectat l'Euro al Butinet

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Com ha afectat l'Euro al Butinet

EntradaAutor: Visitant » 19 gen. 2003, 12:47

Escriu Sol

Desprès de poc mes d'un any de l'entrada del Euro a les nostres vides, volem demanar l'opinio dels usuaris del butinet sobre les seves conseqüencies en el joc de la butifarra a través de Internet. L'Euro ha estat un handicap per el Butinet?, la creixent demanda per ser usuari del Butinet ha estat deguda a la introduccio del Euro a les nostres butxaques?, com afectarà en un futur l'arrodoniment dels preus en les manilles?, Que un café ara costi 1 Euro, provocara cantar mes butifarres?. Aquest i altres temes haurien de ser debetuts a fons, per evitar mals majors en un futur.

Sol
"Candidat a Butipubillu"
p.d. algú hem pot dir perque no puc posar el nombre de Usuari i sempre hem surt invitado?

jordi_de_la_nou
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 21 set. 2002, 21:59

L'EURO I EL BUTINET

EntradaAutor: jordi_de_la_nou » 19 gen. 2003, 16:43

Jo sincerament estic una mica preocupat.

Abans jugava al butinet i deia: Maria¡¡¡ una cervesa per a tots els de la taula, que pago jo. Ara des del "putu" euro, resulta que la convidada em surt més cara, no diguem si ho faig jugant al bar del poble, després encara surt més car que aquí al butinet.

Pel què fa a les manilles, mira una baralla abans em costava X i ara em costa una mica més de XX, la diferència és prou important.

Resumint:

A mí m'agradava la pesseta, també m'agrada anar a l'estranger i saber que no he d'anar al banc abans, el problema és que em van dir que quan anés a l'estranger no hauria de convertir, perquè la moneda seria la mateixa. Collons¡¡ com em van enganyar, si segueixo traduïnt com abans. Ara en comptes de dir un franc francés són 25 peles i per tant quatre francs vint duros, resulta que he de fer 0.60 cèntims de "putu" euro són qautre francs o sigui que 0.60 "putus" euros són 100 pessetes.

Un cop he fet els càlculs, ja m'han fotut l'as i la manilla.

Més cardat és quan un et diu: i tu quant cobres cada més?, òstia fot 13 mesos que cobro en euros i encara no sé quant cobro, com puc sobreviure si no sé quant tnc disponible?.

Resultat final: mai arribo a final de mes, i clar ja no puc convidar ningú a cerveses mentre jugo, per por a passar-me del pressupost.

Si algú juga amb mí que ho sàpiga, fins el 19 o el 20 de cada més puc convidar, a partir del vint espero, el 31 com si m'hagués tornat boig.

VISCA LA GRAN BRETANYA, QUE MAI ENTRARÀ AL PUTU EURO, COM MAI CONDUIRÀ PER LA DRETA.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 01 feb. 2003, 10:02

Molt be jordi de la nou, jo estic d'accord amb tu que el Euro ens sobre pero a mi també em sobra la pesseta, mira monedes del reino Español no gràcies, si pogues esser proposa com a moneda per a catalunya la butifarra

llavors tindriem saltxixes per a monedes petites
butifarres per a monedes mitjanes
i butifarrons per monedes mes grosses

vinga dons
una abraçada
siau a tothom
:mrgreen:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 01 feb. 2003, 10:05

Autor Mensaje
Invitado Publicado: 01 Feb 2003 09:02 Asunto:

--------------------------------------------------------------------------------

Molt be jordi de la nou, jo estic d'accord amb tu que el Euro ens sobre pero a mi també em sobra la pesseta, mira monedes del reino Español no gràcies, si pogues esser proposa com a moneda per a catalunya la butifarra

llavors tindriem saltxixes per a monedes petites
butifarres per a monedes mitjanes
i butifarrons per monedes mes grosses

vinga dons
una abraçada
siau a tothom

weno aquest distret torno a esser jo que com sempre m'he descuidat de loguinarme
vinga una abraçada
i visca la republica Catalana
siauuuuu


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 72 visitants

cron