Butifarra virtual amb public

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Butifarra virtual amb public

EntradaAutor: noi_bo » 29 gen. 2003, 09:17

Voldría saver si sería possible que mentre algú està jugant una partida poguessim entrar com a espectadors podent inclús parlar en el xat amb la resta de jugadors. Aquesta idea l'he tret també del parxis online on pots veure quins jugadors formen cada una de les partides i tens la opció en qualsevol moment d'entrar d'espectador a la que vulguis amb una excepció: si un sol dels jugadors no vol public pot impedir-ho i llavors ningú pot entrar. Penso que en un joc com la butifarra sería molt interessant poder fer-ho. Ens podría permetre "estudiar" els nostres rivals, veure noves maneres de jugar i penso que s'obririen un ventall de possibilitats més. Pels que estiguin interessats per veure com funcionen les partides de parxis amb public podeu anar a www.ludoteka.com.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 29 gen. 2003, 12:26

Holes noi_bo,

Em sembla recordar que aquest suggeriment ja va sortir publicat una vegada al forum i van sortir moltes alternatives ... que si el "públic" podia participar o no en la xat ... que si els jugadors podien decidir fer la partida pública o privada ... etc...

A mi em sembla molt be, sempre que els que juguen puguin triar com volen fer la partida, que no sigui pública sempre.

Ara faltaria veure que n'opinen els encarregats de les noves versions del ButiNET i si està previst incorporar-ho o no.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 gen. 2003, 13:46

Hola Noi_bo !

Primer de tot, que no se repita això de donar una web de la competencia !!!!!!
Per sort la web es una merda, i no he consegit ni jugar ni veure cap partida ...... :twisted:

Pel que far a veure partides ja està a mig fer .... paciencia, tot arrivarà.

Adeu !

PD: Espero que a finals de febrer .......

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 29 gen. 2003, 14:17

Apaaaaaaa Carles. :shock:

Que dràstic. Per mi un parxís no substituirà mai a una butifarra. O bé no hi jugo o bé seràn compatibles, amb lo qual, no pateixis que no marxarem tots cap allà :wink: (al menos jo no).

A mi m'ha picat la curiositat i l'he visitat i la veritat és que no l'he trobada tant malament com tu dius, al contrari, trobo que està prou ben feta, suposo que tot és qüestió de gustos, clar.

On hi hagi una bona butifarra ... (ei, no malpenseu).

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 gen. 2003, 15:41

Hola Ciutat !

NNo hem dec haver expresat be ......

Lo de la competencia, ho deia en broma, no em fan cap po :-p

I lo de la web que es una "merda", ho deia pel fer que no he consegit veure ni jugar cap partida :-)

Deu.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 69 visitants

cron