Nova configuració dels FOROS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

Nova configuració dels FOROS

EntradaAutor: Masos » 01 feb. 2003, 20:35

Hola butinaires !!
Després de molt temps d'observar els foros dia a dia, es veu ben aviat quins son els temes que tenen més importància o que us agraden més; és per això que hem fet una nova distribució dels foros.
Ens agradaria que si teniu alguna crítica o algun suggeriment ens ho fessiu saber a traves dels foros mateix; tots seran estudiats i en el seu cas contestats.
Gràcies i disfruteu-los.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 03 feb. 2003, 08:42

Hola Masos: Opino que la nova distribució de temes està molt encertada i que és una bona idea separar els "històrics" de la resta. Només una puntualització. Es tracta del foro rosa.... No li podríem donar un altre nom? Encara que parli de butipubillos, mascotes, etc. sona una mica malament el termini rosa (amb tots els respectes com els típics programes de televisió que tots coneixem). Penso que podrien haver-hi alternatives a aquest nom i encara que ara mateix no se m'en acut cap m'agradaría que si algu pemsa com jo i té alguna suggerencia que l'exposi aqui.

PD. Ja sé que sembla una tontería pero insisteixo, crec que li podriem trobar un nom millor.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 03 feb. 2003, 13:08

M'encanta la nova distribució dels foros, esta la mar d'encertada i es molt mes fàcil anar als temes que mès ens interessan, i sobretot la novetat de LA "BUTI"gueta la trovo molt bona, cada vegada s'esta renovan i millorant aquesta web, la qual cosa significa que no es para de treballar per donar un millor servei !!!, i aixó mola !!!, Carlesssssssssss amuakk@@@@@@@s, veig q la època d'exàmens no et frena per continuar millorant les coses ets un crakin, tic orgullosa d'ajudar-te un super cibernètic petonarro per tú i tots els butinaires!!!! :P

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 feb. 2003, 21:38

Ui gracies rous .....

Però no tot el merit es meu.
La nova "cara" dels foros es cosa de la Masos, que s'ha encargat del manteniment dels foros ...... aixi que els muakis per ella ;-)

I que no us pasi res quan acabi els examens ........ tremoleu !

Adeu !

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 04 feb. 2003, 16:01

Masossssssssss, requetemuak@@@@@@@s, felicitats la part que et toka per com t'ho estas montan i si necesites ajuda ja ho saps aqui estic, :P :P :P

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 06 feb. 2003, 12:46

Ostressss ... quina sort que tens de tenir tota aquesta gent amb tu, Carles ... (o hauria de dir que has estat molt encertat de triar-los).

Bueno, enhorabona Masos ... els foros estàn molt més endreçats ara i fan més patxoca.

Lo del foro Rosa ... home, a mi tampoc és que m'atregui gaire i, de fet, tampoc hi participava gaire fins que em va agafar per buscar una mascota, pero crec que és el nom amb que tothom entèn més fàcilment de que va aquest foro.

Siauuuu


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 122 visitants

cron