ButiEdat dels butinaires

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

ButiEdat dels butinaires

EntradaAutor: martawei » 15 feb. 2003, 16:41

Ostres, ostres... potser pensareu que això és xafarderia pura... però no puc evitar preguntar-me la mitja d'edat dels butijugadors del ButiNet.

Quan vaig començar a jugar al ButiNet em pensava que era la petitona de la casa. Però agradable sorpresa va ser la meva, quan he anat descobrint que hi ha força gent de la meva generació que també juga a la butifarra. Em preocupa la idea que les futures generacions no sàpiguen jugar a la butifarra, doncs no hi hagi qui els ensenyi el joc.

Aixi que no us talleu a l'hora de votar!! Aquí no cal que us treieu anys de sobre, eh!!! :wink: No portaré l'enquesta a l'INE, ni la publicaré en cap diari!!!! Ànims jovenalla!!!!!!

Un petonas,
martawei
martawei l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 feb. 2003, 23:16, en total s’ha editat 2 vegades.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 16 feb. 2003, 21:27

Jajajaja ... doncs sí, és pura xafarderia ... la teva i la meva ... a veure a veure ...

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 16 feb. 2003, 22:11

martawei, oleeeeee m'agrada aquesta enquesta!!!! :P , a veure si la gent s'anima i participa, trobo interessant poguer treure la mitge d'edat, ja que se que hi ha nens dels 8 als xxx anys, vinga gent anime-vos i a veure que ens surt amuakkkk@@@@@@@@@@@s butinaires :wink: :wink: :wink: :wink:

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 17 feb. 2003, 01:16

Hola ganxeta bonica. Ja he votat la teva enquesta i encara que he estat coherent amb la meva avançada edat (això m'ho callo jeje) en realitat em sento identificat amb "passo d'anar a classe anem al bar" i "engega la makina q vull fer una partideta" jeje. Es greu???

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 17 feb. 2003, 09:44

Je, je, je.... noi_bo_dolent_guapu_etc_etc... Vols que montem la secció escola-guarderia del butinet, i així podras sentir que et saltes ("petes", "fas campana", etc...) les classes per fer partidetes de butifarra? :lol: :lol: :lol:
Roussssss... muakissssssssss... farem campanya!!! Espero que la gent sigui sincera però, sinó desbirtuaran l'apurada mitja d'edat tan i tan important!!! jejejjeeeeeee.... (en el fons sóc xafardera!! ho reconec!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: )....
Ciutat... amunt els cagadubtes-xafarderus!!!!!! :wink:

Una abraçada,
martawei

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 18 feb. 2003, 12:00

Jo tinc 37 anys, però el joc de la botifarra el vaig aprendre fa quasi un any.
Quan estic al bar em sento com el nen de 1 dia a 10 anys: buaa...buaa... mama, papa... jo també vull jugar...
Quan estic a butinet (sobretot en sessió de nit) em sento com el noi d'entre 11 a 20 anys: ja no jugo més!!! Sortim de festa?....... i es quan m'heu de suportar pel xat.

He votat en la meva edat, de 31 a 40 anys, però com podeu veure no m'identifico amb la resposta.

Salut a tothom i petonets a la wei wei weiiiiiiii (o era Genoveva?)

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 18 feb. 2003, 12:11

Amuuuuuunt, amuuuuunt. Ostres, cada vegada m'agrada més la idea que has tingut. Ara començo a veure quanta gent de la meva edat corre per aqui.

Ara només em falta saber, d'aquests, quin percentatge cauen dins del grup de persones del sexe femení ... i la seva foto, el número de telèfon, les mides ;-)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants