Sobre Butinet 3.0

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 18 set. 2008, 20:31

plana ha escrit:
Osti_tu ha escrit: Igual de just que ara aquest jugador estigui vermell.

Els semàfors grocs o vermells no son per causes involuntàries, a poc que es tingui una mica de cura, es impossible caure en una quantitat d'abandonaments com per tenir un semàfor groc....

[snip]

. Si, definitivament em sembla just el nou sistema, es mes, no jugaré cap partida amb un jugador amb semàfor vermell


Aaah, molt bonic, o sigui quan et convé que l'argument serveixi serveix, i quan et convé que no, no serveix. Bona forma de discutir, si. Això te un nom, però no sóc lingüista ni filosòf i tinc mala memòria, ara no recordo la paraula.
En tot cas, evidentment no es pot fer o es impossible debatre res. Si els talls de conexio serveixen com argument en contra del rànquing també serveixen com argument en contra dels abandonaments.

plana ha escrit:Segurament tampoc tinc massa idea d'estadístiques, però mai serà el mateix una parella que sempre juga junta, que un jugador que faci moltes partides públiques i jugui amb el jugador primer que entri, encara que sigui un bon jugador.


Per que segueixes pensant en el rànquin com a partides guanyades - partides pedudes. Ja he dit que no és tan trivial com això i s'han de tenir en compte altres factors, entre ells també està el nivell del company i dels rivals.
Si no llegeixes o recordes el que ja he dit tampoc es pot discutir, per que tornes a usar arguments que ja han sigut contestats i m'obligues a repetir-me, i no sortirem mai d'aquesta roda fins que llegeixis i recordis el que ja s'ha dit.

plana ha escrit:Segons la teva teoria: com es que a un amic meu li a tocat la loteria tres vegades, i jo fa un munt d'anys que jugo totes les setmanes i mai m'ha tocat res??? :roll:... Dit això, es clar que es legítim fer un rànquing!!!... sempre que sigui optatiu, es clar.


Es cosa d'estadística, on també apareixen i es tenen en compte els casos excepcionals, eliminant els pics usant fòrmules vàries.
Per què veus tan clar que el rànquing ha de ser optatiu i en canvi no ho ha de ser els abandonaments? No dic que no ho hagi de ser, eh. En tot cas, crec que tindrà molts menys detractors un rànquing de jugadors que el control d'abandonaments, si fos opcional em jugo un peix que la majoria hi participaria i podria ser una font de motivació positiva.


plana ha escrit:El que no trobo tant legitim es que per poder fer les critiques (al meu parer injustes) t'amaguis darrera un nick que no es el teu habitual.... perquè tu no ets nou aquí :shock: ... Per dir segons que, el primer que es te de fer, es posar nom i cognoms a les paraules, no tirar la pedra i amagar la ma!!!!!!.


Mandelocualo? I la velocitat amb el tocino que tenen a veure? Ara surts amb un argument totalment fora de conversa per dir que no tinc raó. Quin gran orador que estas fet (per anar als programes de T5 i A3, no a debats seriosos, clar).

A més, a mi em coneixeu per Osti_tu, si em veieu al butinet ja sabeu qui soc, aquesta es la meva identitat al butinet. De què redimonis et serveix saber que em dic Josep Mir i visc a Tarragona? eh? No et diu absolutament res el meu nom real, en canvi Osti_tu si que et diu, per què quan em vegis al butinet sabras que soc jo.

Bueno, ara gràcies a la magnífica actualització ja no sabràs qui sóc, clar. Ha quedat molt xulo el butinet de pagamento, si senyor! tots amb convidatsXYZ, que bonic! Sense comptar les xapuses vàries (i sumant) com haver de seguir registrant-se (no fos cas que perdessiu els abandonaments, oi?) per què després no serveixi de res, o que surti la finestra per crear partida i tota la pesca per que després veure un missatge al xat que diu que no es pot, i altres animalades varies.
De veritat no veieu que el butinet cada dia va empitjorant enlloc de millorar?

Carles, us heu plantejat acceptar donacions i deixar el butinet tal com estava abans? És a dir, els que han pagat evidentment ho han fet per que han volgut, creuen que t'ho mereixes i estàn contents de fer-ho. No penses que hauries pogut cobrar el mateix si simplement qui volgués pagar-te ho pogués fer? en plan donació i tal.
Crec que tots els que han pagat et farien la donació de 50€/anuals amb molt de gust (els pots donar una samarreta si vols, així dones vida a la butigueta que tens).
A més, tampoc costa massa posar propaganda de Google Ad-Sense (o qualsevol altre servei similar) a la web i jo mateix clicaria els banners de tant en tant per que cobressis. Ves sumant i fes números... jo inclús crec que podries treure mes cuartos i tindries a la gent mes contenta (això últim segur, ja he vist unes quantes crítiques pel xat).

Apa salut!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 set. 2008, 15:20

Osti_tu, veig que segueixes igual de prepotent i mal educat com sempre. Si vols parlar, et recomano que baixis una mica l'agressivitat.

Només afegir, que els mitjans de pagament que proposes, ja s'han contemplat.

El ButiNET ha demanat donacions durant 5 anys, i només en vam rebre 4 donacions, 3 de les quals d'una mateixa persona.

Tema publicitat .... o tens 100.000 visites al dia a la web, o es riuren de tu a la cara.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 set. 2008, 16:05

Osti_tu ha escrit: De veritat no veieu que el butinet cada dia va empitjorant enlloc de millorar?

Dons mira noi, NO estic d'acord, (m'ho permetràs oi????). Jo crec que està millor avui que fà 3 mesos, per no anar mes enrrera. I com aixó es un foro, crec que soc lliure d'expresar la meva manera de pensar, que no te perque coincidir amb la teva. El que no es pot fer, es "sentar càtedra" quan es don una opinió, i menysprear el que diuen els altres.
aisenyor!!!!
adeu

jonland
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 ago. 2006, 18:15

EntradaAutor: jonland » 20 set. 2008, 23:53

Bones a tothom,

Passats uns dies de la posada en marxa del nou sistema, voldria exposar uns suggeriments.
Tema convidats xxx, no es podrien mantenir els nicks anteriors tant si es paga com si no? no entenc que hi te a veure o qui i surt guanyant amb aquesta mesura. M´agrada crear partides i saber o intuir amb qui jugo i el nick és / era una gran ajuda. A part crec que és una de les limitacions que més ha fet revolucionar el pati de forma innecessària. No n´hi prou que la gent que no pagui no pugui crear partides, participar en els campionats, o disposar només d´una sala?
El segon tema són els privats amb els convidats xxx, no es podrien mantenir també ?
Que consti que he mirat de ser dels primers a pagar, perquè sóc un fanàtic d´aquest joc, i crec que la feina feta s´ho mereix, ara bé també entenc que hi hagi gent que li costi/vulgui pagar.
Espero no ofendre a ningú, només volia exposar la meva opinió al respecte amb l´ànim de millorar aquesta gran família que és el Butinet.
Bon rotllo, :P

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 21 set. 2008, 10:45

Osti_tu ha escrit:Sense comptar les xapuses vàries (i sumant) com haver de seguir registrant-se (no fos cas que perdessiu els abandonaments, oi?)


Rectifico, si s'han perdut els abandonaments! O més ben dit, ens hem quedat amb el contador que teniem abans de l'actualització de pagamento! Em direu que això no és una xapussa monumental? S'agafen els abandonaments del nick amb que entres, però després un cop es canvia el nom ja no podeu actualitzar el contandor... a lo dicho, cada actualització va de mal en pitjor.

Carles, al meu post anterior hi ha un paràgraf irònic, és per això que em dius maleducat? Tens els nervis a flor de pell.

-Peach- Plana, jo no sento catedra, només exposo els meus arguments i intento rebatre els que crec desencertats, el que has de fer es intentar desmontar els meus.
He menyspreat els teus comentaris pel que ja he dit: fas trampes al no llegir/recordar el que ja s'ha dit i al donar per bo un argument quan t'interessa i el mateix argument no l'acceptes quan no t'interessa. Així no es pot discutir.

Salut!

-Peach- vol dir que està taxat. No era el Peach sino el Plana.
Osti_tu l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 set. 2008, 12:46, en total s’ha editat 2 vegades.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 21 set. 2008, 11:23

Osti_tu ha escrit:
Osti_tu ha escrit:

Peach, jo no sento catedra, només exposo els meus arguments i intento rebatre els que crec desencertats, el que has de fer es intentar desmontar els meus.
He menyspreat els teus comentaris pel que ja he dit: fas trampes al no llegir/recordar el que ja s'ha dit i al donar per bo un argument quan t'interessa i el mateix argument no l'acceptes quan no t'interessa. Així no es pot discutir.

... fes-t'ho mirar eh? Tu ves menyspreant comentaris.. fins i tot els de qui no ha fet cap. Fes-me el favor de rectificar el teu post anterior amb la mateixa rapideça q poses els teus comentaris -normalment fora de tó- en aquest foro. (i fes-ho cortet, si us plau)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 set. 2008, 12:03

hola Peach:
Osti_tu ha escrit:

Peach, jo no sento catedra, només exposo els meus arguments i intento rebatre els que crec desencertats, el que has de fer es intentar desmontar els meus.
He menyspreat els teus comentaris pel que ja he dit: fas trampes al no llegir/recordar el que ja s'ha dit i al donar per bo un argument quan t'interessa i el mateix argument no l'acceptes quan no t'interessa. Així no es pot discutir.

... fes-t'ho mirar eh? Tu ves menyspreant comentaris.. fins i tot els de qui no ha fet cap. Fes-me el favor de rectificar el teu post anterior amb la mateixa rapideça q poses els teus comentaris -normalment fora de tó- en aquest foro. (i fes-ho cortet, si us plau)

jejejeje peach... m'has passat al davant!!!!!... pos si, estem d'acord en tot....
aisenyor!!!!!!

Pd: i segueixo opinant que osti_tu no es el teu nick (que no nom) de sempre

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 21 set. 2008, 12:57

Osti_tu es el nick que he estat usant durant anys per jugar al Butinet. El Peach et podrà confirmar que m'ha vist varis cops al xat, o podeu mirar la data de registre i veuras que existeix (i uso) desde el 2006: Osti_tu.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 set. 2008, 13:51

dons dispensa per la meva erronea apreciació....

Pd: es "LA" peach.... i guapota per cert!

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 21 set. 2008, 14:27

Però tens algun argument consistent, amb substància, per rebatre les meves afirmacions o no?

Per exemple, consideres que el fet que el contador de partides acabades/abandonades s'hagi quedat congelat a com estava abans de la última actualització no és una xapussa? Per què?

També pots rellegir les meves altres objections i intentar rebatre'les.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 set. 2008, 17:23

Osti_tu ha escrit: Per exemple, consideres que el fet que el contador de partides acabades/abandonades s'hagi quedat congelat a com estava abans de la última actualització no és una xapussa? Per què?


El que tu dius "xapussa", jo li dic fallo lògic al programar. Estic segur que a la propera actualització (o abans) el tema del contador dels abandonaments estarà solucionat, et jugues un Kit-kat....?

Crec que es una millora no tenir d’obrir ports per poder crear partides, tu no?

Crec que es una millora que hagi baixat l’index abandonaments mes del 80%, tu no?

Crec que es una millora que l’administrador pugui tenir coneixement dels insults dins una partida i poder posar remei, tu no?

Crec que es una millora (sobretot per la gent gran i els que no estan be de la vista) poder veure el ButiNET a pantalla completa... i les cartes mes grans, tu no?

Crec que es una millora no tenir de crear tres partides per poder fer una roda, tu no?

Axó fins avui.... i ens anuncia'n altres moltes millores:

*Estadistiques de tota mena
*Diferents tipus de campionats, entre ells els dats-predonats, que m'encanten!!!
*Possibilitat d'incorporar altres jocs de taula: dominó, truc, continental... etc. etc. .... i tot en Català!!
*Rànquings... (encara que no hi cregui, serà una millora per molta gent).... etc. etc. etc.... però pensa que "Zamora no se tomó en una hora"... una mica de paciència home!!!

aisenyor...

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 21 set. 2008, 18:18

plana ha escrit:Crec que es una millora no tenir d’obrir ports per poder crear partides, tu no?


Si, no he dit res en contra del fet de no haver d'obrir ports.

plana ha escrit:Crec que es una millora que hagi baixat l’index abandonaments mes del 80%, tu no?


Si, no he dit res en contra de la disminució dels abandonaments.
Si que he dit que no m'agrada com s'ha aconseguit i que crec que hi han altres formes no repressives per aconseguir el mateix resultat (amb bonificacions, no penalitzacions com indica un semàfor vermell).
Però com que ara ja no es tenen en compte, aquest índex torna(rà) a ser el d'abans, gràcies a la última "millora" si no s'arregla aviat (repeteixo: si no s'arregla).

plana ha escrit:Crec que es una millora que l’administrador pugui tenir coneixement dels insults dins una partida i poder posar remei, tu no?


Personalment no m'agrada el control, prefereixo la llibertat i l'educació (tot i que cregueu que no en tinc). Accepto que ho consideris una millora.
També m'agradaria saber quanta gent ha reportat converses, per curiositat.

plana ha escrit:Crec que es una millora (sobretot per la gent gran i els que no estan be de la vista) poder veure el ButiNET a pantalla completa... i les cartes mes grans, tu no?


No he dit res en contra del fet que es pugui canviar el tamany de les cartes.
Si que he dit que és un fallo que per defecte les cartes siguin més grans del tamany "normal", però no de que es puguin augmentar.

plana ha escrit:Crec que es una millora no tenir de crear tres partides per poder fer una roda, tu no?


Abans ja es podia tornar a començar una partida, no? M'he perdut algo?
Tampoc he dit res en contra del fet que es pugui tornar a començar una partida.
Tal com s'ha fet em resulta confús, i més el fet que el creador vagi passant d'un jugador a un altre, però com han dit es cosa d'acostumar-se (i ho he acceptat).

plana ha escrit:però pensa que "Zamora no se tomó en una hora"... una mica de paciència home!!!


Si no em queixo de que es fagin coses noves, em queixo de tot el que es desmonta pel camí.
Es poden posar noves funcionalitats, però no trencar les que ja hi havien!
Com el robots, els tamanys de les cartes per defecte, mantenir compatibilitat cap enrera mentres es pugui... Si, ja s'arreglarà tot això, però si funcionava abans, per què no es manté?
A les primeres versions del Butinet funcionaven perfectament totes les opcions que tenien, anava molt bé. Era un programa acabat.
Però al llarg de les actualitzacions algunes funcions han anat deixant de funcionar, sobretot a partir de al 3.0 sembla més un programa beta, de proves, que un d'acabat. Les primeres versions estaven molt més polides que les últimes que han sortit.

No he dit res en contra de 4 dels 5 punts que exposes...

.

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 21 set. 2008, 18:41

També vull afegir que ara més calmat i havent usat el nou Butinet durant un temps, tampoc està tan malament. Potser hauries de testejar millor noves versions, Carles, només és un consell que pots agafar o deixar. Tampoc deu ser fàcil tenir en compte tots els casos i menys a mesura que el programa creix.
Em vaig indignar pels mecanismes de control que porta, però ben mirat i tenint en compte la molta gentussa corre per aquest món (podeu incloure'm entre elles si us fa gràcia ;-)) doncs són unes mesures (potser) necessàries, em deixeu posar el "potser" entre parèntesis, oi?

Jo és que estic acostumat a usar Software Lliure i tenir el control del què instal·lo al meu ordenador, i no em va agradar gens veure que els canvis anaven en direcció al tancament (com a contraposició al codi obert) del Butinet i al control, jo sóc més de deixar que la gent fagi el que vulgui i que atenguin a les conseqüències.
Són dos maneres de veure el món suposo. Tenia l'esprança que algún dia s'alliberira el codi del Butinet, veig que no... per algún lloc corre el KButi, potser seria hora que algú s'hi posés les piles

Ho deixo així.

.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 set. 2008, 20:31

ara ja estem d'acord..... xapó Osti_tu!!!!!!!!
adeu

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 21 set. 2008, 22:54

Osti_tu ha escrit:Osti_tu es el nick que he estat usant durant anys per jugar al Butinet. El Peach et podrà confirmar que m'ha vist varis cops al xat, o podeu mirar la data de registre i veuras que existeix (i uso) desde el 2006: Osti_tu.
a) Es això el q entens per rectificar? Rectificar seria: "Disculpes peach m'he confós i me he referit a tu quan volia fer-ho a un altre usuari". b) Ni sé qui ets -ni me interesa- i em coneixes tant com per no saber si sóc noi o noia. (santa paciència Déu!)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 34 visitants

cron