jugar a València

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
uuu
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 09 nov. 2002, 16:02

jugar a València

EntradaAutor: uuu » 13 feb. 2003, 17:28

Fa sis messos que visc a València i encara ho he trobat amb qui jugara la buti. Ajuda o acabaré creant una ONG per butifarrers exiliats !!!

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 18 feb. 2003, 08:21

Bones company. No pot ser que ningú jugui al Pais Valencià home... De molt bones fonts he sapigut que la butifarra la varen inventar allà a València (les meves teoríes sobre la paternitat gironina del joc per totalment per terra). Ells n'anomenen "la salsitxe" i som els catalans els que ens la varem copiar (com l'idioma també). El que passa es que només la juguen en la estricte intimitat (una cosa com asnar amb el català) i a més no volen saver res dels catalans que encara els hi espatllariem el joc amb les nostres ditxoses variants. T'aconsello et posis en contacte amb la generelitat valenciana i veuras com t'ho expliquen molt bé tot això jeje.
Conyes apart espero que tinguis molta sort i que la teva crida serveixi per alguna cosa doncs ha de ser molt trist no poder jugar-la mai en viu (l'olor de les cartes, el tacte del tapet, el fum i totes aquestes coses... ). Força company i no et desesperis... segur aviat hi haurà una bona colla de practicants... és questió d'ensenyar-los el joc i segur que no es podran resistir al seu encant.

Visitant

Som 11.ooo.ooo de butifarreros!

EntradaAutor: Visitant » 30 abr. 2003, 22:43

aiaiaiaaiiiii!!!
Jo sóc de la vall d'albaida, concretament d'Ontinyent... jugo a la butifarra.. i és clar sòc català del sud!!! li podem dir catalunya o països catalans com vulgueu... però de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó no em moc en terra estranya!
Salutacions des de la CATalunya Tropical!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 36 visitants

cron