Potenciar els foros

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Potenciar els foros

EntradaAutor: noi_bo » 27 maig 2003, 14:25

Bones Carles:
Voldría fer-te una consulta-suggerencia a veure que en penses. Sempre he pensat que és una verdadera llastima el poc exit dels foros amb relació al interés que desperten les partides. Hi ha un gran nombre d'usuaris al Butinet que gaudeixen del joc pero que desconeixen totalment aquest espai. Com tu mateix hauras pogut comprovar aqui sempre ens trobem els mateixos... Doncs bé, penso que en gran part es deu a la dificultat per accedir-hi. Ja sé que no costa gaire obrir aquesta pagina i clikar on diu foros pero la gran majoría de la gent no es molesta en fer-ho perque accedeixen directament al joc i es deixen de romanços. Crec que una bona solució perque tot això tingués més ressó sería fer un accés directe als foros desde el xat sense haver de passar per la pagina web. Tan facil com crear partides o canviar-se el nick. Això faría que quan algú et demana una informació relativa als foros el poguessis "enviar" aqui amb molta més facilitat. Sempre he pensat que en podriem treure molt més suc d'aquesta secció i poder així obrir-la a molt més usuaris. En fi potser el que dic és una bestiesa pero si tecnicament és possible crec que valdría la pena intentar-ho.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 27 maig 2003, 22:14

Jejejeje, hola de nou noi_bo ... torno a ser jo (jejejeje ... a vegades penso que això dels fòrums ho resoldriem més ràpid comentant les coses pel xat, ja que som ben pocs els que els utilitzem).

Home, jo penso que ja és un pas endavant el fet que surtin els missatges a la pàgina principal de la web del butinet. Pot atraure a més gent de la que hi havia abans.

Però el que dius de posar un enllaç des del xat em sembla molt bona idea també.

Apa, és ben bé que no tinc res a fer (o, més aviat, poques ganes de fer).


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

cron