la buti moderna

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lo-super

la buti moderna

EntradaAutor: lo-super » 23 maig 2003, 21:26

potser fore interesant, a part de que quant montes una partida, dius a quina puntuacio s'acaba, si es lliure o obligada, hi hagues l'opcio per el qui vulgui de fer la buti moderna, hi ha molt jugadors que fan aquest tipus de butifarra que es mes alegre i mes rapida.

iessso

tactiques avançades

EntradaAutor: iessso » 25 maig 2003, 00:26

Penso que seria interesant el convocar les partides amb aquest estil de joc,

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 26 maig 2003, 11:04

Bones a tothom
algú em pot explicar en que consisteix la botifarra modern
perquè les coses ja estan totalment inventades
lo-super diu que es alegre i ràpid, osti tu i jo aqui a dalt de les muntanyes i m'he perdut aquest tipus de joc, vinga algun voluntari que m'expliqui en que consisteix aquest tipus de botifarra i aixi poder ampliar els meus pocs coneixements amb aquesta materia moltes gràcies
psc

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 26 maig 2003, 21:45

Bones Alp.........et remeto als foros "Reliquies" on parla de la buti moderna (sistema de joc o filosofia).

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 27 maig 2003, 16:18

molt bones de nou, una vegada seguit el teu consell Masos, he anat a les reliquies i he vist els escrits que hi havia sobre la butifarra moderna (per cert fins hi tot n'he trobat un de meu i tot) i despres de llegir la definicio de botifarra moderna he arrivat a la conclusio (una mica dificil amb mi perque soc un caga-dubtes i la unica neurona viva esta a l'atur) que no acaveu de inventar res aixo de botifarra moderna els avis del meu poble ho han fet tota la vida delegar en bo, aixo de fer trunfo directe amb dolent ho veig una miqueta mes dificil perque faig aixo al Casal del meu poble i en treuen en camilla
vinga una abraçada
psc

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 27 maig 2003, 19:34

D'això és tracta, Alp...........no s'ha inventat res.
És una tàctica, un sistema......digue-ho com vulguis que s'utilitza desde fa molts anys; es fa servir el marcador i depen de com es delega amb bo.............bueno, que t'ho expliquin els padrins que en saben molt. !!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 98 visitants

cron