ALGUNES NORMES DE CONDUCTA EN PARTIDES DE CAMPIONAT

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
kukot
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 04 des. 2007, 12:25

EntradaAutor: kukot » 25 ago. 2008, 13:50

Hola

Soc un noi de 21 anys i aquest estiu amb la meva parella em començat anar a campionats, al principi desconeixiem totes aquestes trampes que la gent pot arribar a fer.
Mica en mica em anat veiem coses que fan que aquest joc perdi molta part del seu atractiu.

Hi ha parelles que es un plaer i jugar-hi, et donen la seva opinio, pots discutir la jugada peró a l'hora de juga són uns senyors.
Peró hi ha l'altre cara de la moneda, "gent" que d'entrada et diuen "si algu s'equivoca repartin són 36 per nosaltres" (gairebé sense contemplar la posibilitat que ells es puguin equivocar també), s'asenten a la taula amb el "palillu" a la boca (o el cigarret) per marcar els pals bons, deleguen picant a la taula i avegades no, depenguent de les cartes que porten a la mà etc etc etc... que es pensen que perqué soms joves soms tontus??

Que es pot fer davant de gent com aquesta??
Quan surten jugades dubtoses jo el que tinc ganes de fer és llençar les cartes i dir "ja heu guanyat senyors!!".

Nosaltres encara que no fa molt que voltem els campionat intantem ser el màxim elegats posible tot i està davant de gent com aquesta!

Ojala la butifarra fos un joc totalment net, en el qual no existisin les trampes ni les picades, pots tenir tota l'experiencia que vulguis jugant a la butifarra peró si tels has de picar ets un jugador pèsim.

Gracies per els consells que doneu aquí als forums, estic aprenguen molt gracies a vosaltres (Abril74, Deepbuti etc.)!!

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 26 ago. 2008, 17:35

L'unic que es pot fer es ser millors que ells, i ja no parlo de comportarse millor, sino de ser millor jugadors, sapiguen mes. M'explico?, jo si em sento un bon jugador, la resta no m'importa, he jugat les meves cartes lo millor positble i ja esta, i si a sobre guanyo haven jugat de p... mare, pues no vegis.
Aixó es tot.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 ago. 2008, 11:56

En primer lloc, per a mi, el que cal fer es que tots els organitzadors d’un campionat s’obliguin a publicar un reglament, sigui quin sigui aquest, on quedi clar el que es pot i el que no es pot fer. Un cop ens hem acostumat a crear-lo i publicar-lo el segon pas es.........

Posar-se d’acord amb un reglament tipus, on es pot polir l’articulat per cada circumstancia, es a dir un reglament per la botifarra d’estil “lliure”, un per el d’estil “obligada” i si algú es capaç de fer-lo un per “obligada amb carrego” uiuiuiuiuiuiu. Un cop fet això cal fixar qui l’aplica i com que no es qüestió de perdre les amistats jo faria.....................

Nomenar un àrbitre en cada campionat, que no hauria de fer res mes que atendre les diferents reclamacions, ni organitzar, ni cobrar, ni entrar resultats, res a veure amb el organitzador i si podes ser, que ni tant sols es coneguessin i millor encara si no fos de la mateixa comarca o població.

Si volem millorar, en la seriositat dels campionats, que pasin de ser una simple trobada a quelcom mes seriós, els primers que han de començar a creure-hi, son els que els organitzant.

Per tant i si us hi voleu posar a treballar demanaria un foro específic on podéssim redactar, discutir i unificar els diferents reglaments. On els organitzadors de campionats podessin anar a fer un copy&paste i donar-lo als participants.
Desprès no estaria gens malament proposar maneres d’actuar dels arbitres, que haurien de fer?, com haurien d’actuar?, Quin seria el perfil ideal?, etc.etc. i anar fent una llista de voluntaris a fer-ho, il•lús que soc
:D :D :D
Després i molt després ja farem la Federació. 

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 29 ago. 2008, 17:13

Perfecte, ja podeu comptar amb mi, feu una secció per aixó i ens podem a treballar.

tronchon
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Problemes amb l'usuari MEXI

EntradaAutor: tronchon » 07 set. 2008, 23:03

Hola, a qui em pugui ajudar, el meu nick es tronchon, seguidor de la butinet des de fa 4 o 5 anys, casi des de l'inici. Avui hem tingut un problema amb l'usuari MEXi, ens criticaba constantment als altres 3 i finalment a insultat a un company. Jo la veritat es que no me pogut aguantar i també l'insultat. De pas el tal mexi, ha publicat al xat el meu insult. Se que no hauria d'haver caigut a la provocació pero ja ha pasat. Només voldria deixar clar que la meva intenció en aquest joc es passar-m'ho be i amb deportivitat. Voldria que el company present a la partida "Sense nick" recolçara la meva proposta i que l'usuari mexi recapacitara o penses que de la manera que ha actuat no pot jugar a la butinet. Res mes gracies

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 08 set. 2008, 09:42

Hola, tronchon.

En l'actual Butinet, quant un usuari no es comporta de forma adient, es pot reportar als administradors que pendràn les mesures corresponents.

Per fer aixó, sols cal clicar amb el botó dret del ratolí sobre el xat corresponent i surten les opcions (copiar, seleccionar, reportar).

En aquet link ho explica:

http://www.butinet.cat/index.php?pagina=manual_reportar

I recorda, si algú insulta, no t'hi tornis, et posaríes al seu nivell ...

Salutacions,


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron