Bugs de la versió 3.0.1

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 24 jul. 2008, 09:24

Bones! 1) Una jugadora es queda penjada dins la partida, després d'esperar-la, decidim els altres tres tancar la partida, clico tancament consensuat (o com es digui, q ara no ho recordo) espero q els altres ho facin i em surt que he estat kikejada. Surto de la partida i em dóna com a abandonada. 2) Amb aquesta nova versió no em funciona la tecla Enter (he d'escriure-ho tot seguit) ni tampoc el botó dret del ratolí, perdent-me clar, totes les opcions d'aquest. Em passa tan sols als fòrums...a la web, vull dir.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 jul. 2008, 12:23

Hola !

1) Si un jugador es queda penjat dins de la partida, no es pot fer un tancament consensuat (només es pot fer amb 4 jugadors). L'única opció es fer-lo fora de la partida (al jugador penjar) i aleshores ja es pot o continuar o sortit.

A qui li tocava fer acció a la patida? Per que si li tocava tirar al jugador penjat, no es possible que et fessin fora a tu.

2) Aquest "error" ja s'ha reportat ... i sempre s'ha solucionat misteriosament. Prova de canviar de navegador.

Adéu !

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 24 jul. 2008, 12:55

Carles ha escrit:Hola !

A qui li tocava fer acció a la patida? Per que si li tocava tirar al jugador penjat, no es possible que et fessin fora a tu.

Adéu !


Li tocava a la jugadora penjada i vaig ser kikejada, per error, n'estic convençuda, però em varen kikejar. No em fa res q em consti com a abandonada, simplement exposo el q va passar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 jul. 2008, 12:59

Teòricament no es possible fer fora a ningú si no li toca tirar, així que revisaré que no hi hagi res malament :-)

Adéu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants