Shakira & arnau

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

Shakira & arnau

EntradaAutor: mauri » 01 feb. 2003, 03:59

en la discusió d'avui al xat a sortit aquest tema, que opineu?


Jo com m'ho estic passant de conya, no votare.




arnau, shakira un plaer

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 01 feb. 2003, 11:57

Bones ,jo tambe em vaig divertir molt amb el xat i ja acabo de votar pero penso que quant surt una persona aixi com l arnau (en minusculas) per molt be que ell es pensi que parli l unic que estaba fen era faltar-nos el respecte i menysprearnos als habituals del xat de Butinet lo que hauriam de aconseguir es ignorar tots aquesta gent perque seguirlis la corrent es lo que volen i suposo que aixo els hi deu omplir el seu ego (deu ser el seu divertiment preferit a falta d altres).

Shakira cada paraula que vas dir l agafo com meva tambe pero que ens serveixi d experiencia per un altre cop no val la pena perdre el temps amb gent aixi,i seguim tots els butinaires com fins ara amb el bon rollo que hi ha

Tampoc volidria que ningu interpretes que al ignorar a algu es formin categories o clans ,al contrari tothom ha de poder dir la seva com i quan vulgui pero sempre dins el limit del respecte als demes i aixo ja som prou grandets per veuro.
I com que tampoc vull fer una polemica d aixo ja acabo aqui nomes desitjanteli a l arnau que tingui força sort a la vida
Atentament
Joisi

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 02 feb. 2003, 21:22

Hola!!!

Numés una coseta!! pels que no vam ser-hi! i si algú ens epxlika mes o menys que va passar??

Una abraçada.

jiji/montse

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 03 feb. 2003, 00:37

:lol: , no cal. El post el vaig penjar en el moment en que per el xat demanaven votacions. A les 5,20 del matí no vaig pensar a treure'l, i el dia a sobre quan volia eliminar aquesta enquesta, el Joisi havia contestat.

jiji, a part de molt marramiauuusimpàtica, marramiauuuguapa, marramiauuudolceta, també ets un xic marramiauuutafanera :wink:


smuaksssssss jiji

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 22 feb. 2003, 03:25

mmm... pos....ta diré que...mmm... marramiau xiiiiii sok molt tafanera!!!!!!!! jajajajjaa :twisted: :twisted: :twisted:

una abraçada.

jiji/montse

PD: ja se sap... la kuriosidad mató al gato... :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants