ES CLAR QUE VULL CONTRARRRRRRRRR

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

ES CLAR QUE VULL CONTRARRRRRRRRR

EntradaAutor: larvi » 13 feb. 2003, 13:14

Hola a tots.
En primer lloc, gracies per tenir un lloc on espressar el que vulgui,aixo es democracia, (aprengui sr AZNAR).
El que vull manifestar, aqui, i, ara, es la meva frustracio, soc un butifarrero em molt males cartes per definicio, per exemple, al poble cuan faig trumfo directe gairebe hi ha una festa (oi alp2500), per aquest motiu, i, junt amb el meu dubtos nivell, fa que guanyar amb mi sigui tota una epopeya, joujoujuo.
LLavors, entendreu com em poso cuan el nostre amic, el XINITU em pregunta fins l'esgotament, VOLS CONTRAR?, ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
CLAR QUE VULL CONTRAR ,CULLERES, PERO, NO PUCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.
Carles, si et plau, no hi podem fer algo?
No se, tens cartes per contrar?...seria una bona pregunta , no?
jojojojuojujoujuouojujoujouuo

Perdoneu, em tenia de desfogar,juojuoujo, :lol: :wink: :D graciessssssss :wink:

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 13 feb. 2003, 14:32

Hola larvi maco. Entenc la teva postura pero... i el company???. Com bé saps sempre hi hem de confiar i aleshores em pregunto...
Només tu estas gafat o aquesta mala sort també l'encomanas al company?? Perque si tu no tens mai res pero l'altre cada vegada té 3 manilles i un as ja aneu bé no??. En fi és conya pero que sapigues que tots en hem sentit alguna vegada perjudicats pel "xinet" jeje. Es una qüestió de tenir fe tu tranquil. Tard o d'hora es giren les cartes.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 13 feb. 2003, 22:10

joujoujoujuojou,
si,si noi_bo aixo esta molb, pero la meva queixa es per la pregunta en si, no per el meu "mal estruch" particular, m'entens?
El que em treu de pollaguera,es, la pregunta en si:
"VOLS CONTRAR?
Entenc que tots volem contrar, pero, no depen de nosaltres,oi?
almenys no del tot, :wink:


P.D. joujoujou, anims, que la xerinola te de continuarrrrrrrrrrrrrrrrr

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 13 feb. 2003, 22:13

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
evidentment el de adalt soc jo......................................
soc una micona despistat :wink: juojujoujoujuoj

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 14 feb. 2003, 21:53

:lol: :lol: :lol: :lol: jajajajaja, ai quin riure ... estic d'acord larvi ... no sé si la pregunta es pot canviar (no crec que sigui molt important), però entenc el que dius.

A vegades, per no plorar, fa gracia i tot ... :lol: :lol: m'ha preguntat si vull contrar!!!!! jajajaja :lol: :lol: està de conya el xinitu aquest .... com vol que contri amb aquesta "§%$"$ de joc que tinc??????

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 15 feb. 2003, 10:49

a vore nois aquest es un tema seriòs, jo que he jugat moltes vegades de parella amb en larvi saps a l'avançada que aquesta partida no la pots guanyar per cartes nomès has de fer sufrir als contraris , fer que els hi costi guanyar, perque nois en larvi es la malassort amb persona, mira quan fa trunfo directes es quasi un miracle, i com diuen al meu poble treu-me sabiesa i donem quatre manilles , la butifarra per molt be que siguis si no tens una cartetes una miqueta decents no hi pots fer res nomès pots allargar mes la partideta, pero guanyar , deu esser divertit i tot,
Però be larvi recorda que no tot es guanyar a la butifarra i potser es mes divertit perdre a 99 i fer que els contraris suin una miqueta per guanyar, es a dir possar-lis la por al cos
vinga una abraçada a tothom
psc

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

Voler es poder

EntradaAutor: Jordi » 17 feb. 2003, 18:17

Jo crec que la pregunta es la correcta ( corporativisme arrobil si voleu) tal com dic en el titol si vols contrar i han cantat els rivals casi sempre pots contrar ( si no ho fa abans el company) ara si em parles de voler contrar i guanyar ja es una altra cosa en general quan jo contro en perdo 8*2 = 16, alguns cops mes altres menys ; ara potser el portar poc joc m'ha de reprimir les legitimes ansies de contrar? no pas si de cas les de guanyar pero com aixo es jun joc de 50% ( o guanes tu o els altres ) doncs contra la meitat dels cops i llestos ( estadistica primitiva dixit)

Espero haverte servit d'ajuda

Chester ji ji ji

Res de preguntes !!!!!!

EntradaAutor: Chester ji ji ji » 16 abr. 2003, 12:36

Lo llogic seria un sistema en el mause, que foten-li un cop contra la taula voles dir que ja es va be i si es vol contrar un crit ven fort (com el XIUXIU del tren que avegades espanta que digues: COOOOONTROOOOO!!!!!!.....COOONTROOOOO!!!!!!.......COLLOOOOONS!!!!) i tot seria mes clar i catala.

Pd. Mes sencill i mes facil d'entendre.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants

cron