El marcador em fa malament les sumes...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

El marcador em fa malament les sumes...

EntradaAutor: noi_bo » 27 gen. 2003, 16:47

Em pasa una cosa molt curiosa. Molt sovint el marcador s'em descontrola totalment. Fa les sumes malament, comptabilitza punts negatius, etc.... A algú més li passa? Quina és la solució? I... si no en tinc ni punyetera idea d'informatica com ho puc arreglar? (parlar-me de mapejar ports em sona a xinés... o vaig neixer massa aviat, o soc molt limitadet o les dues coses alhora jeje).

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 27 gen. 2003, 16:55

No ploris, noi_bo ... no estàs sol. Jo confirmo que també m'hi he trobat.

És curiós, a vegades et diu Nos: -5 Vos: 0 .... i tu ..... :shock: :shock: :shock:

O per exemple, m'he trobat més d'una vegada que deia ... "La partida s'ha acabat" i el resultat deia Nos:77 Vos:58 ... i altre cop .... :shock: :shock: :shock:

I lo curiós és que no els passa a tots els de la partida. Alguns ho veuen b i altres malament.

Pero em penso que això no és algo que tu puguis canviar, noi... suposo que a la propera versió estarà arreglat.

Una abracada.

Visitant

ejem

EntradaAutor: Visitant » 28 gen. 2003, 17:36

Estimat noi_bo,

He vist que comentes el mal funcionament del teu marcador a la hora de jugar les partides, i jo hem pregunto, no serà que la teva maquina te poca memoria ram?, o sencillament que tu i ella no esteu d'acord en alguna ma?, si fos així sapigues que la manilla son 5 punts, l'as 4, el rey 3, el cavall 2, i la sota 1, i el fet de guanyar una ma s'afegueix un altre punt, pero tot aixó nomès quan la guanyes (la mà es clar), no pots sumar bases que el contrari ha guanyat, això no seria lógic. Vaja tu confia en l'informatica, i tingues fe. No et desenimis, de mica en mica es va agafant soltura en jugar, i vas fent punts en mes regularitat.

Sol

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 29 gen. 2003, 09:05

Bones gent. Abans de res et dono les gracies per la teva solidaritat CiutatdeSal. Al menys ara ja sé que no estic sol. Es un problema greu perque a la buti el marcador sempre és determinant (a l'hora de fer trumfos, contrar, fer una buti, etc...). Llavors en el meu cas com que el marcador no em dona cap fiabilitat em veig sempre obligat a preguntar constanment a la resta dels jugadors. A part dels comentaris graciosos que m'he d'aguantar (podría fer-ne un llibre) al final em sembla que em faig pesat tan preguntar.... com anem????. Bé espero que algun dels experts informatics que tenim al butinet em pugui donar la solució. Gracies per endevant.

PD. Sol gracies per explicar-me com anaven les puntuacions... ara ja ho sé. I tranquil no em desanimo jejeje. El día que vulguis en fem una.

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 30 gen. 2003, 23:17

noi-bo: si k deu ser emprenyador no saber la puntuació......peró no deurías condicionar la forma de demanar o de contrar a la puntuació. Oblida el marcador i pensa amb el company. si tens bo per contrar, es igual k tinguis 20 punts com 100 (de fet si tens 100 es com mes elegant contrar......) (diguem destraler, si vols). Per contrar o no, no miro mai el marcador, només les cartes.


Recorda...... lo important no es guanyar.....Lo important es destroçar-los. 8)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 76 visitants

cron