Noves cartes amb bona resolució

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mk2244
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 11 maig 2008, 11:29

Noves cartes amb bona resolució

EntradaAutor: mk2244 » 06 ago. 2008, 14:18

Bon dia, primer que res, deixeu-me dir que no vull que aquest post s'interpreti com una critica, es senzillament una suggerencia.

Crec que les cartes de 70x105 pixels, son d'una mida insuficient avui dia, ara que Butinet ja es pot maximitzar, i que les resolucions de pantalla de la majoria de persones ja ronden els 1280x1024 (i el mínim d'avui dia es 1024x768), per això els 70 pixels d'amplada queden insuficients, calculo que les cartes haurien de fer uns 200x300 pixels i que tinguessin també una densitat de pixels de 300x300 ppp i 24 bits de color.

Crec que això a dia d'avui, ja no es cap exageració i milloraria molt la percepció i la qualitat del joc, espero que es pugui incorporar pròximament, per suposat les cartes de tipus "Clàssiques" clar jejeje.

Moltes gracies!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 ago. 2008, 16:20

Estan en procés .... es lent, ja que cada carta s'ha de retocar manualment per que quedi perfecte.

Aquí teniu una captura de com queden les noves cartes comparat amb les antigues:

Imatge

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

COL·LOCACIÓ DE LES CARTES

EntradaAutor: corpetit » 06 ago. 2008, 17:17

Bóra-narda.

mk2244, penso i gual que tu pel que fa a la pixelació de les cartes, però hi ha tantes propostes de millora que no acabaríem mai. Moltes d’elles poden afectar fins i tot al desenvolupament d’una partida, no són acceptades en partides reals i, en cavi, aquí es passegen amb normalitat. Molts d’aquests exemples ja s’han exposat també aquí i continuen igual, alguns d’ells serien el fet de tindre coneixement de la puntuació d’una partida abans de cantar un “renuncio”; o simplement el fet de veure la basa que desitgem, al llarg de tota la partida (fins i tot podem aguantar-la fins al final de la partida llarga).

Suposo, no en tinc coneixement, (són coses diferents, ho dic per endavant abans que m’ho recordin) que també està prevista la possibilitat de poder configurar la distribució o col·locació de les cartes davant nostre. És a dir, que cada jugador tingui la possibilitat d’escollir com vol repartir les cartes davant seu, a la seva mà.
És una rucada, potser sí, però segur que hi haurà jugadors que se sentiran més còmodes col·locant les cartes com volen ells, que no pas que vinguin predeterminades. Especialment els que s’inicien en el butinet.
Podríem configurar i decidir diverses variants. Dos d’aquests possibles canvis, mirant-ho sempre des de Sud serien:
1.- Distribuir-les d’esquerra a dreta i de la més alta a la més baixa. És a dir, com fins ara, o a l’inrevés: de la més petita a la més gran.
2.- En diferent ordre de pal. Per exemple: bastos, espases, copes i oros.
Tampoc és cap crítica, només un suggeriment. Personalment, continuaré o continuaria posant-les igual, ja m’hi he acostumat, però d’altres usuaris potser els agradaria canviar-ho.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 ago. 2008, 17:31

Efectivament corpetit, hi han MOLTES idees i propostes.

S'aniran fent totes poc a poc :-)

La de les cartes, pos s'esta fent en paral·lel a altres, ja que no les faig jo.

Lo que dius de veure l'última basa ... es un error històric (ha passat des de sempre), i en les últimes actualitzacions del ButiNET no vaig pensar canviar-ho. Espero enrecordar-me'n per la pròxima versió.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants

cron