Conectar Butinet des d'una màquina que es conecta amb proxy

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quimet
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 25 set. 2002, 12:36

Conectar Butinet des d'una màquina que es conecta amb proxy

EntradaAutor: Quimet » 27 gen. 2003, 09:18

Hola,
El meu ordindador no està conectat directament a internet. Em conecto a través d'un altre ordinador fent servir un proxy(analog proxyconcretament. Hi ha alguna manera de que em pugui conectar a butinet? Si algú sab com conectar-me amb un altre proxy, li agrairé si m'explica quin proxy he de fer servir i com l'he de configurar. Gràcies

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2003, 20:30

Hola Quimet !

Aques proxy no el conec, per tant no et puc ajudar concretament.

Però segur, que si buskes per les opcions, trobaràs algo semblant a "NAT", "mapejar", "NAT ports", etc etc.

Per poder entrar al ButiNET, tens que dur-li al proxy que faci NAT.
Segurament serà activar una opció.
A més, si vols crear partides, li tindràs que dir al proxy, que et deixi pasar el port 9113 al segon ordenador.

Si no en tens prou, tornes a preguntar i seguim provamnt :-)

Adeu.

Deu_CAT_Siria

Deu_Siria (aillat completament del mon :cry: )

EntradaAutor: Deu_CAT_Siria » 22 feb. 2003, 20:46

Hola amics, despres d'una llarga absencia compareixo de nou demanan excuses per la meva absencia. Hem trobo a Siria despres de dos viatges incomunicat... Italia (per feina) i Slovaquia (sens e acces a internet), ara fa unes setmanes que estic a Siria i per fi tinc acces a internet, molt inestable i ademes per un proxy del govern que no hem permet fer quasi res (fins i tot es penja a l'enviar e-mails!!!).... Si algu te algun software per bypassar el proxy assasi prego m'ho digui. A mes informar als interessats la meva nova adreça d'emilio, podre llegir pero respondre es una odissea (inshal.la). josepdeu@wanadooadsl.net

Apa, molts records i gracies
Petonets, besades i pipius.... Deu_CAT

P.D. Messenger no funciona, si veieu al Davidbxl li dieu que estic be (es el meu cunyat i es conecta per les tardes).


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 24 visitants